2009. október 3., szombat

"Healthy lifestyle" and some awful news




Hi there!!

Kezdenem azzal h. remelem mindenki kiszurta az uj desing-t??!!:) Koszonom,koszonom sztem is jo lett....par oran at kinlodtam vele:)

A legutobbi postomban mar megirtam h. kisebb gondok vannak az etkezessel,nah ez most fokozodott.......hetvegen mar csak banan,alma,kenyer,meg sajt volt a hutoben,meg teszta a szekrenyben szosszal,es mindenfele keksz a gyerkeknek,es ennyi,pont......dehat nem lenyeg a gyerekek sem szamitanak mar......alig vartam a hetfo estet h. eljojjon a shoping ideje......
anyuka tovabbra is megkerdi mit kersz a hetre enni es inni???en meg kozlom h. cola,1 fajta muzli reggelire,meg amiket ok esznek az nekem fine......
kedden ah.lemegyek melozni,megcsekkoltam miket vett,huto csordulasig tele....mondom az jo,de kozbe eszrevettem h. Nikike mar csak 2szer 2 liter colat kapott a hetre(eddig meg volt pluszba 1 karton,azaz 12 darab 0,33 literes dobozos,ha megyunk parkba,v.vmi tudjam vinni) ezen mar felhuztam az agyam ugyanis nem tom azt a 3 dollart miert kell rajtam kisporolni,tudja nagyon jol h.nekem a cola a legfontosabb,enni mindent megeszek.........igenam csak de ez meg nem minden kozben azt is eszrevettem,h.a vacsorara valo kajakbol mint pl.pizza,toltott krumpli stb.is csak a szuloknek megfelelo mennyiseg van......okes szal Nikike mit cselekszik,felrerak 1 csomo nem romlando cuccot a szobajaba........valsag van kerem.......

Nezzuk mit esznek a gyerekek,"valtozatos etrend" kerem szepen:
Hannah: 1 fajta chips(aminek a szagatol a csaladban mindenkinek hanyingere van),sajtos keksz,sajt,oreo(mint a pilotakeksz),cookies,popcorn,1 fajta csoki,pizza,McDonalds-os csirkefalatok sultkrumplival.Inni csak vizet iszik,v.1 sportitalt.
Emma: egyertelmu h. csak pink lehet,amit persze meg mindig meg is vesznek neki......epres joghurt,eper,epres jegkrem,kremsajtos szendvics,mac n cheese(sajtos makaroni),MacDonaldsos csirkefalatok sultkrumplival,banan,narancs,esetleg szolo-O etkezik talan a legegeszsegesebben,bar gyumolcsot csak akkor eszik,mar mar nem adom oda neki a 6.kremsajtos szenyot,edesseget egyaltalan nem eszik,utalja az edes izt!!!Inni almale,v.narancs,limonade.
Jacky:sajtos szendvics,sajtos keksz,a Hannah budos chipse neha,chipsek,oreo,cookies,narancs-banan neha,pizza,McDonalds-os csirkefalatok sultkrumplival.
Inni almale,esetleg narancsle.

Ezeken felul SEMMIT nem esznek meg!! Minden kedd McDonalds nap,ilyenkor hoznak nekem is kajat,a tobbi vacsora pizza,v.mac n cheese kevereke,2 hetente kagylo-imadom!

Szoval ez van igy kell nevelni a gyerkeket az egeszseges taplalkozasra,meg az uj dolgok kiprobalasara.....en eddig probalkoztam,de ha nem vesznek mast ezeken kivul akkor cseszhetem.....miota itt vok csirket(marmint igazi csirket),halat,v.rakot meg nemh.en de a gyerekek sem ettek,se itthon,se etteremben!!! a gyomrom is forog ah.visszaolvastam.....

Van meg egy ubervicces storym a hetrol:))) Anyukanak mondtam h.ha megy shopingolni legyen olyan szives es vegyen vmit a torkomra mert eleg csunyan kohogok. Valasz: "Hat en meg soha senkinek nem vettem semmit a torkara,de megkerdem anyukamat!" koszi.
Okes,el is ment,majd este bekopog,bejon odad egy ilyen szirup szeruseget,1 kupakkal kell meginni 4 orankent,meg egy csomag speckos cukrot,es kozli"ez allitolag jo,jah es a kovetkezo fizetesedbol akkor -8 dollar,ok?" hmm valaszom csak 1 OK volt 1 mosollyal az arcomon....majd megvartam meg becsukja az ajton,meg lesetal a foldszintre,majd hangosan felnevettem,es felhivtam 1 csomo embert h. nekik is oromet okozzak:)))
8 dollarba biztosan belehalt volna ha nem fizetteti ki,igy inkabb megalazza magat,mind1 remelem vett belole 1 tabla csokit v. 1 masik zacsko chipset a gyerekeknek.......no comment....

A gyogyszer azota elfogyott de kohogni meg mindig kohogok....lassan lehet el kene menni dokihoz,es perkalni........

A gyerekekkel semmi kulonos nem tortent,az ikrekkel tovabbra is elvagyunk mint a befott,Hannah meg suliban egesz nap......az ikrekkel neha jatszoter,bar mostanaban odaig is lusta vok elmenni,szal csak a kertben katszanak,en meg napoztatom az arcom:)
Ma jott a gyerekek uj agya,emeletesagy tok princesses:)) feher kivetelesen,de Emmanak megis tetszik what a surprise....:)szal Hannah fog fennt aludni Emma lennt,Jackynek meg egy kihuzhatos agya lesz az Emmaje alol,az hetfon jon,neki autos takaroja van zsir.......csatoltam egy kepet is,sajnos arrol az idoszakrol mikor egy matracon aludtak egymassal ellentetes iranyban elfelejtettem kepet csinalni:((

Apropo takaro: ALMOM 1 takaro!!!!Hihetetlen de sose gondoltam volna h. amcsiban fogok ennyire fazni,szinte a legtobb ejjel raz a hideg(most nem a laztol) ugyaniz hiaba alszok melegitobe!! az megis keves,ha 1 zsebkendo nagysagu pleddel!!! kell takaroznom a 10 fokba!!!!!
Persze ezt tudtam h. igy lesz,eddig minden csaaldomnak 1 kihivas volt a takaro vasarlas.....de h. itt NY allamban a hidegben es....hmmm sztem meg Alaszkaban is ez megy....mindenesetre mielott szolok nekik h. vegyenek(rem nem nekem kell azt is fizetni me 60 dollar alatt nincs) atneztem a lakast hatha van nekik,mondanom sem kell nincs....a gyerekek egyszal semmibe alszanak,meg napkozben is abban vannak,kinnt meg mar zuzmarasak az ablakok reggelente.....
a kabatot alig tom rajukcibalni,persze 1 ido utan belatjak h.ok is faznak........I miss DC!!!! ott meg napoznak.......no comment......

Jovohet szombaton Victoria(anyuka idosebb huga) bridal shower-ja lesz,ez ilyen ajandekosztas a menyasszonynak,szal melozom,de h. itthon v.ott a helyszinen azt nem tom,meg h. mibe kell menni 1 ilyenre azt sem,senki se kozol semmit,mindent ugy kell kitepni beloluk.....persze a januar 9-ei eskuvot mar elmeseltek h.lesz......nem ertem ezeket.......jah meg gondolom a dress-t is en fizetem majd......

Ex hostanyam irt h. jott egy csomagom hozzajuk,varok e vmit,mondom nem,de nyissak ki nyugodtan.....erre visszairnak,a cameram az,ahh mondom shit! enm hiszem el a Best Buy rossz helyre kuldte,pedig atjavitottam az uj cimem.........errol ennyit,remelem Anissa ha jon el tudja hozni.....

Most szombat van itthon ulok,nem mentem be a citybe,me szar ido van es csak betegebb lennek,talan hnap.....el vok most veszve nagyon....hianyoznak a DC-s igazi baratok,meg 1 csomo minden,mindenhonnan csak a rossz hirek jonnek,az itteni bnoknek is csak gondjaik vannak,stb.stb.......hal Istennek Anissam jon oktober vegen 1 hetre jon a familije is aztan egyutt mennek haza Franciaorszagba,ugyh.egy hetvegere tudunk talizni....meg jon a Halloween is remelem az feldob majd kicsit,bar meg mindig nem talaltam meg almaim "Jasmin a kelet "ribanca"" kosztumomet LOL.......bar a hideg meg csak most jon hostapam kozolte oktober meg okes,de november,december,meg januar rettento....mondom kosz:S en mar most a DC-s telikabatom hordom(ami magyar viszonylatba oszi lenne).....

Nah most ennyi tom h.nem voltak breaking news-ok,de sztem eg gazos azert a helyzet.....remelem minden megoldodik,kaja is lesz,meg ertelmes kaja,meg nem leszek igy elveszve sem.....

Kisses

P.S.: Orommel varok takarokat es ertelmes elelmet adomanykent!!! LOL

1 megjegyzés:

  1. Hello Nixi!

    Ne hagyjad h a takarót is neked kelljen kifizetni bazz. Egyébk nem semmi én már tuti kiborultam vna, h eleve éhezek,még este fázzak is....ne add lejebb az igényeid!!

    Üdvözlöllek:

    egy szorgos olvasód:))

    VálaszTörlés