2009. május 1., péntek

Dori's bday:) +bossy kiscsaj+hosszabbitasi herce hurca+szegeny Manom

Gondoltam irnom kene mar megint:)plane h.idom is lenne ra,delutantol mindig itt csungok a gepen,me sose tok aludni,az a franya cola mania....:) szoval irnek en tobbet,de annyira sok uj nem tortenik,de azert megis....

Az utobbi hetvegen megunnepeltuk a Dori 20!!! szulinapjat,BOLDOG SZULINAPOT MEGEGYSZER!!!!:) szombaton bementem DC-be az Adrihoz,csinaltunk tortat,meg vettunk ezt azt...persze a nagy mulatsagban szegeny tortat el is felejtettuk odaadni,meg megenni...innen uzenem Adrinak remelem azert vki megette!!!!:)
Szegeny Dorit persze megint melozott szombaton szal mentunk baseball meccsre vele meg a kolykokkel,nem volt olyan uncsi,elfetrngtunk v.2 orat a fube:)))
Aztan vissza Adrihoz...haat azt hiszem tulsagosan siettunk a Third Edition-be,me nekem eleg hamar a fejembe szallt a tequila:))) szoval en ki is hagytam:))) remelem errol a tobbi csaj se fog tobbet irni!!!!:D ok utana is jol ereztek magukat az is tuti:))

Masnap semmi kul,a szokasos vasarnap,dogles az agyban,vmi szar film:) kajalas...majd haza....

A heten elkezdtem nevelni a kiscsajt arra h.ne legyen olyan kis fonokoskodo mint amilyen most....eleinte meg ugy voltam vele okes,jatszunk amit akar,de mostmar....
1 pl: -Jatszunk iskolasat!!!
-OK,ki lesz a tanar?
-EN,te meg utanozd h.te vagy a diak,es h. ez az elso napod!
-OK...(bemek az ajton)
-Utanozd h.felsz....sirj....tedd le ide az uzsonnas pakkod....ne oda,ide!!!!(me 2 cm-rel arrebb raktam)...OK,ulj le....(2 mp-cel kesobb)...allj fel,gyere ki a tablahoz!!!!
-(koszonok az osztalynak meg bemutatkozok)
-OK,ulj le....1 perc mulva....ok ez a snack time menjunk at a masik szobaba....
(atmentunk,2 perc mulva) OK itt az ideje aludni(szal vissza megint)....

Nah szal ebbol van nekem elegem,merthat az elozo au-pair mindent megcsinalt neki,de en nem fogom az tuti....vmelyik nap is beszolt h. ne csak a kicsivel jatszak!! mondom mi???pont az h. allandoan azt akarod h.te veled jatszak,jatszhatunk 3an is,az jobb!!! erre o: nem csak velem kell jatszanod es mindig,orokre!!!! ahhh....nah mind1 ne ertsetek felre imadom,me nem 1 gyilkos,sot meg se kozeliti,de azert az ilyennel felhuz am rendesen....

Amugy ujbol elkezdtem zongorazni,tobbek kozott a kiscsajjal-neki jobban megy:))) de elvezem...a fuvola meg varat magara,pedig hianyzik...de majd ha 1edul leszek 1szer:)))) (me h. az anyukanak van 1 regi,de jo itthon)

Ami nagyon fontos most,legalabbis nekem,az a 2.evem itt,persze en mar ugy jottem ki h.hosszabbitani fogok...most eljott az ideje h. a herce hurca megkezdodjon......
A baj csak az h.mindenki mast mond,v.semmit sem(mint a legtobben) h. mit h.kell,milyen papirok kellenek,stb......de az az igazsag h. magasrol tojok rajuk,1edul is meg tudom csinalni!!!! Szal kuldom rogton NY-ba....
Roviden eddig ebben az ugyben annyi tortent h. beszeltem az Ann-nel(o az a kb.50 eves no aki a koorinatorom) o annyyit mondott h.szedjem le a netrol...de culi v.koszi,ezt en is tudtam!!!!:S
A bibi csak az h. a neten 1 van fenn,az 1 szerzodes...En,bla bal kijelentem bla bla....aztan MI,mint hostcsalad,bla bla......csak ala kell irni,meg bejelolni h. 3 v.6 v. 9 v. 12 honapot akarok e hosszabbitani(uccsora palyazok persze + 1 ferjre utana:)) szoval ennyi,magyarul mivel en mas csaladhoz akarok menni,es kell is mivel ezeknek nem kell tobb au-pair(me a kicsi megy ore-schoolba) szal nekem 1 teljesen mas kene,ah.en gondolom....nah mind1 az lesz,h.kiyomtatom ezek alairjak,aztan megirok 1 levelet a ny-iaknak h. ide oda preferalom h. talaljanak csaladot,megirom h. a jogsi csuszik,meg a sulipapirt elkuldom,de 1 resze annak is csuszik,bla bla....es remenyeim szerint nekik kene majd kuldeni vmit h.alairjam h. hova akarok,meg a csaladnak is kene velemenytirni rolam sztem....
ajj de ez fortelmesen szar,gorcsbe van a gyomrom szo szerint,me a neten az van h. aug.11-ei erkezes(mint az enyem) ehhez juli 3-ai hat.ido jar,szal addig jelenthetem nekik h. en valtok,v.addig talalhatok csaladot nem tom>???? de az Ann tnap meg azt mondta h. 60 nappal aug.11 elott....klassz az mar juni eleje,az meg mindjart itt van.....es ki mond igazat,v.ki nem???v. ahhhh.....kesz....

Szal most ugy dontottem marad az ILI ,ez az a suli ahova jartam szept.-dec. ig,en imadtam,szal sztam hnap visszairatkozok,es majus vegere vegzek is vele,remelem,pont ki is futja a tanulasi zsebol amivel ezek lognak....ajanlottak meg 2 sulit ami itt van VA-ban,az 1ik a NOVA-ez egyetem,az arabol is latszik,bar oszinten ide mennek,csak itt julius vegere v. aug.elejere vegeznek szal kilove....pedig Anissa bnem is itt kezd jovoheten...nah mind1....a masik a LADO-ez sokak szerint szar,sokak szerint a legjobb...nem tom...lenyeg a datum miatt ez is kilove....

Ott van meg a jogsi,amit nem tom megcsinaljam e v.ne,csak megkene...meg kell kerdezni lehet e,me a visam 6 honapon belul lejar,es pl. DC-be ekkor mar nem lehet....Ann-t kerdeztem es mondta a jogsit kesobb is kuldhetem....mivelh.megyek haza,majd ott megcsinalom a fossss nemzetkozit,ami itt szarra se jo,de aze ha meg nincs,akkor szopacs van....

Apropo hazaut....durrva lesz,megy am a gyujtes ezerrel,az a legnagyobb poen h. mostanaban esett le nekunkh.milyen draga itt az elet...csak 1 pl.egy hetvege min.100 dolcsi...es ebbe csak a kaja,metrojegy,kola,estere max.2 sor van benne......es a fizunk meg 175....klassz....szoval 1 ideje ruhat se vettem,meg ilyenek,amik eddig mentek...az a legjobb ha ki se mozdulok sztem....de meglesz a repjegy az tuti!!!!Jo lenne a Halasnapokra hazajutni,mar ha nekem is pont az a legjobb idopont,es mint kiderult akkor lesz....szal mar rajta vok mindenen,lassan ossze is irom,h.miket kell elinteznem otthon,csupa jo: fogdoki,szemuveg(ha kell,me neha faj a szemem(sok net:)),stb.....ez mar lehet a bekattanas,h.EN ilyen otthoni dolgokon gondolkodom:D zsufolt kb.10 nap lesz az tuti...csalad,baratok,strand(me itt nem divat a medences),zenesuli,zenekar,DEBRECEN,nah meg partyik minden nap:))))meg a fentiek....

JAH ES INNEN UZENNEM SZULEIMNEK H. EN IRTAM MAR PARSZOR,DE OK 3 HETE SEMMIT,SZAL REM.CSAK A FUCKING GEP V.NET SZAR....ES ADJANAK JELET,ME HOT IDEG VOK,ATTOL FUGGETLENEL IS,H.IMADOK ITT LENNI U.S.-BEN!!!! THX

Most7 vegen bemek DC-be de csak a suli miatt,meg akarok irni 1 tesztet ujbol,me a 3as level-t mar elvegeztem,de nem akarok a 4-esbe menni,jobb lenne az 5-os:) aztan remelem Manommal talizok mar, apuka mondta majd elmegyunk 3asba vhova h.a tobbeket ne lassuk:) haha 1etertek....1ebkent kiderult SZEGENY MANOM HAJAT GYILKOS VAGTA LE!!!! szegney apuka csak levagta a maradekot,h.legalabb 1forma legyen,rohadjon meg,kis gengszter....1ebkent allitolag mar jobb,gondolom....jah anyuka feladta,eddig birta manoval otthon,most 1 oranyi utra viszi minden nap h. 1 sitter vigyazzon szegenykemre....apuka konyorog menjem vissza,persze tudja nem lehet...ha lehetne mennek is,jah meg persze ha csak az apuka meg Mano lenne....szar az elet....
aztan rem.talizok itt Anissaval,mert ot se lattam 2 hete,me itt volt az ocsikeje Parizsbol,jo neki...Adrinak meg a csaladja jott ma.....mindenkinek jo......
vas.meg tali a hiresseggel again,ma hivott,amugy semmi extra,hires lesz itt is,szal melo van ezerrel neki is....
vas.este koncert az apuka sulijaba,mivel karmester,megnezem me moderneket jatszanak pl. a legujabb BATMAN fiilm zenejet...woo hooo lehet hazaviszem a kottajat ha tetszik,ha nem akkor nem,me csak magamat szivatom,meg a fuvolasort:)))

Visszaolvasva jo hireket most nem is irtam....pfff.ez a kov.2 honap jo szar lesz...jujj es juni 1-tol nyari szunet A.-nak szuper jooooo:S De nem baj mindent tulelek,au-pair vagyok!!!!:D

Nah csoksagossag,es rem mostmar tudtok kommentelni,mert megszunetettem a jovahgyast is,ami eddig volt neke e-mailben....

4 megjegyzés:

  1. Na végre ,Niki,hogy mindig valami gond van a kommentekkel!Működik,hurrá!

    VálaszTörlés
  2. Húzzál bele a suliba,mert anélkül nem fog menni a köv.év!

    VálaszTörlés
  3. Debrecen??? Hmmmm jol hangzik..... :)))

    VálaszTörlés
  4. haha yeah:) sajna iden nem futunk ott ossze,de majd jovore csapunk 1 kozos partyt ott,addig meg marad U.S.:)

    VálaszTörlés