2009. május 12., kedd

Elmult 2 hetvegem Alexandriaban Anissaval+ kovetsegen nyilt nap

Sziasztok!!!

Nah vegre eljutottam oda,h.van erom irni,nem tom mi van velem(azaz sejtem,1 word: extention) de 1re rosszabb,az 1 dolog h. 6:40kor kelek h.meg csekkoljam a mailjeimet,me h.7:15-tol melozok,de este egyszeruen nem tudok elaludni,csak ejfel utan,ez vas.2 volt:S nah mind1....pedig mar az esti colarol is leszoktam....

Ami azota tortent,2 hetvege Alexandriaban....ilyen meg nem volt,h.ne menjek be DC-be,azaz bementem de csak par orara....ezt most ugy irtam mintha olyan messze lenne,fel ora....

Mult heten szombaton szokasos bementem DC-be reggel a suli miatt,persze h.nem indul level 4,csak 3 szombatonkent....klassz....aztan a Sturbucksba akartam kiprobalni a "borfotelban hevereszbe jegeskavet szurcsolve muffinnal kozben netezek,es bennt maradok tobb orat" feelinget,de a net nem volt jo,vki aki tudja miert megirhatna,weriless-em van,szal csak en vok hulye hozza:D
Utana akartam talizni manommal,de megint nem jott ossze....:( majd vissza Alexandriaba,taliztam Anissaval,bementunk Old Town-ba ami olyan mint Georgetown hangulatos kis hazak,kiulos helyek,stb...kimentunk a Waterfront-ra is,lett par kep,de 1ikse jo,merth.sotet volt,a gepem meg nem vmi jo,mind1....kiprobaltuk az ingyen buszozast,ez 1 varosnezo busz,baromi jo,azota is ezt hasznaljuk,ha mar free....:)
majd semmi buli,me hullasag van,vissza Anissahoz.....masnap talalkoztunk a hiressel,Anissa is megallapitotta h.dilis:D kaptam tole shrimp-et a feladat az volt megkellett csinalnom,jo lett nagyon....jajj milesz velem otthon shrmp nelkul,mar olyan nekem mint a csirke,meg a cola:Dde itt tok olcso....

Az elozo heten annyi emlitesre melto esemeny tortent h. szerdan este megerkeztek Nemeto.-bol az ismerosok,anyuka plusz 2 gyereke(masik 2 otthon maradt a ferjjel) a kiscsaj 10 eves, a kissrac meg 8....szal masnal delbe az anyuka elment St.Luise-be(nem tom h.kell leirni)a konferenciajara,elotte kifizetett,170 2 napra,nem rossz....annyit kert h. mossam ki a ruhakat,meg ha van idom vegyek at veluk par angol lecket...jelzem probalkoztam de idonk az nem volt:D jah meg kaptam isteni marshmellow szeru nasit,hmmmm...a 2 gyerekem meg hatalmas tolcser alaku izebe nasikat,meg tolltarto bla bla,ez ilyen nemet szokas,aki most megy eloszor suliba,es hat ugye mind2en most mennek.....

A csut.pentek 4 gyerekkel amugy nem volt gaz,tok jol viselkedtek,meg minden csak az a hangzavar,azert csak 4 gyerek....ahhh....jah meg h.angolul csak par szot tudnak,azt is inkabb a kisebb,szal erdekes volt,magyaraztak nekem nemetul allandoan tobperces kormondatokban:S:D en meg ha megertettem 1-2 szot akkor orultem,es odaadtam nekik amit kertek....Anita koszi a segitseget megegyszer!!!!adptt par eletmento parancsmondatot elotte nemetul:D
en gyakorlatilag semmit nem csinaltam,me addig meg Adriana a suliba volt addig ok neztek a Spongebob-ot,erdekes ez mindenkit lekot,pedig 1 kukkot nem ertettek belole,de szarrarohogtek magukat:D amikor meg itthon volt az en kis bossym akkor folyton magyarazott nekik,foleg a csajnak,h.ezt csinald azt,meg faggatta,vh.ertettek 1mast v.nem tom,de o meg nemetul valasolt:D neha bebujtam a sarokba es rohogtem:D jah de azert megiscsak csinaltam vmit,a kissrac akibol sztem mellesleg jo pasi lesz:D vmit osszeszedett a gepen....nem swine flu halistennek....de vegig fekudt az agyba,en 2 percenkent csekkoltam,h.mi van,me nem vett meg semmi,hivtam az en hostanyam es mondog mondtam mi tortenik,meg kozbe a sulit is hivtam h.indul-e szombaton,persze h.nem....szal egesz nap teloztam:S

pentekre mar semmi baja nem volt,szal csatlakozott a tobbiekhez,velem tok culi volt,annyit dumalt,csak nem ertettem:D

Lenyeg a lenyeg vigyaznek rajuk,me semmi gond nincs velul,jol neveltek,latszik kisvarosiak,de ez a kezfogasos koszones:S ez vmi nemet dolog????!!!

Hetvegen elhuztam Anissahoz a szokasos idoben,elindultuk h.felkeressuk a magyar kovetseget,me h. nyilt nap volt,az osszes eu-s orszag kovetsege kozott ingyen buszok jartak(amik fullon voltak) volt kaja,pia,zene kultura,stb...
szal odaertunk kb.1 ora volt metroval,ez arra fele van ahol en laktam reggebn,onnan 10 percre kocsival....de mi gyalogoltunk a metrotol....pfff dog meleg,oriasi a paratartalom mar megint....a hajam a nap vegere hullamos lett:S nem baj kozbe lattunk par masik kovetseget is arrafele csak azok vannak....meg 1 bazi nagy par,es annak a szelen van a magyar....

Hat a multkori szeptemberi pikniken nem esett le h.melyik epulet az,ezert mire megtalatuk a bejarotot:D nah mind1.erdekes epulet,a tobbi kovetseghez kepest,kint a teraszon ki volt rakva 1 hatalmas kep m.o-rol 1 szolosdombrol....hmm mondom okes,miert nem Pest,v.a szokvanyos balaton v.vmi.....Anissa meg is jegyezte "Ez M.O.????erdekes...."
ah.beertunk ki is probaltam 1 pohar tokajit,ami agybacsapott rogton:D a hazba nem lehetett megmaradni a meleg miatt,szal kimetunk lazar fozott isteni gulyast,hmmm meg kurtoskalacsot,Anissa leven h.muszlim vallasu es a gulyasba van hus nem kostolta meg,me most nem a hus periodusa van v.mi nem tom azt a szot....de kinezetre olyan mint 1 algeriai leves,szerinte....a kurtos bejott neki,meg is kerdezte Lazart ezt te csinaltad???mondom neki ne egess mar,ki mas????:D
a gyerekei 1ebkent tunemenyek tiszta apjuk,ott ugraltak korbe korbe:D

Majd amikor mar nem birtuk a meleget visszabattyogtunk volna,azaz csak volna,mert a hires haverja a Vincent felvett minket kocsival,cuki volt es eletmento....:D

Majd metrozas utan Pentagon City Mallja...hmmm no comment elvesztunk megint:D de meglett vegul a Forever 21 bolt,imadjuk,ott csupan 2 orat nezelodtunk:D nah jo en vettem 2 picsgatyat,ilyen melegitoszeruek,Anissa meg talalt v.3 dress-t,de h.azt nem tom...agyonverem:)
Majd el hozzajuk,1edul voltunk,me a szulok megint leteptek vhova ahol van 1 hazuk.....ekkor kozolte az a dinnyele baratnom(nem is az enyem lenne:)) h.jajj amugy itt a campusba(me h.o ott el bar kulon hazban) van ingyen kaja...pff mondom meg jo h.mar v.5szor jartam itt:D nah szal be a kajaldaba,te ur isten en egy eskuvon nem lattam meg ennyi kajat,v.10 fele menu,onkiszolgalos plusz svedasztal plusz dessertek,v.10 fele meg tobb fele innivalo(cola nincs) jah es amikor masnap visszamentunk akkor kulonbozo 10 fele menu volt megint....hmmm no comment bar ez 1 magan suli,ami meg nem is nagy szam,de az az h. 1 ev 40 ezer dollar!!!!!hmmm jah meg ide jart a John McCain is.....szal igen,mar ertem miert van annyi penze az Anissa hostszuleinek,me h.az anyuka ott tanar,es ott laknak,semmit nem kell fizetniuk,se villany,gaz,net,viz stb.semmit,sot meg ugye kajara se kell,el is viszik magukkal 7 hetre Guatemala-ba....csorka kapja be:D de azert eleg uncsi amcsik szerintem h. 7 het 1 varosban...uhh de akkor is tok jo.....

Masnap bementunk megint az Ovarosba,meg a Wterfrontra ezek a kepek mar zsirok lettek:D majd bementunk a Rossba ez egy outlet szeru bolt,es mindenki tudj itt h. nagyon olcso,Anissa kozolte o nem vesz semmit,me tnap sokat koltott,erre o megint tobbet vett mint en:D en vettem 3 felsot,meg 1 papucsot,ez affele szulinapi ajandek magamnak,jah meg 1 pipereszettem hostanyamnak mivel itt 1 hettel kesobb van az anyaknapja.....
Utana vissza Anissahoz,majd haza akartam menni,de 1 ora buszravaras utan a draga bnom kozlte jah ez nem is jar mar ilyen keson:D 8 utan....
nah okes,akkor fogjunk taxit,persze h. akkor 1 se jott.....erre az a dinnye megkerdezett 1 csavot h. tud e 1 taxiszamot,erre o nem,de elvihetlek titeket,erre Anissam: "Engem nem kell itt lakok 2 percre,csak ot!" hat mondom koszi....nah vegulis a piros cabripos kinai beutesu csavo kitett a hUntington metronal, persze taxi ott sem volt,szal kenytelen voltam este 10kor felhivni oket,marmint a csaladom,de ebren voltak,meg utana 2ig,trecseltek a nemetekkel,ajandektol odavolt a no,me nem gondolta volna h. a poor student vesz neki vmit:D

Azota annyi tortent h. megkaptam a gyerekek osszes gumicukrat is a csomagjaikbol,me h. az veszelyes nekik meg,mondom ok:D meg h.hizlaljuk Nikit:D szal lassan futnom kene megint:D

Apuka laba mara vegleg bekrepalt,mar jarni se tud,elis vitte hostanyam a dokihoz,a baj: porcelvalas,sztem ah.ertelmeztem...szal most itthon lesz 1 db-ig....zsir:S

Nah most ennyi jah holnap megyek suliba,elkezdem vegre,v.csut.
Majus 27-en szulinapom van!!!!haha nah jo nem ezt akartam irni,de amugy igaz:D de au-pair meeting lesz,Georgetownbol hajokazas,hmmm szuper,pont neztuk Anissaval az mekkora romantikus,hat most osszejon csak nem ugyah. gondoltuk:D 3 clouster is ott lesz,szal durvan sok au-pair....nah de majd irok rola.....

KEPEK A PICASAN!!!!!

ES tovabbra is varom a kommenteket!!!!

Csoooksag!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése