2009. augusztus 28., péntek

"Hard" life in L.I.:))

Sziasztok!

Miota nem irtam eleg sok minden tortent,bar tulajdonkeppen semmi extra,azert csak leirom:)

Penteken ugye szabad voltam,mentem is a poolhoz,napoztam 6 oran at:)) mindezt azert mert 1: immadok napozni a rekkeno hosegben vizkozelben, 2: mert az uszumester cute:)) 3: mert 6 utan elborult az eg,szal csak addig tudtam maradni:))

Szombaton meloztam deltol,pool az ikrekkel mert anyuka elment Hannahval vasarolgatni(hazajottek 10 uj ruhaval per fo:))
Vas.megint szabad voltam akartam talizni Adrival,aki itt lakik tolem 25 percre kocsival,de nem jott ossze,kocsi gondok mind2onknek.......
szal itthon skypoltam szinte mindenkivel::)) ez volt delelott,majd mikor 12kor nyit a pool mar ott is voltam:)))

Hetfotol szerdaig ugyanazzal teltek a napjaim,reggel eldonteni h. Emma mit vegyen fel,nehez ez am:)) 1 ora meg eldonti melyik pink dresset vegye fel,majd fel ora meg megfelelore belovom a hajat(persze kozbe sikongatas:)) aztan d.u. filmezes,meg little pet shop-pal jatszottunk,imadom,de tenyleg:))

Most kedd helyett csut.mentunk beachre(mert nagyi szerdaig Main allamban volt)
A hurrican hetvegen lesujtotta a beachet,a Hampton felszigeten(ami kb.2 km szeles csak) a viz megint osszeert.....no komment.....de ahhoz kepest semmi nyomat nem lattuk,bar par kerites ki volt dolve,meg doglott meduzak,es par raja hevert a parton,a hullamok is eleg vadak voltak,taralyos hullam szinte mind1ik(hullam a hullam hatan) akartam uszni es elkapni a big one-t:) de olyan hideg volt,h.kiszaladtam:))
egesz nap kagylogyujtes,meg meduzagyujtes volt a gyerekekkel(az atlatszot,mert az nem csip,a piros meg doglotten is veszelyes)......kozbe neha odajott a mami meg az anyuka h. jajj Niki ulj mar le pihenj egy kicsit:)) gondoltam enm elvok magamnak is gyujtom a kagylokat,meg amugy is szeretek az oceanban setalni....nah de azert rendesek nagyon,rem lejon nektek is:)) de neha ugy erzem nem csinalom semmit,plane ezeken a beach napokon......
de azert tetszik ez a life........mar lassan feka leszek,olyan tan vagyok:))

tom h. lassan jon a hideg meg a hosszu tel,ami furi lesz DC utan,de az nagyon boldogga tesz h. bar nem kerultem CA-ba v. Floridaba h. mindig meleg helyen eljek,de az ocean kozelsege az osszejott,plane ha kocsi lesz,telen is mek........

Asszem hetfo v. kedd este voltam Kaitlyn-nel(anyuka 20 eves huga) egy hokimeccsen,mert a baratja jatszik,ez a gorkoris valtozat volt,a jegeset jobban szeretem de azert ez is bejott,bar meccsnek nem mondanam,me szurkolok alig voltak:)) de a gesztus a lenyeg,mindneki ebbe a csaladba arra torekszik h. total beepuljek kozejuk,tok baratsagosak,visznek ide oda,mindenem megvan ami kell.......Kaitlyn mondta h. ha a Niagarahoz akarok meni hozza barmikor mehetek,mert o Buffaloban tanul,15 percre a Niagaratol,sajna Canadaba nem tud atvinni,azaz nem mehetek,pedig o minidg ott bulizik,me h. ott 18 a hatar,o meg meg csak 21 ugye:)))

Szerdan meg tortent egy nagy esemeny,Jacky megint elesett,persze ugyanazt a labat surolta le mint kedden,meg ugyanugy mind2 tenyererol megint lejott a bor......Hannah kerdezte szoljon e alifeguardnak(pont a helyesebb volt:))) mondom sure:)) aztan jott gumikesztyu elsosegely doboz stb.bar eleg lassan totyogott oda:)) csori gyerek meg csak orditott persze mindenki odajott kb. az egesz lakoparkbol:)) de kozoltem h. minden okes:)) szal a cute lifeguard rendberakta a gyereket:)) utana meg fel is hivta ra a figyelmem h. az is szabaly h. maradjak mind3 mellett,mondom bocsi de h. 3 gyerekre vigyazok 1 tud uszni,a masik kinnt sir a parton a 3.meg a sekely reszen pancsol tolem par meterre,nah mondom ok,megprobalom aztan vegulis min3 gyerek a legmelyebb reszen kotott ki,ez volt jo mind3uknak,a kicsik is mostmar olyanokat ugralnak,atya eg,anyuka szinte minden nap jon vele,de csak rohogunk,akkora hasasokat vetnek,es nem faj nekik,nyitott szemmel usznak a viz alatt mint vmi fish:)) latszik h. vizben nottek fel szinte,az oceanparton is rohannak bele az 1 meteres hullamokba,aminak akor ereje van h. engem is huz be,csak en epp visszatok jonni....szal ott nagyon kell rajuk figyelni.....
(amugy vhol nem messze most a hurrican utan meghalt egy 7 eves kislany mert lemosta a sziklakrol 1 nagyobb hullam:S)

Ma pentek van ma sem meloztam,mert hnap fogok(delutan 1-tol huu de megerolteto:)),mert Hannah-nak cheerleading performance-ja van.......sajna menni nem tok,me az ikrekkel leszek:(( nem baj majd legkozelebb.......jah ma esett,a fene enne meg:(( szal nem tudtam menni a poolhoz,itthon trecseltem skypon csomo mindenkivel,aztan Kaitlyn bucsuvacsija volt merth.hnap hajnalban vezet vissza Buffaloba kezdodik a collage megint(9 oras ut kocsival!)de amugy minden honapba hazarepul,szall nem tom mert ez a felhajtas:D

Anyuka mar most mutatta a naptarjat h. mikor vehetem ki a szabim majd,amikor ugye neki suliszunet van,jajj es megtudtam h. beteg gyereket tanit,iden csak 5 lesz az osztalyaban......
szal 1 hetet veszek ki telen,meg 1 hetet marc.vege-apr.elejen.......a prg.mar megvan de meg titok ovezi:))) azert ezeket az idopontokat valasztottam mert ha jon a tel,akkor depis leszek,meg akkor is ha itt van az ocean,azt nezni tom,de igenylem majd a meleget is(bar Karacsony ennel a csaladnal tuti jobb lesz mint a tavalyi,Hannha mondta is "2 nagy ajandekot fogsz kapni(nagyi,meg ez a family:))......az apr.meg azert jo mert akkormar kezd melegedni,es a nyarat konnyen kibirom majd,beach,pool.pool,beach:)))
aztan meg itt a nyar vege utazohonap es go home......ujj......

Vas.remelem vegre talizok Adrival akartunk menni Fire Island-ra,kerem lecsekkolni ezt is baromi jo hely,innen 45 perc ez is,mint a Hamptons.......
csakhat a hurrican megint jon,ma azert esett,asszem hnap jon,de nekunk ez csak vihar,azaz esik,multkor fel se ebredtem ra......pedig azert kozel az ocean,1ik oldal 10 perc,de az igazi ocean ahol tombalt az meg 45 percre(Hampton pl.) szal erdekes,de addig jo meg nem eljuk at......
szal ez kimarad,de rem meg iden eljutunk oda,Adri meg nem is jart az oceannal miota itt van......itt az ideje:D szal marad NYC szabadsagszobor korulhajokazasa ami ingyenes,v. Empire State Building v. csak maradunk itt Long Island-en es shoping:))

Ma anyukaval d.u.megcsinaltuk az uj bankkartyam(teachers bank ez a neve) tanaroknak van speckozva,szal ez csak 1 alszamla,igy gyorsabban utalja majd,stb.ez is online-os is mint a Bank of American,szal az marad a gyujtos kartyam,ez az uj meg lesz a koltos,meg hat ugye ott a credit:)))

Van itt egy ukran au-pair 5 perce kocsival,Anastasia mar irtunk is egymasnak facebookon,jo fejnek tunik,de allitolag sokat melozik,mert a hostapja pilota,hostanyja meg stuardess....de rem azert osszefutunk majd neha mint neighbor-ok:)))

Jah apukat ma lattam 3 v. 4 nap utan annyit melzoik reggel 7re megy es v. este 11kor vegez v. hajnal 1kor,uhhh es ha Costa Rican van(alt.havonta 2szer) ez csak rosszabb:S....mernok es muszeresz kocsiknak a mini alkatreszeit tervezi......nagy fej lehet:)

Szal minden okes,meg mindig csipem oket,a gyerekeket is,meg akor is ha megy a hiszti minden nap,stb.:)) anyukanak mitoa meseltem az elso csaladomrol(gyilkos,karacsonykor melo,kifizetetlen utolso het,no holiday,stb.) azota is kivan ezeken,es kerdezi mindne okes-e ha ugy erzem sokat melozom szoljak:))
mar csak 1 jogsi kell,meg egy suli(hotel management,v.business english v. ezekhez hasonlot keresek) de persze mind1ik delelott van,v.ha este akkor pont azokon a napokon amikor estig fogok melozni:S szal az oszi szmeszter kilove......de erre is kene nezni vmi szakot,most nagyon tanulhatnekom van,de fosulin,v.egyetemen.....:)) szal lehet belevagok a jo nehez TOEFL-be,ha mar ugyis fizetik,meg itt a suffolk country collage kb. 15 percre.....
Jah ma megtudtam h. az exsulimba(M.o.-on) mar nem tom letenni idoben a nyelvvizsgat meg a szakvizsgat nincs tobb haladek,ebbe az a jo h. igy nem kel letennem 1 nyelvvizsgat(amit en mindig is elleneztem,ez csak 1 papir,semmit nem bizonyit a valos eletben) mert az uj rendszer szerint a szakvizsga fog idegen nyelven zajlani,ezzel sztem 2 ev kinnteles utan nekem nem lesz problemam,csak eppen gonsolhatnanak arra is h.1 oran at angolul a turizmusrol trecselni lehet kicsit nehez.....szorny ez az oktatasi rendszer.......tuti nem tanittatnam a gyerekem es nem is fogom otthon,ha nem is itt,de vhol mashol....

mara ennyi:)
Hamarosan sztem emegg ma rakok fel kepeket L.I.-rol amik eddig keszultek......

Pusszanat

2 megjegyzés:

  1. Szioka!
    Megneztem a kepeidet, nagyon cukik ezek az ikrek! :) Es tok jooo helyen vagy!! :)
    Puszi
    m

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Remek ez a bejegyzés, jó ilyet olvasni :). Örülök, hogy jól érzed magad!

    VálaszTörlés