2011. november 3., csütörtök

Utolso napok az USA-ban












Ekkor mar a sirogorcs kerulgetett minden 5.percben....

Szeptember 1-jen reggel 6kor ertem vissza a Dulles repterre,DC-be....2.hostanyam(a gorog) jot ertem,hiszen megkertdeztek nem-e babysittelnek nekik 2-szer fel napot 120 dolcsiert,mondom why not:)) ugyh.fel-fel napot mloztam,fel-fel napot pedig csaszkaltam imadott DC-ben.....ezuttal egyedul,vh jol esett elbucsuzni a kedvenc varosomtol....tovabba talalkoztam Anissa-val is Alexandriaban,aki 1 hetet volt nyaralni.....jelentem meg mindig imadjuk egymast,o sem fog mar okosodni:D

Igenybevettuk ismet az ingyen varosnezo buszt,ami elvisz egeszen a plazaig:D Ahol termeszetesen ismet vasaroltunk mint a regi szep idokben.....mondom en h nem valtozunk semmit:D
Annyira jo volt latni,es annyira fog hianyozni:((( DE jelentem azota meglatogattam Parizsban.....errol bejegyzes kesobb(sose erem magam utol:D)

Nehez volt a bucsu,mind a csaladtol,mind DC-tol,es Alexandriatol......szeptem 2-an este ismet visszamentem a sracokhoz Sterlingbe,Virginiaba.....es meg mindig nem mentem az agyukra:D
Ok meloztak egesz nap,en meg napoztam,meg kiittam az osszes sort a hutojukbol LOL Estenkent meg a medenceben baromkodtunk v buliztunk......
Talalkoztam Ritaval es Rick-kel Alexandriaban,elozo nap jottek haza M.o.rol,Rick kajak jol beszelt 3 honap ottlet utan magyarul,de az az akcentus kegyetlen:D Azota is emlegeti h a Mizu mizut milyen konnyu erteni,annyira alapszavakbol all csak LOL
Utolso estemen(3-an) eljottek paran es iszogattuk,errol sok elmeny nincs lol Rick csinalt nekem finom mexicoit,amit azota emlegetek....ahh de hianyzik az a fini mexicoi kaja,amilyen csak amsiban van:(( de gondolom Mexicoban jobb lol

Szept. 4-en delben elindultunk NY-ba Laci haverommal......szallas nem volt,persze meg jo h long weekend volt akkor mert unnep volt,ugyh.ejjelig szallast kerestunk.....vhol New Jersey-ben(NY-tol 1 orara) talaltunk is lol Persze kozben megjartuk kocsival a Times Square-t is,mert Jani haverom GPS-e nem igazan ugy mukodott ah.kellett volna.,....azota is emlegetem h abban van varosnezo opcio is lol lenyeg a lenyeg par ora alvas utan eljott a nagy nap.......nem a jo ertelemben.....

Szeptember 5: a gepem reggel 11kor ment JFK-rol,a szallastol hal istennek csak 30 percre volt,idoben oda is ertunk.....csomagjaim szama 2 oriasborond,plusz egy megengedett 8 kg-os kezipoggyasz helyett egy 15 kg-os....igen,this is my secret:D merth.a kezit sosem merik le,igyhat osszes cipom abban volt:D

A bucsu.....sztem JFK repter azota emlegeti a nevem.....mikor rarakta Laci a csomagjaim a szallagra,es a faszi elkerte az utlevelem,ki is tepte belole a feher kartyat(amit meg beutazaskor raknak bele).....akkor tudatosult bennem h ennek itt most vege....1 idore legalabb is.....elso siras meg is volt akkor......onnantol kezdve meg csak mindenki bamult h mi bajom:D

Bucsu megvolt.....hal Istennek a gepbol semmit sem lattam NY-bol mivel a szarnynal ultem,igy legalabb akkor nem bogtem.....:) Lufthansat meg mindig imadom jo sok kajat adott,bar ismet szetfagytam,dehat 2 ev alatt mar megszokhatam volna a legkondit:))

Szeptember 6-an landoltam Ferihegyen......ooo az az erzes mikor 2 ev es 25 nap utan ujra lattam a csaladom....felbecsulhetetlen.....
Csomagjaim epp h befertek a kocsinkba,igen talan egy amcsi jargannyel kellett volna hazajonnem,h kenyelmesen elferjunk......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése