2010. május 31., hétfő

A 24.szulinap,Sex and the city 2:))









Elso 3 kep-Party kepek:))
4-5.kep-Times Square este 7-kor,de este 11-kor is ennyien vannak:))
6.kep-M & M's store
7-8.kep-Cedar Beach,Long Island

Sziasztok!

Szombaton reggel bementem a citybe,nem csak az esti buli miatt,hanem mert aznap au-pair meetingem is volt.

A meeting elott beneztem a Forever 21-ba,itt vettem egy fekete atletat a rozsas szoknyamhoz-ami meg nincs,mert nem mertem megvenni,annyit hiztam:D

Utana leultem a Herals Square-re kicsit relaxalni,ez azert erdekes mert ha nem ulok le es megyek tovabb akkor kesobb nem botlok bele Doriba:))
Ah. setaltam egyszer csak velem szembe jott,kicsi ez a a NY is:))) persze eszre sem vett nekem kellett lekapcsolnom:))) O pont Adrit kereste,akirol tudtam h. a cityben van o is az esti bulinra jott be DC-bol.....nagy nehezen megtalaltuk Adrit a tomegben:))
Utana beultunk egy Pizza Hut-ba.....vicces jelenet volt ott par mexicoi no,akiknel fejenkent volt min.4-4 szatyor,a szatyrok meg tele voltak flip flop papucsokkal:)))) Ugyanis az Old Navy boltban akkor csak 1 dollar volt egy par....gondolom megeri nekik felvasarolni aztan meg eladjak falun:)) pl.Long Island,v New Jersey:)))) talalekony nep ez a mexicoi:))))

Majd rohantam a meetingre,szo szerint.....en mindig rohanok ebben a varosban:D
Ut kozben felhivott a koordinator h. merre vagyok,en meg lihegve kozoltem h. meg vagy 2 sarok es ott vok,oda is ertem,kiderult h. meg vartak vkit,szoval nem en voltam az utolso:)))

A Chicago cimu musicalt neztuk meg,ez is egy Broadway eloadas volt,az 1ik Broadway szinhazban.Erdekesseg h. a legtobb Broadway show nem is magan a Broadway-en van,es szinte minden szinhaz csak 1 darabot jatszik.
Az eloadas nagyon jo volt,eleinte kicsit unalmas,meg a sotetben majdnem be is aludtam LOL de utana felporgott az esemeny:)) az erdekesseg h. itt is van magyar vonal:)) a tortenetben volt egy magyar lany aki mindig 2 szot mondogatott:)) de h. az nem magyar volt az tuti:D pedig mindig fuleltem mikor mondtak h: She is Hungarian......es utana mondta azt a 2 szot:)))

Ezutan rohantam Zsanetthez,akinek a teloja elromlott es a Central Parkban kolcsonkerte vki telojat onnan hivott fel:)))
Beneztunk az M & M's store-ba(M & M's cukorka bolt),itt meg most jartam kb 3adjara,nem nagyon kot le engem,inkabb gyerekeknek valo,de azert csinaltunk par fotot:)) a parnatol kezdve az alsonadragig mindent megtalalsz amin rajta van a cukorka:))) jah es mindennek horribilis ara van,holott maga cukorka itt olcsobb mint otthon.....

Ezutan megprobalkoztunk a fentebb emlitett Old Navy bolttal h. hatha hagytak a mexicoi holgyek meg 1-2 par 1 dollaros flip flopot......hat nem:D Full uresek voltak a polcok:)) Nem baj itt is vettem egy piros atletat amin rajta van az amcsi zaszlo:)) ilyeneket mindig Memorial day(ma van-majus utolso hetfoje)es Julius 4.e elott arulnak cdak....tavaly vettem egy feheret:))

Nagynehezen megtalaltuk honnan megy a D metro,atverekedtuk magunkat a tomegen,hihetetlen h. a Times Squere kornyeken meg este is mennyien vannak.....nekem mint falusi long islander-nek plane:))))))
Persze atszallaskor rossz iranybol vartuk a metrot,ugyh.elment v 5 mire leesett h. a masik oldalrol jon LOLLLLL
A tobbiek mar millioszor hivtak h. hol vagyunk,de a telonk nem mukodik lennt a metroban. 2 ora alatt ertunk le Brooklynba a 62.utcara a tobbiekhez.
Ok meg pizsomaban voltak a furdes utan ugyh.annyira nem volt gaz a kesesunk:))
Megkostoltuk a Zsanettal vasarolt bort,az en Malibum fini fini mangolevel,aztan nagynehezen elindult a 10 oras buli helyett ejfelkor:D

A BULI:
Zsuzsi from Boston,Zsanett es Adri DC-bol,Jani from Brooklyn es en.
A B66 nevu helyen voltunk,66.utca Brooklynban ezert ez a neve:)) a hely ures volt,ugyis mondanam h. jobb is h. tobben nem jottek a bulira,mert eleg ciki volt h. ilyen kihalt helyre hivtuk oket LOL de a multkor dugig volt.
Ah. megerkezett masik Zsuzsi from LI es Andras from LI beszalltunk egy-egy taxiba es elindultunk a Living Room(nappali) nevu helyre......multkor is itt buliztunk....nem emlekszem:D ugyh. jo buli lehetett:))))
Most is az volt,izomlazasra tancoltuk magunkat,ittunk 1-2 vodka redbullt,es ennyi:))
Senki nem volt full reszeg,ilyen szuli napi bulim sem volt meg:)) nem baj igy a 24.fele mar ideje felnoni:D meg mjad otthon potoltatjak ugyis velem:)))))

Hajnal 4kor bezart a hely,utana vki besozlt h. after partyyyyyyyyyy gondoltma h. rossz otlet lesz,de nem akartam hangulat rombolo lenni:))) elindultunk h. megyunk metroval,kiderult nem jart metro csak 1 iranyba,azaz el kellett volna menni Coney Islandre(Brooklyn legalso resze) es onnan visszakanyarodik a metro......szoval inkabb taxit fogtunk.....irany Jani lakasa a zsido negyedben......

Hajnal 7ig ott voltak nalunk,en aludtam 1 orat,van aki semmit:)))
A buli osszessegeben nagyon jo volt,csak magyarok voltunk....neha ilyen is kell:)))

9kor indultunk be Manhattanbe,a fennt emlitett metros eset miatt 2 oras volt az ut,szep nagy kerulot ment a metro:))) Erdekesseg a metron: mivel zsido negyedbol indultunk sok zsido is volt a metron,volt 2 tizeneves lany aki mormolta a Bibliajukat es neha belenyomtak 10-15 percre a Bibliat az arcukba....erdekes volt egy darabig....aztan viszont mar felelmetes.....

Utana meg beneztunk par boltba Zsanettal,semmit nem vettem:)) majd mindenki felszallt a buszara,en meg a vonatomra es vissza LI-re......

Apuka ertem jott az ikrekkel,ezen nagyon meglepodtem,alt.csak kivisznek hazafele meg taxit fogok......elmentunk nagyi hazahoz ahol yard sale-volt(a regi felesleges cuccokat kirakjak a haz ele es par dollarert eladjak) mondtak ha van cuccom akkor van 2 percem h. osszeszedjem es maradhatok arulni....gondoltam h. koszi h. sozltatok elore,2 perc semmire sem eleg pedig van jo par konyvem,kabatom,stb amit eladnek,inkabb mint kukaba menjen......szoval hazamentem,furdes es alvas masnap reggelig:))))))

Szerda-a nagy eses:))
Megint kinnt jatszottunk a kertben,ikrek jatszottak a water table-lel(egy asztal amibe vizet kell rakni es azzal jatszanak) en meg naoztam toluk 2 meterre a szeken.
Megint volt egy kis fight az ikrek kozott:)) ilyenkor Jack ut,meg pofoz,neha okloz:D Emma meg sikit es karmol,neha rug......baromi vicces tud lenni:)))
Most is ezt kezdtek el,de most Jack kergette Emmat......Emma elesett.....de hogy????? En meg ilyen szerencsetlenul gyereket esni nem lattam......eloszor is a labujja mintha beakadt volna a betonba es vegig huzta a foldon,majd elesett ra az 1ik terdere.......mindez 2 mp alatt zajlott le.....odaugrottam,o addigra mar fel is allt magatol.....kezen semmi seb,semmi kosz(hmmm erdekes ez is),1ik terderol lejott a bor,verzik,masikkal semmi gond csak koszos,1ik labujja ujjujjj veszes.....olyannyira verzett h. ah.felvittem a furdoszobaba h. lefurdessem kicsit merth. tiszta kosz is volt,h. tiszta ver lett a lakas......a seb tok mely vagasu volt,de h. esik el igy ?????
Siras,sikitas,orditas......fasza volt....zuhany,sebfertotlenites,raktapasz,stb.
TV maximum hangerore,a leheto leggagyibb mesevel el is hallgatott rogton.....igen am de jott Jack h. megnezze Emma sebet,majd o kezdett el sirni,gondolom a buntudat meg h. milyen csunyan nezett ki:))))
Hannah nagyon rendes volt segitett nekem sebkotozesben is meg mindenben.
Majd jott mind2 tanar mind2-nek megmutattam h h nez ki a labujja,mondtak h. eleg gaz lehet ossze kene varrni.....jott anyuka is merth. o meg vitte Hannaht dokihoz mert meg van fazva,anyuka ranezett gyerek labara majd mondta h. nem gaz....hmmm mondom jo neked h. ragtapaszon keresztul latod......majd mikor hazajott 5 orahosszaval eksobb mondta h. atya eg ez nagyon gaz......hulye amcsi.....

A heten minden nap es egesz nap kinnt evett minket a fene a kertben(ami kb 10szer 10 meteres) merth.ez anyuka parancsa.....jelzem hetvegente mindig apuka van gyerekekkel kinnt,ha anyuka akkor o benntrol figyeli oket....szoval lassan mar neger leszek nem baj szeretem a napot,meg a gyerekek is:)

Csutortok,szulinapom:
Anyuka reggel 5 meterrol odamondta h. happy bday.....en meg fake mosollyal az arcomon h. thanks:)) utana gyerekek is felkoszontottek,ok legalabb megoleltek:)) Hannah meg rajzolt is egy nagyon szep szulinapi kartyat nekem.
Aznap Hannah is otthon volt mert szegenynek nagyon fajt a torka,hangja is alig volt.
Ahhoz kepest h. 3 gyerek volt aznap eleg normalis nap volt:D Bar Emmat a hatamon vittem emg wc-re is emrt nem birt setalni sem pfff csorikamat ugy sajnaltam,hetvegere jott rendbe ma hetfon mar futott is:))
Anyuka 5kor felhivott h. kesik emrt meetingje van,mondom de jo......azta megegyszer hivott 7 elott h. bemegy meg pizzaert.nah mondom de zsir,minden nap pizza van micsoda bday dinner lesz ma is :D
7re ert haza(fel 5 helyett) ekkor mar atom ideges voltam,Zsuzsinak irtam is h. a tokom kivan megint......majd feljottem szobamba.....utana szoltak h. menjek le,vett egy pici jegkremtortat(azert ezt mert ezt szeretik gyerekek,Niki nem de az nem szamit)ugyh.nem cheese cake volt:(( kaptam egy bday card-ot(kepeslap) meg egy bizsu LILA nyaklancot,ami vagany mondjuk de nah.....nagyszulok is pont jottek ok is felkoszontottek,ok legalabb komolyan goldoltak......mikor enekeltek a happy bdayt akkor is anyuka tok messze allt,nah mind1,Jack meg elfujta helyettem a gyertyakat,gyorsabb mint en LOL

SEX AND THE CITY 2!!!!
Igennn szulinapomkor 27-en volt a premier a 2.resznek,en nagy fan vagyok,nem a sorozatnak,csak a filmnek,nem lovom le a poenokat,mert tom van aki meg nem latta nah de annyit elarulok h. sirva rohogtunk:))))
Mi nem olyan moziban voltunk a Zsuzsival ahol egy Cosmopolitan koktelt is adtak a mozijegy melle....nem baj orultem h. volt jegy:)) ezert jo h. kis varosban lakunk:)))
De a poen h. mi azt hittuk h. az elso 5-10 percrol maradtunk le,kozben kiderult(masnap amikor neztem a jegyet) h. az elso 1 orarol LOLLLL merth. a 2-es terembe mentunk az 1-es helyett:))))) Hihetetlen h meg egy 5 tetmes moziban is elbasszuk a termeket LOLLL
Nah mind1 egy ujabb ok h. megint meg kell nezni:))) sot ha megjelenik dvd-n azt is viszem haza:D

Hetvege,es Memorial day:
Egesz hetvegen itthon voltam,semmi extra,napozas a kertben,meg netezes a szobaban:D
Ma Memorial day van,azaz long weekend volt,szulok is itthon voltak.....tnap este anyuka kozolte h. Niki holnap sem kell dolgoznod majd 19-en szombaton delutan ledolgozod......hmmm ilyenkor is okolbe szorul a kezem.....miert nem mondja hamarabb???? Mehettem volna Zsuzsiekkal DC-be meg Ocean Citybe,hallom jol sikerult a buli:)))
Szornyu h. itt csak en alkalmazkodom de ok nem.......pl meg a sulim sincs befizetve,sot a TOEFL-rol mar le is kestem,mert keptelenek voltak elintezni h. vki delelott elvigyen es beiratkozzak.....rem az uj szak amit talaltam mar jo lesz,es lesz idonk beiratkozni is......

Cedar Beach:
Ez a legkozelebbi beach a hazunkhoz,10 perc kocsival......kavicsos,szoval annyira nem nagy szam,meg nem is az igazi ocean ez,ez a sziget eszaki resze,szoval egy nagy obol,de azert jo neha kimenni:)))) Ma meg hullamok is voltak,bar nem usztam,mert volt v. 10 fokos a viz:D
Kiultunk a kis szekunkre,Niki sort is hozott,mert hat mar nem erdekel mit szolnak meg mit nem:)) (bar rejtegetnem kellett mert itt tilos utcan inni:) a cigit azert meg nem vallalom be a family elott:D aztan napoztunk 4-5 oracskat majd haza.....

ANISSAM eskuvoje:
A heten kaptam kepeket tole,ugyanis Majus 21-22-en volt az eskuvojuk Malikkal,algeriai szokasok szerint(muszlim): 2 napos eskuvo,8 eskuvoi ruha a menyasszonynak,legalabbi ennyi ruha a nasznepnek is,henna festek Anissa kezen,tronus amin ultek-mellesleg itt ugy neznek ki mint Jazmin es Aladdin(nem kamu!!)stb stb Kepeket raknek fel,mert egyszeruen senki nem gyozi mondani nekik h. mi meg nem lattunk ilyen alomeskuvot,csak felek h. valaki meg el akarna rabolni oket...mai vilagban nem lehet tudni....ugyh.csak kepzeljetek el:))

Hannah sulijanak lassan vege,szoval kezdodik az igazi sziiiiiiivas:))) Aztan anyuka sulija is zar,bar o remelhetoleg az idei nyarat is a helyi plazaban tolti majd,v a baratnoivel a beachen:)) ahova remelhetoleg majd minket is visz neha,akkor talan vh.ki is birom Julius 30-ig:)

Most ennyi,van meg egy-ket HATALMAS hirem,de szuleim meg nem tudjak(mert pont miutan befejeztuk a Skypeolast utana kaptam az e-mailt es tudtam meg:D) ugyh.nem itt szeretnem oket "sokkolni" de utana megirom:))))

Remelem otthon is vegre bekoszontott a nyar es mindenki megy strandolni,langos,kurtoskalacs,hideg sor....cigi.....es kozben gondoljatok ram:)))

Sok puszi

8 megjegyzés:

  1. Szia! Utólag is boldog szülinapot! :) Azért a magyar barátokkal jót ünnepeltetek ;). Anyukán meg inkább csak röhögni kell, amiért ilyen béna :P. Kitartás július 30-ig!

    VálaszTörlés
  2. En olvaslak folyton Londonbol, es itt a kedvenc mexikoi kajaldad mellett, most nyilik a TK-Maxxxxx, naponat azon rohogok, h. milyen szerencses vagy, ez egy jel! Kitartast, Zsuzsa

    Ja, azert naponta, mert elotte megyek a banyaba el

    VálaszTörlés
  3. Igen szerencses vagyok,ennyi szenvedes utan megerdemlem majd a Chipotle-t es a TJMaxx-ot es remelem nem a vilag vegen elunk majd,hanem hanem vmi tomegkozlekedeshez kozel:))
    Ha gondolod majd osszefuthatunk kinnt:))

    VálaszTörlés
  4. Ok, benne vagyok!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  5. A papucsokat nem falun adjak el, hanem az ebayen :D
    Nezd meg, lehet, hogy hirtelen tobbe kereskedonel is megjelentek ezek a papucsok.

    VálaszTörlés
  6. hahahaha ebbe bele sem gondoltam:D De tenyleg,meg a sok ruhat amit csomagokban arulnak LOL

    VálaszTörlés
  7. Szia!2napja akadtam ra a blogodra es egyhuzamba vegigolvastam.Csodalatos dolgokat eltel meg es nagyon csodallak a batorsagodert es a kitartasodert.En is arra keszulok, hogy elmenjek valahova, bar nem feltetlenul az USA-ba es nem feltetlenul au-pairnek, mert szeretnek a parommal egyutt menni.Egyelore a penzgyujtesnel tartok, amivel kijuthatok:D Neked pedig kitartast meg az elkovetkezo nehany hetre, aztan meg... kivanom, hogy eld az eleted, mint eddig. A blogod sok erot es batorsagot adott nekem az elkezdeshez! Remelem nekem is sikerulni fog, hogy elmenjek vegre itthonrol es majd csak latogatoba jojjek haza, hisz jelenleg ez minden vagyam!

    Emilia

    VálaszTörlés
  8. koszi szepen Emi:))
    nektek is kitartas,menni fog az!!Europan belul,egy pici tokevel,es pici nyelvtudassal mar konnyen boldogultok majd!!szurkolok!!

    VálaszTörlés