2011. október 29., szombat

Vega$$$$ baby Vega$$$$
















AUGUSZTUS 22: L.A.->LAS VEGA$$$$

Reggel 7:15-kor indult a hotel elol a buszunk ami vitt Vegasba!!! Rengeteg busz volt minden egyes nap egyebkent akarhova is mentunk,ugyanis eleg felkapottak ezek az utak,bar tobbnyira sajnalatosan most csak kinai turistak voltak:D
Valamikor del es 1 ora korul erkeztunk meg Vegasba,volt egy rovod varosnezes,utana kiraktak minket a Strathosphere Hotel-nel,ez volt a mi hotelunk ahol 2 ejszakat toltottunk.......mint az osszes hotel Vegasban ez is monumentalis nagysagu volt,szuperpuccos es mielott az ember elerne a recepciot, kereszul kell h setaljon egy vagy tobb kaszinon:)) En bennem mar akkor ott volt a jatszhatnek:)) A szobank nem a kilatasarol volt hires,de nem is azt terveztuk h a szobaban toltjuk az osszes idonket LOL Ja es tenyleg nem lehet kinyitni az ablakokat a vegasi hotelekben....nah vajon miert nem??:D
Nem is haboztunk sokaig,miutan vegre eldonottuk melyik kisestelyinkben megyunk meghiditani a Gambling city-t elindultunk h 1 olyan estenk legyen mint a Masnaposokban(Hangover):D:D Majdnemh.sikerult is......LOL

Vegasban egyebkent jar helyijaratos busz(rohej mi??ki gondolta volna LOL) par megallot hasznltuk is,de inkabb ugy dontottunk h gyaloglunk. Itt egy terkep a hotelekrol a mienk,a Strathosphere van legfelul,tulajdonkeppen Vegas 1 nagyon hosszu utca a Las Vegas Boulvard,itt talalhato minden amit erdemes megnezni,masneven The Strip....http://www.google.com/imgres?imgurl=http://lasvegasstriphotelmap.com/images/las-vegas-hotel-map.jpg&imgrefurl=http://lasvegasstriphotelmap.com/&h=910&w=606&sz=88&tbnid=CABn68XDT1DkeM:&tbnh=86&tbnw=57&prev=/search%3Fq%3DVegas%2Bhotel%2Bmaps%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=Vegas+hotel+maps&docid=KAXluLqPXPYqxM&sa=X&ei=ViKsTq3pLIT2sgaBxtzDDw&ved=0CEQQ9QEwBA&dur=3

Minden hotel jelkepez valamit,van mini Velence(Venetian Hotel), Circus Circus(mint egy hatalmas cirkusz kivulrol),Monte Carlo Hotel, Sahara(sivatagi feeling), Treasure Island(azaz kincses sziget), Ceasars Palace, New York New York(es tenyleg mintha NY-ban lenne az ember van Brooklyn Bridge,Top of the Rock,szabadsagszobor!), Paris(elotte mini Eiffel toronnyal), Excalibur(mint egy mesebeli var,1ik kedvencem:), MGM(nekem ez nem jott be,a filmceg mintajara keszult,2 nagy aranyoroszlannal elotte), Luxor(egyiptomi mintara,a hatalmas piramis elotte az mar a hotel resze,be is mentunk ki is volt allitva egy ferrari megvetelre:)egy hatalmas faraofej is maga a hotel!!).


Ami nekem szinten bejott Vegasban,h barki fia-borja bemehet barhova!!! mivel minden hotel a kaszinoval,kaszinokkal kezdodik,igy bementunk a legpuccosabbakba is(hires embert itt sem lattunk:() Igy mentunk be pl a Bellaggio-ba is,vagy a Luxorba.

Ami nekem legjobban bejott es ezt is neztuk meg eloszor mivel talan ez volt hozzank a legkozelebb,az a Bellaggio Hotel volt.IMADOM!!! sztem eletemben nem fogok meg egy ilyen szep hotelt latni.....fel orankent fountain show (szokokut show ment a hotel elott,persze zenere-Time to say goodbye),lelegzetelallito volt,meg ugyis h az egeszet a fenykepezomon kersztul neztem:))
Itt egy video errol: http://www.youtube.com/watch?v=Sfo_svuwC6o&feature=related A mai napig a siras folytogat ha ezt megnezem,a szam amugyis special for me,mivel zenekarral fujjuk,akkor meg mar igencsak hianyoztak:))

Aznapi celunk a millio fenykepen kivul az volt h megkeressuk a hires "Welcome to the fabulous Las Vegas!" jelet:)) mive akarkit megallitottunk azt mondta nics messze ezert gyalog mentunk,kozbe legalabb lattuk az osszes hire hotelt.....jelentem utolag kiderult 6 km-t gyalogoltunk LOL persze Noemi magassarkuban,meg jo h en annyira gyulolom h meg Vegasba is csak disznek vittem:D utkozben mar lattuk a repteret is,meg kietlen teruleteket(azt is ahol a Hangovert 1es reszeit forgattak),rankdudaltak par100-an:D de vegre odaertunk:)) rengeteg turista volt persze,ugyh. vagy fel orat sorban is alltunk....dehat egy jo kepert barmit:))
Visszafele mar busszal mentunk,nemsokkal a hotelunk elott leszalltunk es vettunk egy LITERES koktelt 8 dolcsiert:D hat nem sajnaltak belole a tequilat h mit mondjak:D akkora szivoszal volt hozza elfaradtam mire nyeltem egy kortyot LOL
Lehet ez volt az oka h olyan sok szokokutban vagy utcan alvo reszeg OLTONYOS embert lattunk:)) meg sok olyat akine a kezeben olyan tabla allt h: Ki megy LA-be??ejatszottam mindenem! LOL hat igen,ez Vegas,nem csak a filmekben ilyen HAHAHAHA
Hogy a foldon bokaig ero elit kurvak reklam cedulait ne is emlitsem:D

Majd visszasetaltunk a Stratosphere-be(nem akartuk h mi is az utcan kossunk ki a koktel elfogyasztasa utan LOL),ahol vegre kielhettem jatekszenvedelyem LOL valtottam 30 dollart,1 dollarosokra,es csak dugdostam a gepekbe,felkezu rablokba,mert mashoz nem ertek:D volt h nyertem ilyenkor kiadott egy csekket amit bevalthattam,utana viszont mindig eljaszottam:D ossznyeremenyem kb 5 dollar volt:D:D Nem baj legkozelebb:))
Mikor mar alvopozban voltunk szobankban akkor tudatosult bennuk h mar hajnali 3 van(igen Vegasban nincs ido:)) es 5kor mar indulunk is busszal a Grand Canyonhoz:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése