2011. október 29., szombat

Irany Californiaaaaa!!

HELLO HELLLOOOO!:)

VISSZATERTEEEEEEM:)) kicsit eltuntem....ugy egy evre:)) No nem azert mert lezuhant a gepem CA-ba es nem is azert mert ottragadtam:)) bar ugy lett volna:))
Lenyeg a lenyeg miutan hazatertem M.o.ra ertelemszeruen csaladoztam,baratokkal logtam,majd 3 hetre ra kikoltoztem Londonba(errol kesobb lesz bejegyzes). Ott nem volt gepem,netkvzobol irni pedig nehezkes....bar talan ha fele ilyen lusta lennek biztosan irtam volna:)) Majusban hazakoltoztem,nyaron munkat kerestem otthon(tudom viccesen hangzik az en szambol,de hal Istennek nem is jott ossze:D). Ugyh.szeptember elejen kikoltoztem Hollandiaba,meg mindig aupair:)) Persze a nyar sem telt utazasok nelkul,a fuvoszenekarral amiben jatszom megjartuk Olaszorszagot majd Lengyelorszagot is:)) fun...fun.....fun:))


Nehez lenne feleleveniteni a CA tourt ha nem lenne par db cetlim amire rairtam a lenyeget,nah meg ha nem lehetne visszaporgetni a facebook adatlapomon a dolgokat:))

2010.Aug. 21: Washington DC->LA

Reggel Laci haverom kivitt Sterlingbol(Virginia allam,naluk toltottem utoso heteimet) a Dulles repterre,reggel 9kor indult a gepem es 11 korul mar Los Angeles-ben is voltam(idoeltolodas -3 ora a keleti parti idohoz kepest,M.o.tol -9 ora!). Noemi gepe majdnem ugyanakkor ert oda,o NY-bol a JFK-rol repult......nagynehezen meg is talaltuk egymast,a LAX(Los Angeles repter is iszonyat nagy!). Hal Istennek en akkora mar megtalaltam a kinai faszit(a cegtol akikkel mentunk erre a 8 napos turara),angolul gagyogott valamicsket,de tulajdonkeppen az eros kinai akcentusa miatt meg azt a kicsit sem ertettuk:D:D
Elvitt minket a hotelba(Holiday Inn La Mireda) ami LA kulvarosaban volt,es nem a jobbik negyedre kell gondolni:D Bar gondoltuk h szar helyen lesz hiszen maga a 8 napos tour kevesebb volt mint 500 dollar.....no sebaj maga a hotel nagyon jo volt,nem tudnek ra semmi rosszat mondani,meg egy gyorskajalda is volt benne,ahol rogton meg is kajaltunk........ezutan pedig csak suttettuk magunkat a hotel kis medenceje mellett:)) Murphy torvenye: rengeteg gyerek sikitozott korolottunk.....igen,az aupair life kisert meg ott is:D
Aznap a prg.ban nem is volt semmi,mivelh.az az erkezesi nap,tehat volt aki csak ejjel erkezett.
Facebook hianyunk mar itt jelentkezett,kisebb nagyobb sikerrel tudtunk is csiholni netet a hotel bejarata elott Noemi ipod touch-an:))

Elso nap megallapitasai: IMADJUK CALIFORNIAAAAAT:) palmafak,napfeny....es a tenger kicsit arrebb lol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése