2010. április 8., csütörtök

Zsuzsik,Roosevelt Island,SoHo,Chinatown










Sziasztok!

Reg irtam mar megint,de begyorsultak az esemenyek.....kenyszer szabadsag,betegseg,egyeb gondok.....by the way remelem tetszik a uj design:)) kicsit ujitottam csak,kesobb tobbet is fogok,meg a picasaval is kezdek mar vmit:))

Marcius utolso hetvegejen,penteken jott Zsuzsi baratnom Bostonbol meglatogatni.
Penteken keso este ert ide,ami jo is volt,mert en is keson erek be pentekente a citybe-be,mivelh.a vonat eleg hulyen jar......Nagyon orultem h. latom ujra....furi ez a dolog,h.mi most taliztunk 3adjara eloben az USA-ban,kozben meg msn-en,telon nap mint nap kommunikalunk...USA tavolsagok....
Este buliztunk a magyar Brooklyn-i ismerosokkel....eleg jol sikerult....ezert szombaton mar nem is telt az eronkbol bulizasra:))))

Szombat del korul indultunk el Manhattanbe varost nezni....nem tudtuk hova megyunk es mit nezunk meg,dehat NY-ban ez nem problema mindig van mit latni:)))
Eloszor a Central Park-ba mentunk,kicsit szetfagytunk,volt v.5 fok mi meg feszitettunk a divatos borkabatunkban.....:)))Volt par szerelmes par akik csonakaztak a tavon:)) A kepek azert fekete feherek mert annyira csunya oszies meg a taj,h.igy jobban mutat:))
Sokaig nem is birtuk inkabb felszalltunk a retkes metrora:))) itt se tudtuk h. merre megyunk,eloszor Harlem-en tanakodtunk,de inkabb majd vmi pasival megyunk arra:)))

A terkepnek hala kitalaltam h. menjunk at Roosevelt Island-re-hidas kep!(NY-ban a szigetekre is jarnak metrok jo mi?? itt egyszerubb egy alagutat epiteni mint egy hidat:)))
Ah.kileptunk a metrobol megint megcsapott minket a fagyos NY-i levego....beszeltuk is h. minket nem kedvel a city....hol hoeses...hol eso....hol csak fagy:)))
Setalgattunk v.20 percet a folyo parton( a sziget eleg keskeny,kb 4 perc meg atsetalunk a masik odlalra:)) majd beultunk kajolni es melegedni......ide is szeretnek meg visszamenni nyaron,h.lassam a masik reszet is a szigetnek,ahol biztos van vmi nevezetesseg is.....

Ezutan megrohamoztuk Brooklyn-ban az Atlantic Center nevu plazat:)) sok mindent nem vettem,asszem csak egy felbevalot,meg egy kis feher ponchot:))
Tovabba a Burlington Coat Factory-ban(kabat bolt,de taskak is vannak jok) egy Nine West taskat 65 dollarrol 15-ert:)) gyonyoru lila,es 1 oran at alltam a sorban h.fizethessek:))) szal tortenete van a taskanak hahaha

Utana elmentunk a magyarokhoz ahol elozo este is aludtunk....probalkoztunk az energiagyujtesre a bulizashoz,de nem ment,bar igy is hajnal 1ig fenn voltunk......

Masnap jott be a citybe a masik Zsuzsi is(long island-i) h. kelloen keverhessetek a sok Zsuzsit haha
Ekkor mar total iteletido volt.....eso,szel....es nagggyon hideg.....kb mindent magunkra vettunk...plusba meg meg a kis utazotaska is logott az oldalunkon:)))
Eloszor bementunk megneztuk SoHo negyedet,nem rossz de Greenwich village-et nem eri utol.....bar ide meg vissza szeretnek menni,mert annyira faztunk h. a hideg miatt sztem sok mindent eszre sem vettem...bar itt foleg a hazak jellege a sokat mondo...tuzlepcsok stb.....
Utana irany Chinatown(az a nagy kapu Chinatown-ban a Manhattan bridge "bejarata")......Zsuzsi(a bostoni:)) busza innen indult....el sem vesztunk siman megtalaltunk melyik metro visz arra:)) Miutan Zsuzsi mar a buszon ult,masik Zsuzsival korbejartuk Chinatownt.....roviden azzal jellemeznem,h.jobb h. nalam sosincs keszpenz(es ott csak azzal elhet fizetni) mert megvettem volna mindent:))) olyat taskakat lattam h. kb kineznek 2000 dolcsisnak:))) nah egyszer meg visszamegyek ide:)))
Amugy alig beszeltek angolul ott az emberek.....meg jo h. Chinatown Manhattan kozepen van :/

Miutan mar total elaztunk,es atfagytunk betertunk a Conway-ba......errol a boltrol mar lehet irtam,nem sok van a cityben(es ugy tom csak NY-ban van az USA-ban),arrol hires h. nagyon olcso,kinai feeling,de azert meg jo minosegu cuccok:)))) en alt.csak harisnyakat,melegitoket,stb veszek itt....jah es NINCS TUKOR ES PROBAFULKE A BOLTBAN!!!!:))) ugyh.egymast fotoztuk h. mi h.all:))) itt beszereztem egy szandalt 10 dolcsiert:))(a lilat vettem meg:)) es egy nagy zsak csokit:))-furi ez h. ezek csak edessegen elnek,kivetel csoki,az meg hianyzik:))) a chipsre meg cookies-ra mar ranezni sem tudok :/

Ezutan jol megpakolva hazaindultunk....asszem este 9-re ertem haza....anyuka kerdese: " Hogy hogy hazajottel Niki??Hat egy het szabid lesz a kovetkezo heten,mert en meg a ferjem is itthon les,szal nem kell a segitseget!!" nah mondom zsir.....1 mp alatt atfutott az agyamon h. vegulis ramfer a szabadsag,csak szolhatott volna hamarabb,es akkor jobban gyuktom a penzem es elmek messzebbre....majdnem fejberugtam.....ugyh.innentol nincs tobb szabadsagom......meg jo h. elterveztem h. majd 1-1 napokat veszek ki es csinalok hosszu hetvegeket,merth.ugyis van 1 honapom augusztustol utazni....jah persze almodik a nyomor......
Arrol h. hol jartam a Niagara elotti napokban meg a heten irok,de eleg beteg vok,meg napszurasom van....meg mostmar merges is vagyok,de errol sem most irnek......

Hamarosan jelentkezem a Niagaras beszamoloval,amit mar sokan nagyon varnak:)) Van v.500 gyonyoru kepem...egy hihetetlen elmeny volt,es 1 regi almunk valt megint valora......

Sok sok puszi

P.S.: a gordeszkas kep nagyon vicces: vegyel egy polot,kapsz egy gordeszkat bonusba...amcsik:D
A sarga taxis fustos kep tipikus NY......szeretem az ilyen dolgokat is lefotozni h. NE CSAK a Times Square meg a Szabadsag-szobor v.eppen a Broadway csillogo reszei legyenek meg az emberek fejeben....ez is NY meghozza a Broadway!!!!

2 megjegyzés:

  1. Olvastam facebookon....nem mondod,hogy kell amcsiban fizetni adót?Vagy mi ez az egész,csak poén?Terveztem,hogy megyek amcsiba 2 év múlva,de ha adót kell fizetni akkor nem biztos hogy belevágok.Majd ha lesz egy kis időd,légyszi írd le,hogy whats going on.

    xxx

    VálaszTörlés
  2. Szija Niki!
    Szeretem a képeid! Az a füstős nagyon jól sikerült!!csinálj minél többet!!Várom a következő írásod!

    Puszi:judit

    VálaszTörlés