2010. augusztus 10., kedd

FREEDOOOOM:)













Helllooooo,

Veeege az au-poor lifenak:))
Hogy azota mi minden tortent??

Eloszor is,nezzetek csak meg a szamlalot oldalt??? IGEN 2years & 1 day,tegnap Aug.11-en volt 2 eve h. landolt a gepem az USA-ban,es meg mindig itt vok:)) es meg mindig imadom:))
most h. mar nem vok au-pair megjobban imadom,jajjj de fog hianyzoni,de latjuk mi meg egymast:))

Szoval,a NY-i hetvege utan felbuszotam Zsanival hozzajuk a 3 nap helyett tobb mint egy hetet maradtam:))) July 25-Aug.5:))
Mire beertunk volna Bethesdaba,DC resze,mar szolt a hostanyja h. volt egy nagy vihar es nem volt aram egesz nap,nah ez meg egeszen szerdaig tartott:))
Hal'Istennek a gyerekek nagyok(8,12) ugyh,egesz nap tarsasjatekoztunk meg hasonlok,kimennei nem mentunk mert naluk ez nem divat:)))
Tuleltuk:)) mikor visszajott az aram nagy oromujjongas:))) szegeny Zsani utana 3 napig mosott,meg mosogatott:)))
Hetvegen(July 31,szombat) bementunk DC-be,megneztuk a Capitoliumot belulrol....mindigis akartam,most eljott az ideje,es ingyenes!! csak egy foglalas kellett interneten es kinyomtatni elozo nap,ennyi,so ajanlom mindenkinek!!
Meg mindig ez a kedvenc epuletem az egesz USA-ban,kivul,belul,gyonyoruuuuu.
1 oras idegenvezetes volt,plusz az elejen 10 perc filmvetites,ott libaboros lettem ah.roviden bemutatattak h.an alapult meg es mikor maga a szenatus.....mintha vmi amcsi lettem volna ugy ereztem magam....
Jah mielott beleptunk a Capitol Visitor Centerbe volt egy jo nagy atvilagitas meg miegymas most nem sipoltam be,mint a Szabadsag szobor elott:)) (a felsomnek volt egy nyaklanc resze,ugyh.ugy megmotoztak h. csak na:D)

A Capitolium utan bejartuk az egesz National Mall-t megint,meg mindig nem tom megunni,megint lefaradtunk,csinaltunk 1000 kepet,doltunk a fuben a Monument alatt,dumaltunk sokat,neztuk az amcsikat,meg a turistakat(en melyik kategoria vok ???:))majd seta a Feher Hazhoz-itt is mind2 oldalt megneztuk(ezt s elehet megunni), majd estere visszaertunk Zsaniekhoz.

A csaladja vasarnap reggel ment Orlandoba a Disney Worldbe szoval egyedul voltunk,hajnal 3ig minden nap fenn voltunk,es delutan 2kor keltunk,utana ettunk,meg filmeztunk:))) mi kell meg????:D jah bor...az is volt:D Neha elsetaltunk a "kozeli" kis boltokhoz ami csupan 45 percre volt,aztan vissza 45:)) meg jarda sincs:)) egy elmeny ilyen helyen lakni kocsi nelkul:)))
Mielott eljottem Zsanitol meg bucsuajandekkent levagta a hajam:)) eleg jo lett sztem:))

Csutortokon(Aug.5) jott ertem Laci haverom,azota itt lakom naluk(helyileg Sterling,Virginia allam,a folyo parton),egeszen Aug.21-ig mikor is irany CAIFORNIA:)))
Itt mivel toltom a mindennapjaim??? hmm rovid lesz: estig dumalgatas,sorozes(palinkat is talaltunk egy boltban:),majd masnap delutan 2-ig alvas,utana megint eves es ivas:)))
Szombaton voltunk kinnt a folyonal(itt laknak kozvetlen mellette,100meterre a Potomac folyo 1ik agatol) csonakazni meg horgaszni.....jajjj eberek mintha otthon lettem volna,mint a Tisza ez a kornyek......csak epp alig van viz a folyoban olyan szarazsag van,de egy elmeny volt huzni a csonakot,kozbe meg inni:)) persze semmit nem fogtak:)))

Tnap sutottem:)) Vettek,azaz rendeltek ny-bol hurkat es kolbaszt,azt kellett kisutnom nekik vacsira:))) kicsit feltem h. elrontom,mivel eleg draga mulatsag itt ilyet enni,de tokeletes lett,lila kaposztaval,meg hozza sutottem ki krumplit a hurka mellett:)))
Kenutehetsegem is megmutathattam tnap:))) Lacival elkenuztunk v 2 km-re a lakastol,erdekes modon nem lett mara izomlazam:))

ANISSAAAA:)
Aug.6-an taliztam a legjobb algeriai-franciammal:)) 1 hetet toltott itt,szombaton mar ment is vissza Canadaba.
Alexandriaban taliztunk,a regi szep emlekekre:))
Elso kerdese: so Nikki where do u wanna go now??Ross??:))))
A Ross-t egy outletnek mondanam,regen torzshelyunk volt,minden penzunk ott vertuk el:))
Csupan 3 orat toltottunk bennt el:)) en csak egy nyari ruhaval lettem szegenyebb,Anissa viszont egy 100-assal(meg tnap is koltott ennyit:),es talalt egy Calvin Clein ruhat az anyukajanak ami 120-rol volt 12-re learazva....nah ezert szeretjuk a Ross-t es a TjMaxx-et:))
Utana beultunk kajolni,szerencsesen kivalasztattam azt a helyet ahol nincs vega kaja,mar elfelejtettem h. o nem eszi csak azt a husos kajat,ami olyan mint a Halal foodot,ne rohogj igy hivjak:)) az arabok 1ik kajaja.
Utana lesetaltunk a kikotobe,es leultunk a stegre,emberek.....tobb repcsit lattunk( a Reagen repter nagyon kozel van) mint hajot.....minden percben szallt egy......

A bucsu most gyors volt mert Anissa busza pont akkor jott mire az ingyen trolink visszert a metrohoz,ugyh.csak sebesen csinaltunk meg egy kepet,es megdumaltuk h. amint hazatert a Hawaii naszutjarol meglatogatom Parizsba:))

MELOK:
Jajj keresem en,de nem nagyon van......de a heten az 1ik srac kocsijat kipucoltam kivul,belul amiert gazdagabb lettem egy 100-assal,igaz csinaltam is 5 oran at,meg fogkefevel suroltam a felniket:)) de megerte...:)
Tovabba irt a 2.host csaladom h. raerek-e Szeptember 1-jen es 2-an??mondom 1-jen jovok vissza CA-bol,reggel 6ra er be a gepem Virginiaba a Dulles repterre,mondtam ott fogjak egy taxit kifizetik,es menjek rogton hozzajuk Alexandriaba,fizetik a 2 nap melom,plusz meg maradhatok ameddig akarok(3.an megyek vissza NY-ba).

Draga laptopom is haldoklik.....felmelegszik es kikapcsol,meg neha behulyul a windows is rajta,ugyh. tole is megvalok egy ceg jovoltabol akik felvasaroljak a gepeket,h. a belso dolgait ujrahasznositsak......elvileg fele annyi penzt kapok erte mint amennyiert vettem,de megeri mert otthon nincsenek ilyen cegek,es ha vegleg bekrepal akkor ott 0 dolcsit kapnek erte.....

Hnap penteken talalkozom a 2.hostcsaladommal ha minden jol megy,kerdeztek ebedre mennek-e v vacsira,mondom both(mindketto):)))
Lehet ott is alszok es akkor szombaton megtudnam latogatni Manokamat is az elso csaladnal,egyem meg ugy hianyzik.
Estere vissza kell ernem viszont mert bulaj lesz:)) nem lesznek sokan,csak a multhet szombati banda: Ewa es 2 masik lengyel baratnoje,es egyben ez lesz az utolso bulim is itt DC area-ban:((((

Ennyi volt a mese mara:))

CA elott,azaz jovoheten meg jelentkezem,CA alatt viszont nem lesz ra idom,meg akkor mar gepem sem lesz,de utana irok rola egy szeeep hosszuuu bejegyzest,meg milelott haza mennek.....

Pusszanat,elvezzetek a nyarat,itt 40 fok van es iszonyu para(speciel en imadom) es kolibrik repkednek mindenfele,ilyet meg Floridaban sem lattam:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése