2009. április 6., hétfő

Sajat LAPTOP,vadasz party,sok-sok joooo es furcsa erzes....

Csoksag mindenkinek!

Eloszor is boldogsag van nagyon mert megvettem eletem elso,SAJAT laptopjat(vegre mar igy majdnem 8 ho ittlet utan:)) HP dv-4-es bronz,amit a netrol nezve benanak mondtam,de ott tokre tetszett, kicsit tobbert mint terveztem plusz a 140 dolcsis garancia,de mind1,mar kellett,meg amugy is,mostmar tok az agyambol netezni(ami azert fasza,me sok helyen a lakasba allitolag nem fogja a wireless-t) ,hahaha,persze meg most sem ertem magam utol a kulonbozo telepitesekkel,bla bla,es mostmar meg kevesebbet alszok:)))

Jah es 1 szuperszep kek:) hajvasalot is vettem,tnap ki is probaltam,mondom otthon is 200 C-szal kellett,,szal beallitottam 430 F-re,kicsit egett szag volt:)))) szal eleg a 380-390 F sztem:) szal vasal rendesen.....:))))))
meghat most csorosag is van,mostmar repjegyre gyujtok,me azert csak haza kene menni visitelni 1 kicsit....

Masik hetvegen voltunk a vilag vegen(bar nekem az mar ismeros:)) egy magyar partin,azaz 2 testver lakik kinnt egy farm szerusegen,a haz inkabb nevezheto egy kisebb rezidencianak,a "kert"is erdo mereto,mondjuk a kert mogott is az van,nagy vadaszok egyebkent,ettunk yammi finom vaddisznohust,hmmm.....:) es vegre ihattam palinkat,nah hat az meg ennyi ido utan,egy kulon elmeny volt:)))
Dorival vartuk a medvet(aki telen jart a keritesuk vegenel) az ures medenceben ulve:) de nem jott:))) pedig Dori megigerte h. kiment a medencebol ha leblokkolnek a medve lattan:)))
Szoval elo vadakat nem lattunk,lehet nagyobb csend kellett volna:))) pokok azok voltak viszont rendesen....h.miert mindig engem talalnak meg??!!!
Vasarnap kinnt napoztunk a kertbe,baromi meleg volt,jelzem este lattam h. ugy leegtem,de reggel...pffff Zorro 2.a naoszemcsi miatt,az orrom meg nem gyengen voros....de mosmar jobb,bar azert elfogadnek egy szolit ha vki venne,az gyorsabb:))) de allitolag itt 1 het alatt lesz a tavaszbol kanikula,ami tart.szept.vegeig...ugy legyen....


Egyebkent a csalad meg mindig tokeletes,semmi gond senkivek(kopp-kopp-kopp) mondjuk most tavaszi szunet van,szal kicsit huzos,marmint h.total leraradok,a tobb ora hide and seek-ben,ma meg pl. fel napig egy pluss Micky Mouse-t tanitottunk szamolni:))))
Minden nap friss vacsit foz az anyuka,amugy is rengeteg kaja van:) cola,fanta,stb,minden heten 2szer feltoltik a chips adagom,stb.:)))) ezek luxusnak tunnek most nekem,az elozo csaladhoz kepest.... szal minden okes,mar nem is erzem annyira a vilag vegenek,mar van h. fel ora metroval es beerek DC kozpontjaba....

Tnap mondta hostanyam h. majus elso 2.heteben jon nemeto.bol 1 baratnoje,meg 2 gyerek( 8 es 10 evesek) vmi konferenciara,de vmi tevedes tortent,vmit felreneztek,es nem cska hetvegen lesz,hanem csut.pentek is, es kerdezte bevallalnek-e meg 2 gyereket,ha nem az se baj,akkor talalnak vmi nanny-t.....mondom persze h. vallalom: 1: a fo ok,a 2 napert fizetnek 1 heti fizut!!!! pluszba:) 2: a gyerekek 8 es 10 evesek(a TV csak lekoti oket,me h. nem beszelnek csak nemetul:S:) kedvenc nyelvem:))):S pfff- mar 1 mondatot se tok,hal istennek) 3: a csut.om mindig csak 2:15-ig tart 4: Adriana fel 1-ig suliba lesz mind2 nap,szal csak 3 gyerek,de ha hazajon akkor meg a kicsi alszik,super.....mekkora makos vok,az elozo au-pairnek egy ilyen se jott ossze,nekem ez meg mar a 2.pluszom:)))

Apropo Lisi,neha beszelek vele,es mondta meg 2 hete h. a csajszi,rica aki a helyemre ment(meg 1 honapja se(penteken lesz)) szal 2 hete azt mondta tok jo fejek,nem erti miert valtottam,mondom Lisi,ez meg csak a kezdet nekem 2 honapig semmi bajom nem volt,mert rozsaszin kod volt mindenfele,AMERICA,stb.feeling.....nah a Lisi most meselte,h.a csaj mar valtani akar:S:) csori,de meg var 2 hetet hatha valtozik vmi,de ismeros.....szegeny.....es h. utalja mind2 szulot,de az anyukat plane,meg gyilkos:S uti veri ot is:S Mano persze 1 angyal.....Ur Isten de hianyzik,most netem picasan a kepeim a siras kerulget milyen pici volt meg,most meg mekkora,egyem meg.....:(((( IMADOM!!!!

Pont tnap beszeltem megint facebookon ex hostapussal(sztem atom jo arc) es mondtam neki h. a mostani csajrol azt hallottam kedvel mindenkit ott....akkor ez mar nem igaz:) meg mondta barmikor mehetek.....megyek is,tom nem kene latnom Manot,me csak rosszabb lesz,de nagyon hianyzik a dragam:((((( ezek a gyerekek is tunemenyek,semmi gond veluk,de sose erik utol az en manom:((((

Most 7vegen megyunk North Carolina-ba Zsuzsihoz,mert egyedul lesz,de jo neki,engem sose hagynak egyedul:)))) aztan meg lehet Ocean Citybe megint,h.Adri lecheckolja mielott odamegy a szuleivel......az se 1 rossz otlet....szal egesz jol alakul minden,woo hooo boldogsag van meg jobban:)))

Nah meg mindjart itt a Dori 20.szulinapja is....szoval vh.ugy erzem unatkozni egy hetvegen sem fogunk:)))

Nah lepek,mert fel akartam meg tolteni par kepet,de mivel tnap nem tudtam aludni az izgatottsagtol(laptop) ma hamarabb le kene dolnom....

pusszanat

1 megjegyzés: