2009. szeptember 7., hétfő

last beach day:(,elso vonatozas a citybe,csalodas emberekben......

Sziasztok!

Az elozo hetem ugyanugy telt mind az eddigiek,semmi extra max.a beosztasom volt masabb....
kedden nem mentunk beachre mert nem volt vmi meleg.....csut.ment az anyuka meg a nagyi meg baratnok....mi meg maradtunk.....sebaj mentunk a poolhoz,bar uszni mar nem nagyon lehet ugyanis este mar elegge hideg van es hiaba 12-kor nyit a pool de nem melegszik,szal olyan jeges hatasa van,persze mondanom sem kell az ikrek kapasbol ah.rajukadtam a karuszot bevetettek magukat,puhh nagy hasas a legmeleyebb reszen:D semmi felelemerzetuk nincs:)
Hannah is ugrott egyet de aztan tobbet be se ment:D

Szerdan 8ig melzotam volna de mar 4kor evegztem mert ok mentek a csajoknak koszoruslany ruhat nezni,mondtam h. en azt akarom latni!!! szal mentem en is,elmentunk egy szalonba ahol minden az eskuvohoz szukseges kellek van,ruhak,poharak,ajandekok,naszut ajanlatok,stb.
ah.beleptunk kapasbol majdnem osszestem me ott volt kirakva egy probababara almaim ruhaja:D nagy habosbabos de a modernebb valtozat,pant nelkuli,tlee kovekkel,2200 dollar.....hmm mondom ennyiert sok,meg ugy nem rovid maga a ruha,v.legalabb elol legyen az hatul meg hosszu,szal ez nem az en stylom nem vettem meg:D amugy megvettem volna,Anissa 200-ert vette,hercegnos,naggyon gyonyoruuuuu amugy itt ilyen arban vannak,az enyemet amcsibol veszem majd az tuti:D
Hannah is edesen nezett ki a ruhakban,de Emma....atya eg,o tenyleg egy hercegno,fenykepet nem csinalhattunk mert "szabaly" de leirni letom,kepzeljetek el: hofeher ruha, a mellresznel tele kovekkel,a derektol lefele pedig tiszta habos babos meg tullokkel kirakva meg kovekkel,kicsit nagy volt ra,szal menni alig tudott benne,de mindenki mjad megette,a kis szoke hajaval meg barna borevel ajj egyem meg,tudta h. most mindenki tenyleg egy hercegnonek nezni:)
de sajnos ez a ruha nem maradhatott me a menyasszonynak nem tetszik(aki ott sem volt,csak elmeseltuk neki teloba) szal maradt a masik ez kevesbe bovulos derektol lefele,szal mind2 csajnak ugyanolyan lesz,meg is vette anyuka rogton,meg rajuk lesz szabva 12 het(jo sok) 200 dolcsi volt darbja a ruhaknak,es nem kolcsonzes,sajat lesz...megeri sztem.....

jah kaptak meg vmelyik nap balettcipot meg ruhakat is,ujakat,meh.a suliba kell,Emma is kezdi a balettot,rozsaszin cipo azert elmaradhatatlan:D

Csutortoktol apuka keddig itthon van,lesz,szabadsagon van.Csutortokon voltunk egy jatszoteren-amcsiba vunk meg oda is kocsival:) majd egy kisebb allatkertbe,haziallatok,meg egy nagy barmamedve,par madar,ennyi....a gyerekek elveztek.......

A pentek eleg pocsek volt,abbol a szempontbol h. en itthon voltam az ikrekkel a szulok pedig Hannah-val elmentek a Splish Splash-ba(tessek lecsekkolni neten!) ez egy ilyen vizipark,atomjo....de hat en maradtam mert az ikrk meg tul kicsik hozza.....:( mind1 az a nap is eltelt,nincs az ikrekkel se semmi baj,Emma allandoan hisztizik mindenert,turelem kell hozza,de sok....bar 1 ev utan mar megy:) fel se huzom magam,majd leszokik rola....
Jacky szinten hisztis,bar o napi1szer,de akkor 1 oraig tart,es o okkal csinalja,pl.ha az apjaval akar menni de nem mehet,nem ugy mint Emma aki ha ker egy pohar vizet is sir:D szo szerint....:D

Szombat,vasarnap,hetfo szabad vok yeahhhh!!!! merth.ma hetfon labor day van,es USA unnep,eddig mindig minden unnepet vegigmeloztam de itt nem,persze szombaton melozok majd,mind1....
Szombaton elmentem veluk a beachre,kozoltek ez lesz a zutolso mivel keddtol suli kezdodik,meg jon a hideg is.....amugyis mentem volna de igy meg plane.......napozgattam,bar amikor nem sutott a nap akkor rendesen razott a hideg,persze oket nem,merth.ok megszoktak ezt a klimat....
nagyi mondta menjek furdeni az oceanba,mondom ez nekem mar tul hideg(pedig en aztan tenyleg minden alkalmat megragadok:)) nah a dolog az lett,h. csak bokaig mentme be,de egy hullam mellig felcsapott:) szoval utana mar mind1 volt......
amugy egesz nap pezsgoztunk,nagyi meg 2 masik no akik mindig jonnek velunk,jol be is rugtak:) haha jo fejek nagyon......plane h.en is ihattam:D
mivel nem meloztam most egy hosszabb seta is belefert,bar ahova akartam emnni nem jutottam el,kozelinek tunt Hampton varos,de eleg messze van:D szal csak a turistatomegig masztam el......
jah a nap fenypontja az uj fenykepezom,amit Miami elott vettem elromlott,nem nyilik ki az a fekete ize a lencsejenel ha bekapcsolom.......pffff meg garancias,szal visszaviszem,de a megjavitas ki tudja hany honap....:S
Szoval a beachelesnek valoszinu majusig,de inkabb juniusig vege:(((((( soooo saaadddddd:((((
bar kozel az ocean setalgatni azert lehet meg:D

Vasarnap vegre sikerult taliznom Adrival aki itt lakik nem messze,bevonatoztunk NY city-be kulon vonattal,merth.kulon vonal mellett lakunk.....
persze taliztam par "rendes" mexicoi-val jegyvasarlaskor(automatas ez is) hostanyam irt is egy sms-t(me h. o dobott ki a vonathoz) h. latta oket,jol vok e,mondom aha ok csak bamultak ugy h. majd be estek a vonat ala,de sajna nem:)) megh. ezert utalom ezt a nepet.......pfff

Nah szal beertem 2 ora alatt,jajj de lassu neha a vonat,meg Huntington-ban csereltem vonatot,de az itt annyi h. leszallok,a vonat elmegy es jon a masik ugyanarra a vaganyra.....es mar indulunk is......a nagyi azt mondta tok szep helyek megy majd a vonat,gondoltma az ocean mellett lesz....pff hat nem hazak,fak,hazak medencevel,hazak,fak,utak,bena hazak,csorosag,csoronegyed,nincsenek fak,semmi sincs,fura emberek,fura hazak,ujj felek itt ke nem szallnek nah ezeket lattam a vonatbol a vege ugye NYC.....ilyen megallo pl. Jamaica.....mindent elmond.......

ok kiszallok a Penn Stationnel NYC belvarosabal Adri mar vart,felmentunk a felszinre,hat meg most se fogott meg ez a city.....bementunk a Forever 21-ba dress-t akartam venni,de farmer lett belole:) fel is vettem rogton me h. NYC-be mindig sokkal hidegebb van mint ahonnan jovok...miert???
vettunk metrojegyet,uhh az a metro...koszok,budos,jujj az emberek,jujj az a minden....not like in DC......egyedul meg nappal is csak kenyszerbol ulnek fel.....

megerkeztunk a kikotohoz ahonnan a ferry-k(hajok) indulnak Staten Island-re,eloszor bementunk egy hatalmas helyre,ahonnak a hajok indulnak,Staten Island Ferry....ez ingyenes!!!!kiraly atmegy Staten Island-re elhalad Ellis Island mellett meg a szabadsagszobrot a Liberty Island-en is viszonylag jol latni........nem tul messze,de nem is tul kozel.....

de ez nekunk nem felelt meg mivel mi olyan hajot kerestunk volna ami kikot a szabadsagszobornal,marcsak a fenykepek miatt is....talaltunk is egyet,15 dollar a jegy,csak epp az osszes elfogyott 2 orat kellett volna varni....az meg nekunk mar nem fert bele.......
szoval vissza es mentunk az ingyenessel,az odaut alatt semmire se volt idonk mert gyorsabban ment mint gondoltuk:)) szal elgge bena kepek lettek,meg rohangaltunk egyik vegerol a masikra,me h. magat a city-t is akartuk fotozni.....kb. 15 perc mulva meg is erkeztunk Staten Island-re,ott vartunk egy kicsit,majd visszapreseltuk magunkat a tomegbe mar a megfelelo oldalra es helyre alltunk(azaz alltunk volna ha egy no meg a fia nem lettek volna akkora parasztok mint amilyenek voltak:S) szal lettek vegre fotok is mindenrol,remelem az Adri kuldi minel hamarabb.....jajj nem tok fenykepezo nelkul elni:(((

aztan meg csinaltunk par kepet vhol kozel a Penn Stationhoz,meg par rohejeset is pl. templom (atlagos meretu) mellette egy bazi nagy felhokarcolo,awful.....
felszalltam a vonatra,meg elotte vettem egy konyvet,h.ne unjam szet magam,a cime: Darkly dreaming Dexter az iroja: Jeff Lindsay...horror e csavo gyilkos de csak a rosszakat oli meg:) jo konyv ajanlom:)))
hazaig olvastam,meg orultem h. vegre elhagyom a hideg,budos,csunya city-t,meg a rengeteg bunko es strange embert.....atya eg,az a varos.......sorry attol akinek az alma h. oda eljusson,nekem nem az volt,de a sors igy hozta h. itt lakok par orara,bar a vonatjegy oda-vissza 20 dolcsi,szal nekem ez nem eri meg minden hetvegen......ennyi erovel mar dc.....nah jo azt azert nem,bar nagyon hianyzik,OLYAN MINTHA MOST JOTTEM VOLNA KI AZ USA-BA MEGINT,VMI MASIK USABA,ANNYIRA MASABB MINDEN DC-HEZ KEPEST.....azaz en helyem...meg Miami:))

A masik durva dolog a seggfej itteni magyarok,ahh szornyuuuu,kezdjuk ott h.mar otthon megismertem parat,akik miutan kijottek total megvaltoztak(az Adri nem) de a legtobb keruli a magyarokat,me az angolja miatt v.szar se tudja miert......de van olyan is akinek rengeteg magyar haverja van itt....
szoval kb.1 honapja mielott jottem ide irtam ezeknek a "szepsegeknek" h. jovok es talizhatunk meg segithetnenek nekem megnezni ezt azt stb.ha esetleg bemek a citybe,meh.ok ott elnek....valasz szerintetek???? semmi.......... aztan meg latom h. itt jatnak ott jarnak,de szolni nem szolnanak...biztos nem ferek bele a kepukbe,hala a JO ISTENNEK!!!! annyira elszallnak maguktol mert ok ott elnek "Manhattan v. Brooklyn sziveben" ki nem fossa le....meg a Broadway-en....ahhahhah mintha az o hazuk lenne ott....szornyuuu.....
v.lehet az nem tetszik nekik h. en meg meg sokan masik a varos realis oldalat latjuk nem azt amit otthon is :times squere szabadsagszobot,muzeumok,utcan zenelo embere,felvonulasok,tv-sek....jah meg a hajlektalanok,tolvajok,szemet mindenhol,van ahol bokaig er,es en pl. tokre rettegek mikor rabol ki vki,v.ki tudja....meg a terrortamadosrol ne beszeljunk.......

Szal a magyarokbol nekem kvara elegem van,ami az ittenieket illeti,eleg nekem az Adri,meg meg 1-2,aztan kesz........

Holnap amugy kezdodik az iskola,anyuka olayn szinte kajamennyiseg vett neki meg Hannahnak a sulira h. uhh azt se tom melyiket pakoljam majd Hannahnak meyik nap.....felteve ha nem felejtem el.....szal itthon leszek az ikrekkel 2esben,minden reggel meg delutan meg kikiserni meg vissza Hannah-t a sulibuszhoz a sarokra,de mivel az ikrekkel kell menek(a szulok koran mennek el) ezert kb. 1 orat ra kell szannom a keszulodesre,meg a 5 perces ut megtetelere...:D

Amugy ma talaltam egy szamlat,egy heti bevasarlas: 252 dollar,3 felnottre(akibol 1 szinte semmit nem eszik itthon) 3 gyerekre(akikbol 2 szinte sose eszik) es minden elfogy.....szal a kaja draga itt,de penz az van:D

Amugy most tanulmanyozom az ikreket,merth. ikremanias vok,pl.eszrevettem h. Emma sokkal okosabb,pl.ugy fogja az ecsetet,ceruzat 3,5 evesen ah. azt kell annyi idosen,meg Jacky pl. marokra,Dimitri az elozo csaladnal 2,5 evesen ezt mar tudta....1ikuk sem tud kirakni egy puzzle-t nem ertik h. kell,meg nincs hozza turelmuk,ez sem atlagos ebben a korban......furcsa,mar ertem miert nem iskolaerettek meg,meg miert jar hozzajuk felkeszitotanarok hada mar 1,5 eve.....de amugy nincs veluk semmi baj,egeszsegesek,meg minden,csak meg ido kell nekik..........

Zarom soraimat,mert eleg szarul vok,orrfolyas,torokfajas,fejfajas....mindezzel konnyen talalkozik az ember ha 1-2 gyerek allandoan szembetusszenti........

Nah pusszanat

15 megjegyzés:

  1. Szia Nixi!
    Hónapok óta olvasom a blogodat, tanulságos, meg érdekes, nálad észre lehet venni, hogy nincs rajtad a rózsaszín szemüveg...
    Hát érdekes amit a többi aupair-ről írtál, kicsit nem értem, hogy még egy válasszal sem dobtak meg, még ha le is ráztak volna, akkor is illett volna. 90%, h tudom kikről írtál, az ő blogjukat is olvasom, az egy kicsit más világ.
    Ha én pl. kint lennék több ezer km-re (mondjuk csak Angliába vágyom), akkor tutira örülnék, ha tudnék valaki magyarral is találkozni, még ha csak havonta, pár havonta is, mert ez szerintem fontos, a többiek mégiscsak tök idegenek. Meg hát mégiscsak MAGYARUL beszélni, hiszen máshol úgysem tudsz.
    Azért csak hajrá továbbra is, szeretem a blogodat olvasni! :D

    VálaszTörlés
  2. Hello Mindenki! Csilli vagyok az egyik "seggfej" au pair, aki elszállt magától mert Brooklynban lakik. :) Azóta már írtam Nikinek Facebook-on, mert nem értettem ezt az egészet - hiszen mi néha váltottunk levelet még mielőtt idejött. Ha szólt volna, hogy jön be Manhattanbe, találkoztunk volna, de így honnan kellett volna tudnom?! Én szeretek magyarokkal talizni - mint a blogomból is látszik. Aug. közepe óta nem olvastam senki blogját, a sajátomba is csak most írtam azóta. Úgyhogy nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene.
    Rózsaszín szemüvegről: én csak igazat írok le a blogomban. Most voltunk Philadelphiában és olyan büdös volt pár utcában, amilyet New Yorkban még sosem éreztem... Budapestet sem azért szeretem, mert nincs benne csöves és szemét.

    VálaszTörlés
  3. Nah latom megindultak a kommentek.......mar megint.........

    Nem szeretnek sokat irni,meg nincs is ra idom,csak annyit h. en irtam a Cs.(nem irom ki a neved neh.baj legyen:) 2szer is(de egyszer biztos) facebookra,komment v. hozzaszolas formajaban,v.az o oldalara....irtam h. hamarosan koltozok,es h.majd osszefuthatnank.......a lenyeg benne van,de valasz nem jott.........lehet mert nem olvasta,nem latta,elfelejtette.......stb. szoval ezek utan ugy gondoltam nem irok h,mikor futunk ossze,vartam h. majd ok irnak,v. vmi......hulye otlet volt..........nem csak O nem irt,mas se.........de ami nem megy azt nem kell eroltetni..........

    Nah mind1,nem akarok veszekedest,nem haragszok en senkire,meg senki rajongotaborat sem akarom lerombolni.......mindenki maskent eli meg Americat,mas helyek,varosok jonnek be neki........mas orszagok........
    Engem mindig igy szeret ah. vagyok ugy h. utalom az orszagot ahonnan jottem,igen.....es?? aki szeret az elfogad igy.......es NYC se nagyon jott be,de van sok sok hely ami bejott,nekem pl. DC the best,nah meg Miami........en itt tudnam elkepzelni h. eljek.......mindenkinek mas jon be......es nem csak a kosznak,hajlektalanoknak,embertipusoknak van koze hozza........

    szoval errol ennyit akinek nem tetszik,h.h.latom Americat 1 ev ittlet utan,v.egyaltalan barmit annak nem kell olvasni.......koszontem........

    Jah meg vmi en a Cs. nem haragszom,meg masokra sem,a Cs. is irta h. azt hitte tobbet nem is mek NYC-be azok utan amit irtam,lehet ezert nem irt......nem is fogok sokat:)

    mind1,en tok jol elvok itt magyarok nelkul is,ugyanis az amcsi magyar osszetartast mar egy ideje tapasztalom,dehat ez van:) Im fine:)

    A rozsaszin kodre visszaterve......America mindenkit megvaltoztat!!!Nagyon kemenyen......idomolunk az o eletukbe,nekem most ide kell........kivalnom a DC-s eletbol......szoval en mar latom a kulonbsegeket,ugy gondolom.....nemcsak varosok,emberek kozott is........es higgyetek el az amcsi rozsaszin kod,csak elinte van ott......honapok utan,rajosz h.te atya eg itt mennyi bunko el??? es igen.....ugye csajok,akik itt vannak mar 1 ideje......az amcsik irto bunkoak,kevesbe befogadoak a "bevandorlokkal" h. a buzi del-rol jotteket ne is emlitszem........de ez America.......ez a rossz oldala,az h. zoldkartyaval sem leszek soha igazi amcsi,mert sose fognak annak tekinteni:((( de azert jo lenne az a zold kartya......:D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok en meg a Zsuzsi vagyok, en nis blogolok..... Nikikem te megint kirobbantottad a haborut.... :) De sajnos sok mindenben igazad van.... Mondjuk en szeretem Magyarorszagot, meg haza is megyek, de a masik reszben van nemi igazsag. Itt sem fenekig tejfel az elet, es hat az amerikaiakrol jobb neha nem is szo ejteni.... Tuuti van koztuk normalis, csak hat mi meg nem tallakoztunk veluk. Ha eltorod a poharat is csak vigyorog es mondja, Jaj semmi baj, nehogy ezen aggodj, de kozben tuti a halalba kivan.... Szal hat nehez azert kibirni, mert olyan szintu alkalmazkodas kell. Viszont igen a sok utazas karpotol, de aki azt mondja, h virag elete van itt ugy h au pair az hazudik.... Jol erezheted magad, de nem a legjobb fajta elet....
    Zarom soraimat azzal, h lanyok ne veszekedjetek, es ha egy nemzethez tartoztok akkor tenyleg illene a masiknak valaszolni, legalabb annyit, h nem erek ra. Vagy barmi ilyesmit....
    Niki neked meg fel a fejjel, penteken koltozok DC-be, majd meglatom igazad van e vele kapcsolatban.... :)))

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Évi vagyok. Én is vezetek blogot, és az egyik lány vagyok azok közül, akikről Niki a következőket ítra: "annyira elszallnak maguktol mert ok ott elnek "Manhattan v. Brooklyn sziveben" ki nem fossa le....meg a Broadway-en...."

    Nem olvasom Niki blogját, most mások irányítottak ide.
    Nekem sose írt Niki,hogy jön be a city-be, és vezessem körbe. Igazából mást sem írt sosem(vagy valamikor nagyon régen). Egyébként nem túl régen érkeztem, szóval egyelőre magamat vezetem körbe :) .

    Nekem pl. ha választanom kellett volna, hogy Washington DC vagy semmi, akkor otthon maradtam volna. És ebben cseppnyi túlzás sincsen. New York volt az álmom, és sikerült. Imádom a pezsgést, hogy folyton van élet, hogy olyan sokoldalú. Persze vannak részei(mint minden nagyvárosban)ami koszos és büdös, de ez az az ami nem érdekel. Úgy jöttem ide, hogy tudtam, hogy ez vele jár. Aki tudja, nem fog úgy meglepődni mint Niki.
    Pozitívumok kontra negatívumok...milliószor több a pozitívum!!! Tapasztalatból írom. A rózsaszínben látásról pedig...no comment. Tessék rendesen olvasni a blogomat, azt is leírom ami nem tetszik(pl. a Times Square).
    Manhattan nagyon sokoldalú. Időről-időre újabb részeit fedezem fel, és nem tudok betelni vele.
    Évi

    VálaszTörlés
  6. :))regen nevettem ilyen jot:)))

    zaraskeppen meg annyit tennek hozza,h.a blog stilusa megmarad a regi,ami nem tetszik tovabbra is le fogom irni,legyen az ember,allat,noveny,city,etc.....

    koszonom h. szinesitettetek "szurke" AP hetkoznapjaimat:))

    bye bye

    VálaszTörlés
  7. Zsuzsi vagyok megint! Hat kedves Evike ez egy ritka szepre kerekedett nagykepu komment volt..... Es hat nevetseges....

    VálaszTörlés
  8. Szerintem meg az nevetséges, hogy úgy seggfejezi le Évit és írja azt hogy elszállt magától, hogy sosem látta még és levelezni sem leveleztek. Én pl soha nem seggfejeznék le így senkit, dehát ezek szerint baromira különbözik a stílusunk.
    Másik: Én is imádom New Yorkot és egyetértek Évivel. De nem kell mindenkinek egyetérteni, mert mindenkinek más tetszik - ez így is van jól - de nem értem, hogy miért nagyképűség a véleménye a városról. Nem magát dícsérte. Amúgy meg nekem is az volt a cél, hogy addig várok családra, amíg valaki nem hív New York környékéről, mert máshova nem akartam menni. Ez most lehet hogy "nagyképűen" hangzik, de mi már talán többet láttunk a városból mint azok akik csak látogatóba jönnek ide és a nevezetességeket nézik meg pár nap alatt (csak Manhattanben). Tegnap pl színház után az egyik sugárúton sétáltunk, tele volt bárokkal, hangulatos éttermekkel, és bár a brazil au pair csajszi lába majdnem leszakadt a tűsarkújában, még így is azt mondta, hogy imádja New Yorkot és most szeptember végén megy haza, de már tervezi, hogy visszajön. Tehát nemcsak mi ketten szeretjük a várost Évivel, hanem még jópáran akik itt laknak. Akkor most mindenki "nagyképű" itt?

    VálaszTörlés
  9. Az egy dolog, h szeretitek, nincs is ezzel semmi gond. De ilyet irni, h ha nekem valasztanom kellett volna, h Washington vagy semmi, akkor inkabb otthon maradtam volna, alapveto intelligencia hianyra utal.... Az, h a Nikit szidjatok a blogja miatt egy dolog. De ilyen primitiv modon megnyilatkozni - mert itt mar masokrol is szo van, azokrol akik Washington-ban elnek - eleg sotet dolog.... En pl Washingtont egy szintre emelem New York-kal, mert nekem Chicago a mindenem. De ezzel nem fogok senkit sem leminositeni, mert ez az en velemenyem, de el lehet ezt mondani intelligens modon is! En pl kifejezetten nem akartam NY-ba menni, de hat ez van, igy jartam, de akkor sem nyilvanulok meg igy, sosem irtam errol! Es hat ebbol is latszik a rozsaszin szemuveg, mert mielott kijottetek is csak sejtettetek, h milyen lehet NY, hisz ha sosem jartatok itt, honnan is tudnatok, h ez a legjobb varos a vilagon?? Az utikonyvbol?? Nagyszeru.... Ennyit a nevetsegesrol....

    VálaszTörlés
  10. Ohhh elfelejtettem, h Zsuzsi voltam, ha nem tunt volna fel.

    VálaszTörlés
  11. Csilli vagyok..
    Én pl elolvastam az összes au pair lány blogját mielőtt beadtam a jelentkezésem, láttam hogy miket csinálnak a DC környéki lányok, és miket azok, akik New York mellett laknak. Nekem New York jobban tetszett - és személyesen is beszéltem olyannal aki itt lakott 1 évet. Ezért akartam mindenképp ide jönni. És ez nem azok ellen szól, akik DC-ben laknak, hiszen - már írtam - mindenkinek más tetszik. Én ide akartam jönni és kész - Évi is. Ebben nem hiszem hogy intelligencia-hiány van, egyszerűen csak más tetszik. És ha már lehet választani, akkor miért ne?!

    VálaszTörlés
  12. Latom, te akkor meg mindig nem fogtad fel amit a baratnod irt. Mondjuk akkor mar igy ez a dolog remenytelen, es igy, h rajottem, ez volt az utolso kommentem amit irtam ide. Azt hittem rolad Csilli, h egy kicsit ertelmesebb vagy, de latom, amit a NY-i au pairek-tol hallottam minden igaz volt rolad.... A ket baratnodon kivul senki nem szeret teged, es hat mar tudom miert csak a negativumokat hallom rolad, amikor emlitem, h veled is emaileztem. Es hat igy csak szanalmasba csap at ez a dolog.... Szoval azt kivanom elvezd NY-ot, es Brooklyn-t amigcsak tudod.... Mi is elvezzuk a hatralevo idonket ami van!

    VálaszTörlés
  13. Zsuzsi szivembol szoltal!!I totally agree with u.....tobbet inkabb nem is irok mert a velemenyem hossza 1 kulon blogot erdemelne:D
    Mindenesetre sok szerencset kivanok nektek a hatralevo new yorki honapokhoz,remelem nekunk is jol telik majd,bar NELKULETEK csakis jol telhet, hiszen hal' Istennek rajottem mennyire nem vagyunk 1formak....

    udvozlettel: 1 lany DC-bol,aki szinten szeret varost nezni,UTAZNI,baratkozni,Amcsiban elni,vasarolgatni,NEM UNATKOZNI,es bulizni is(kulturalt helyen-meg nem is tom ki rak fel magarol hullareszegen videot a blogjaba,ohh I know!!a new yorker!!!!)....nah bammeg ennyit arrol h. "miket csinalnak a DC kornyeki lanyok" ,szal mi nem vagyunk "normalisak"???legkozelebb gondolkodjal mielott leirsz vmit,plane ugy h. 1 napot nem toltottel el meg az adott helyen...pfff dope.....

    VálaszTörlés
  14. Felraktam egy buli videot (aminek köze nem volt a hullarészegséghez...), úgy ahogy más videokat is szoktam. Amit viszont én nem raktam volna fel a blogba, hogy nős pasival voltál és még büszke is vagy rá... Végülis mindenki azt írja le, amit akar, hogy tudjanak róla.
    Ja, és nagyon szomorú vagyok, hogy csak 2 ember szeret. Akiktől negatívumokat hallotok rólam (ny-i au pairek), azok valószínű rólatok is negatívumokat mondanak nekem, de mindegy is...megy itt a sz*rkeverés rendesen.
    Utolsó szó amit ide írok:
    .peace.

    VálaszTörlés
  15. Hihiiii, ez aranyos.

    "ha választanom kellett volna, hogy Washington DC vagy semmi, akkor otthon maradtam volna" "New York volt az álmom"

    - Drága Zsuzsika, ezzel nem Washingtont szídtam, hanem azt fejeztem ki, hogy MENNYIRE csak is New York-ba akartam jönni. Több barátom is élt NY-ban, és sokan meséltek Washingtonról és más városokról, és ezek alapján fogalmazódott meg bennem, hogy csak is NY, ha pedig nem jön össze, inkább nem halasztok a suliban.

    A "nagyképűség" dolgot nem értem, mert nincsen semmi értelme...
    Egyszerűen baromira jól érzem magamat. Irigykedtek? :)

    Ha a blogom nem tetszik, ne olvassátok!!! Én sem olvasom a Nikiét. Sok-sok hónappal ezelőtt beleolvastam, és annyira nem tetszett a közönséges stílusa, hogy többet meg sem nyitottam az oldalát, egészen idáig, mert mások szólnak, hogy feltétlen nézzem meg...

    Ha Csilli blogjáról írtok véleményt, oké. De a személyéről, amíg nem ismeritek meg személyesen, nem kéne...

    Nikivel semmi bajom, már tudom, hogy csak mást szeretünk. Bár továbbra sem fogom olvasni a blogját. A kedves rajongói pedig... klassz hogy vagytok, legalább nem untakozik Niki :) Jól elcseverészünk itt a megjegyzések által.

    Csilli, igazad van: peace!!!

    VálaszTörlés