2011. november 3., csütörtök

Elet az USA utan.....

Egy szoval: HARD!!!:)

Mastol is hallottam mar,meg am is gondoltam h 2 ev es majdnem egy honap kinntlet utan eleg nehez lesz visszailleszkedni a tarsadalomba.....viccesen hangzik lehet,de kajak nehez volt....vagy meg mindig nehez......egyszeruen furi volt minden.....rogton ah. apa tankolt Pesten,megkerdeztem miert megy be a benzinkuthoz,miert nem ott fizet ahol tankol....mert usaban ot huzod le a kartyad.....nah ugyh jottek a hulye kerdeseim csak ugy maguktol lol

Furcsak voltak a kockahazak,az emberek hozzaallasa,a kover emberek hianya lol,stb stb...h mindenki csak szomorkodik,meg kesereg h milyen sz** az elete.....

Mar Amerikaban is tudtam h oktoberben kimegyek Londonba,1 het otthonlet utan meg mar meg is vettem a jegyet,nem birnam otthon.....de az igazsag h azota is keresem a helyem vh sehol sem olyan mint ott volt....

Lenyeg a lenyeg,eletem legszebb 2 evet toltottem kinnt,annyi elmeny ert h erre meg ez a blog is keves:)) Mindenhol jartam ahova el szerettem volna jutni: Miami,Key West,Washington DC,New York,Los Angles,Las Vegas,Grand Canyon,San Francisco, Malibu,Santa Monica,Boston,stb stb felsorolni sem tudom mar,de itt vissza lehet olvasni barkinek:)) Ami kimaradt az San Diego,Hawaii,es a Bahamak.....de tudom h meg megyek vissza,ugyh talan akkor osszejonnek ezek is:)) mar csak 1 repjegyre valora kellene gyujteni,szallas-kaja ingyen lenne ugye:))
De ha megyek nem 2 hetre,hanem 3 honapra megyek,ahhoz meg kell azert penz,3 honap utazgatas es vasarlas:))

Varom a tippeket h uj blogot csinaljak,vagy csak ennek a cimet valtoztassam meg,esetleges cimotleteket is varok:)))

Millio puszi,most egy darabig nem irok,gorcsben van a kezem,mire potoltam lemaradasomat:))
De igerem,h most nem kell 1 evet varni a kov.bejegyzesre:)) Hiszen meg hatravan egy bejegyzes a londoni eletemrol,a parizsi utamrol,a nyari zenekaros turnekrol,spanyolo.i nyaralas a mostani host family-vel,no es persze Hollandiarol.....ugyh. just wait for it its gonna be huge:))

Take care:)

5 megjegyzés:

  1. Sztem maradjon ez :) Olyan rég olvastam a blogos, most bepótoltam:P Nagyon szép élményekkel gazdagodtál, de ne legyél elkeseredve mert még egyáltalán nincs vége. Eljuthatsz még (és ahogy ismerlek el is fogsz:P) gyönyörű helyekre. Kicsit (nagyon :P) irigyellek is, de én valahogy nem lennék képes feladni az életem, ezért valószínüleg sose jutok el olyan helyekre ahova te, persze ez egyedül az én hibám :) De legalább általad átélem egy kicsit :P Úgyhogy tessék leirni mindent!!! Pussza
    S.Judit :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Na, én most fogom majd elolvasni a többi bejegyzést. :) Szerintem maradhat ez a blog. Ha lehet, akkor a címet megváltoztathatod. De sajna nincs jó tippem. :-/
    Hát igen... Az ilyenre születni kell. Nem elég a pénz és mondjuk nyelvtudás. Olyan tulajdonságok kellenek, amiket nem feltétlenül megtanul az ember, hanem alaptulajdonsága. Bennem is megvan a vágy, de ugyanakkor félelem is van. Lehet, csak egyszer kellene átlépni a korlátaimat. :S :) Na, meg hát én csakis útitárssal utaznék, egyedül nem venném nyakamba a világot.
    De szorgalmasan olvasom a blogod, aztán hátha felbátorodom én is és megvalósítom az álmokat. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is maradjon ez a cím,ami most van :) tök jó,hogy megint fogsz írni

    VálaszTörlés
  4. Okes akkor marad ez a blog,de adok neki vmi mas cimet elvegre mar nem usaban vok:)) Csajok batorsaaaaaag,mindenki el tudja erni amit szeretne,csak akarni kell:)) csak ido kell hozza....es pasival is lehet emigralni,csak nehezebb a melokereses:))

    VálaszTörlés
  5. Orulok, h. megkerultel!!!!
    Szerintem, ne valtoztass cimet!!!!
    En , folyton ezen kerestelek, nagyon varom a Londonos beszamolt, hiszen en is itt elek!!!!!
    A Hopp napok utan, mindig vannak Kopp napok, de ez termeszetes! A kevesbe pozitiv elmeny, is elmeny!!!
    IIIIRRRRJJJJ!!!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés