2010. március 25., csütörtök

gonosz hostanyuka,Greenwich village
















Az elobbi bejegyzesemben a kovetkezo story lenne a hab a tortan....
Pentek delutan....anyuka hazaert kerdezte akarok e menni veluk vacsorazni a Friendly's-be(tipikus amcsi gyorskajalda,hamburgerek,stb ez kicsit gyerekbaratabb,lufik mindenfele,rajzolhatnak,stb)....kis hezitalas utan mondtam h.Ok meegy veluk.
Erre anyuka,idezem szo szerint: "Jol van,de akkor magadnak KELL fizetned,ugyis most utaltam at a penzed,szal hozzad a bankkartyad!Tudod a szulinapomkor a vacsoro eleg draga volt,szal most nincsen penzem!"......erre annyit mondtam h. OK.....es miert csak ennyit???mert mar mindjart vegzek itt(lasd szamlalot a jobb felso sarokban) es ert mar tom h. b***szok ki vele: mivel pontosan tom mikor jon a kovetkezo au-pairjuk(meg nem tudjk ki) es h.hol szall meg az orientacio alatt,valszeg bemek es elbeszelgetek vele,v.csak FB-on megkeresem.....multkor ugyis viccelodott anyuka,h.jajj ok megprobalnak nekem megfelelni,neh.elmondjam a letezo osszes au-pairnek h. milyenek,es elmenekuljon majdtoluk mindenki......well thanks for the idea:))

A storyra visszaterve.....felmentem a bankkartyamert,majd elmentunk eloszor fodraszhoz....Jack es Hannah kapott egy-egy kis hajnyirast....sztem LI legpuccosabb szalonjaba mentunk,kiderult anyuka mar jo elore kifizette,mikor idopontot kert......igazan ramferne egy hajnyiras,de itt meg meg sem mertem kerdezni mennyi......persze erre van penz.....
Hannah hajatol a felsoje is vizes lett.....okos,amcsi mother mit csinal,nem hazavezet(10 perces ut) h. atoltozzon a gyerek...nem.....megallt a Marshall's-nal(nagy ruha-cipo bolt) es vett egy 20 dolcsis felsot Hannah-nak,meg egyet maganak is mar ha bent jart.......erre is van penz......
Ezek utan elmentunk kajolni......tobbszor is mondta a pincernonek h. majd o meg e kulon fizetunk.....nekem ez mar ciki lenne az o helyeben,de neki nem volt,nekem igen......13 dolcsit fizettem,kajaval,colaval,meg fagyival egyutt......ebbe belehalt volna gondolom......

Ezek utan meg mar eddig is mar a szemebe sem tok nezni kb.....a kommunikacio 2onk kozott,kb annyi h. reggel good morning....delutan meg hi how r u???.....ennyi epp eleg is.....higgye csak h. minden rendben....mar szarok ra.....

Szombat: gyonyoru tavaszi ido...veeeeegreeeee:)) a csalad ment a beach-re.....en inkabb nem....kell neha a csend az eletembe:))) Zsuzsi ah.vegzett 1kor,jott ertem es mentunk Port Jeffersonba a kikotohoz,nagyon szep kis hangulatos hazacskak vannak,vilagosban meg nem is jartam ott,pedig itt lakok:D dehat mindig a cityben vok hetvegente:)))
Erdekes story h. setalgatunk egy kis eldugott utcacskaban erre mit latok??? 2 piros telefonfulket....tiszta London style:))) asszem London tenyleg a kovetkezo allomas.....:)))
Mikor mar akkora szel volt h. nem birtunk megmaradni a kikotoben elmentunk mall-ozni:))) Itt LI-en semmi sincs,csak lakohazak,erdok,kikotok,beachek,meg mall-ok.....semmi latnivalo,se muzeum,se egy hires egyetem,emlekmu,semmi...
A mall-ban gazdagabb lettem egy hatalmas nagy turkizkek virag alaku gyuruvel:D utana betertunk a Cinnabon-ba http://www.cinnabon.com/experience/products/index.html Vilag legjobb helye:D fahejas(cinnamon) edessegeket aruljak,jajj de vmi isteni....beszeltuk is Zsuzsival h. ez kegyetlenul fog hianyozni,ugyh.v a receptet kene megszerezni es ugy uzletet csinalni belole M.o.on v ahol majd elni fogunk v csak szimplan importalni:)))

Ezutan beultunk a Bounty hunter-re a moziba(magyar cime: Exferj ujratoltve,mindig ilyen hulye cimeket adnak nekik:))...ajanlom mindenkinek Jennifer Aniston-t nem igazan szeretem,de most megkedveltem:)) nagyon vicces film:))

Vasarnap: A reggeli varosba menetel meghiusult....de delre igyis beertunk....hala Zsuzsinak h.ertem jott es elautoztunk tok messze,h.utolerjuk a vonatot...sikerult:)) szerencsere rendorbe se futottunk:D
Megreggeliztem gyorsan(mindig benn eszek,mivel itthonrol mit hozhatnek magammal??LOL) az ido alatt meg megtalaltuk a metrot,majd irany Greenwich village.....ez a varosresz/kerulet Lower Manhattan-ben fekszik.....es ez az elso kerulet amire kijelentenem h. nah itt elnek......talan azert mert nem is olyan mint Manhattan tobbi resze,nincsenek magas felhokarcolok,v. crazy emberek.....csendes kis utcak...v eppen kicsit forgalmasabb barokkal teli utcak valtjak egymast....

Ah.feljottunk a metrobol rogton egy vasar kellos kozepebe csoppentunk:D hat mondom ez az en szerencsem,igy allja meg az eber h. nem vasarol hahaha...kajat nem vettem pedig isteni jo illatok terjengtek.....ellenben vettem 5 db ekszert:D egy szinten hatalmas nagy kor alaku rozsaszin gyurut,egy hozza illo karkotot,egy barna es egy turkizkek karkotot,meg egy turkizkek fulbevalot.....asszem most ez lesz az uj szinem:)) jah es mindezt 25 dolcsiert:D sosem voltam ekszermanias,de asszem ezentul az leszek:D
A vasar egy szuk kis utcacskaban volt,amibol az 1ik mellekutcacskat emlitenem meg....Gay street a neve:)) (gay-buzi) barki aki NY-ban jar talal ilyen Gay st.feliratu kepeslapokat,kulcstartokat,mindent.....az utca maga amugy eleg rovid,talan ha 100 ember lakik ott......ezutan a Bleecker st-en folytattuk a setat,ez a homosexualisok paradicsoma:)) minden masodik haz sex shop,v. kisallat kereskedes...mar ertem miert van annyi homosexualisnak kiskutyaja:)) nagyon jo kornyek volt,csendes,szep hazak,jofej emberek,napsutes,hangulatos ettermek,barok(nemelyik mondjuk mar az extrem kategoriat surolta LOL),kiulos kis kv-zok tele emberekkel,stb.
Majdnem beultem egy hajvagasra is,mert hirdette h. csak 15 dolcsi(de itt meg kulon van az ado,hajmosas!!egyebek) de sajna nem volt ra idonk....next time....
Ezutan lesetaltunk a Hudson river-hez(NY folyoja)....a Hudson river parkbol perfect kilatas nyilik New Jersey allamra,Jersey city-re......napozo new york-iak a fuben,a molon,rengeteg gorkoris es futo a part emnten,egyszoval just perfect:)) ilyenkor lennek new yorker en is:)))

Majd elindultunk vmi jo kajaldat keresni......vegulis beultunk egybe,ettem 2 nagy csirles mozzarellas,zoldseges wrap-et(mexicoi szeru kaja,szendvics fele) meg ittam egy tquila sunrise koktelt:))) a jofej feka pincer kozolte h en 15-nek Zsuzsi meg 17nek nez ki:)) de hala a szemelyimnek megkaptuk:)))
Miutan kelloen picces voltam egy ilyen gyonyoru vasarnap delutan(es egy ilyen pentek utan) tovabb setaltunk.....jajj azok az ettermek,es kv-zok,meg kis uzletek(dragak)...neha fenykepezni sem fenykepeztem,csak bamultam tatott szajjal:)) nemhiaba mondja mindenki h. ez az 1ik legszebb resze NY-nak......sztem turistak kevesbe ismerik.....lattuk tovabba NYC legkeskenyebb hazat is.....kb lehetett v 2 meter szeles....

Ezutan megneztuk a Washington Squere-t es a hozza tartozo parkot,van ott egy nagy kapu v minek mondanam,ami tiszta Parizs feelin:))) tiszta internation weekend volt ez,eloszor Londonos fulke,majd Hollywood feelingu starok csillagjai(csak melegeke:)) a Bleecker st-en,majd ez a Parizs:))
a parkban tobb show is ment...utcazeneszek tucatjai,minden masodik padon(szo szerint)...napozo emberek(pedig ekkor mar kicsit huvos volt)....
Ekkor mar annyira faztunk,h.megbeszeltuk h. inakabb legkozelebb nezzuk meg az aznapra betervezett SoHo es Tribeca negyedet.....ez valszeg most hetvegen kerul majd sorra....

Irany egy metro.....Penn stationig.....majd Conway(1ik legolcsobb ruha bolt,de tukrok nincsenek benne,meg probafulke sem,annyira olcso:)) itt vettem egy ezust ovet,meg egy csillogos fekete legging-et bulizashoz:))

Utana bementunk egy nagyon puccosnak kinezo vipoboltba,ugyanis tavaszi cipom nincs....nem is volt draga bolt...nah de az eladok.....felprobaltam egy farmer anyagu balerina cipot,a 8-as meret kicsi volt,a 8,5-os meg nagy(oldalt) mondtam neki ezt,erre o odarakta a penztarhoz...ekkor kozoltem udvariasan h. koszonom de nem kerem......erre o rohogott egyet,es kozolte : "Ok,go home!"(oke,menj haza!) kopni nyelni nem tudtam,h.lehet vki ilyen bunko.....mjad ezutan leforditotta spanyolra a masik eladonak,gondolom az meg angolul sem beszelt.....nem tom mit hitt h. 1,5 ev utan nem ragadt ram ennyi spanyol egy 2nyelvu orszagban.....majd Zsuzsival is bunkoztak,ugyh.fogtuk magunkat es egyszeruen kisetaltunk.....banom azota is h. nem szoltam nekik vissza......erteni ertek spanyolul,de beszelni nem tok,pedig az nagyot utott volna ha visszaszolok spanyolul h. asszed nem ertek ennyit,en 3 nyelven beszelek te meg csak 1en:D
nah hat ilyenek a mexicoiak......kar a boltert,de van meg egy par jo a citybe.....


Hetkoznapok: anyit emelnek ki h. hetfo kedden semmi kaja nem volt....irtam ugye sms-eket a csajoknak,h.ezen mar csak rohogok,ok meg irtak h. az okes h. az au-pair-t nem eteti,de h. a sajat gyerekei sem erdekli....szegenyek mindig kerdeztek vmit: Niki ehetek banant?? nincs itthon bananunk.....ehetek sajtot??nincs itthon sajt....mindenre nem volt a valasz......egesz nap sajtos kekszet,meg joghurot ettek,meg keneret magaba......
a hutorol emgint van fenykepem,meg a konyaszekreny tartalmarol is.....majd ha vegeztem au-pair eletemmel felrakom.....

Zsuzsi(a bostoni) ma(pentek) estere er NYC-be,majd megyunk bulizni,utana Zsuzsi magyar ismeroseinel alszunk Brooklynban.....masnap city-be csaszkalas,korbevezetem Zsuzsit:))
szombat este meg valoszinuleg Webster Hall-ban buli(http://www.websterhall.com/) 4 szintes bulihely,mindenfele show-val(cirkuszi,stb.) ha minden igaz vmi kuponnal 1 dolcsiert jutunk majd be:)))
Az meg rejtely h. szombaton hol alszunk,dehat ah. Zsuzsi mondta: egyszer elunk,es egyszer vagyunk itt:)))

Vasarnap csatlakozik majd hozzank Zsuzsi NY is.ugyh.akkor is meglesz a varosnezes,valoszinuleg Soho negyed.....

Tnap volt egy erdekes bszelgetesem anyukaval......nah nem a kajarol:)) hanem a sulimrol:)) nem tom,h.figyelt ram eddig,de o ugy volt vele h. en nem akarok tanulni itt.....hulye lennek nem tanulni,mikor ok fizetik 500 dollarig.....neztunk par TOEFL szakot,en nekem ez a legfontosabb h. megcsinaljam,eddig egy anhattani fosuli kivetelevel nem talaltam masik sulit,ami idopontban jo lenne(szombati,v.esti) de tnap talaltunk egyet a Suffolk collage-ban ami innen 15 perc,hetfo es szerda estenkent,junius elejetol julius elejeig.....rem fel is vesznek(hely fuggo) de ez csak 2-3 creditet ad,nekem meg 6 kell h. vissza kapjam a penzem a cegtol(h.teljesitettem a kotelezettsegeim itt)....a fotos manhattani sulimat nem fogadjak el(meg jo h. nem fizettem be) merth.az nem fosuli pfff ebben a Suffolk-ban van meg fotos szak,de az csak 1 credit....amit meg akarok az spanyol,de az meg csak delelott van pfff szoval most keresnem kell egy fosulit,v.egyetemet ahol talalok spanyol szakot.....bonyodalmak...bonyodalmak....

A beszelgetes erdekesebb resze: kozolte anyuka h. " ha nem utazol el vakaciora most a tavaszi szunetben(hetfotol lesz) akkor megis mit fogsz csinalni???" szal magyaran ha maradok itt ha nem,ki KELL vennem a vakaciom mert o "most a gyerekeimmel akarok lenni" jezusom,ezt sme hiszem el,mikor meloja utan 5 perc alatt kikeszul toluk.....szla emgprobalom radumalni h. elgalabb 1 napom maradjon meg,de inkabb 2 szabad napnak...egy szuli napom korul majusban lesz egy hetfo munkaszuneti nap,es akkor hetvegevel egyutt lenne 3 napom beachelni a DC-s haverokkal,a masik meg julius 4,a nagy amcsi unnep dc-ben......rem ratom dumalni.....

Nem baj vegre weekend,es legalabb addig sem hallok gyerek sirast,es jol erezhetem magam a csajokkal:)))Jovohet pedig Niagara!!!!:)))

Pusszanat

3 megjegyzés:

  1. Hú ez a kaja nagyon jól néz ki.Azt hallottam Amerikában tök olcsó minden,ha igaz,akkor szerintem sokkot fogsz kapni,ha jössz Londonba :D

    VálaszTörlés
  2. Niki, nagyon nem jon be a host mum! atlagban ilyenek a hostszulok? marmint az ismeroseidtol mit hallani? JAh es koszi, h felettel fcb-on lattam az osszes kepedet!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Petra a kaja itt sem annyira olcso,plane nekem aki hetvegen is erre kolt foleg h. legalabb akkor egyek ertelmeset:))
    Melinda,en is lattam az osszes keped es nagyon bejonnek:)) Minden hostmum ilyen itt amcsiba,ezert is nem valtok,legalabb megkinelem magam a stressztol ami a valogatassal jar,es egy hasonlo helyre kerulnek:))

    VálaszTörlés