2009. január 10., szombat

Befuccsolt alom? driving licence,es egyebek....


Nos SZIASZTOK AGAIN!:)

ELOSZOR IS EZ A KEP CSAK UGY JOTT:) SOKAT NEM MUTAT MEG,DE NEKEM TETSZIK:) mashova nem tom rakni,ezert tettem hat ide:)

Reg irtam mar tom,dehat nem tortent annyira sok minden.

Brantley vegre jar suliba megint.....wooo hooooooooo:) Szal Manoval elem ujra hetkoznapjaim,easy hetkoznapjaim.......
Tanultam a Kreszvizsgara,eleg jol megy a tesztelgetes mar szinte mindig 100 pontosat irok, jelzem az a max. 75-tol van meg......csakhat kb.50-60 kerdesbol ad 20at,meg a vizsgan 600bol,szal erdekes......

Ma voltam is vizsgazni,azaz mentem volna,mert 1-re kellett volna menni(itt nem kell idopont) csakh. a szulok fel 3-ra ertek haza:S nahhat erdekes.....erre apuka:ahh meg odaerunk,meh.4-ig van nyitva,de 3-ig lehet csak vizsgazni, pont Pisti-vel skype-oltam,az apuka mondta jajj bocsi h. ilyen gyorsan ki kellett lepned,anyukaddal beszeltel? mondom nem,az ex-emmel(ok azt tudjak az ex-em) erre az apuka: even better,es nagy rohoges......nah igy kinevetni,bar eleg ironikusnak tunhetett nekik,h.pont a vizsga napjan,a vizsga elott beszelek az ex-emmel:)
hat oda is erunk(jelzem nincs kozel pedig) dehat az apukanal nem volt nevere szolo vmilyen szamla(telo,v.gaz,stb.) ezert nem vizsgazhattam.........

Szal ujabb 2 hetem van,leven h.en meg ok is csak hetvegen erunk ra ilyenfajta dolgokra,de jovoheten ugye megall az elet mindenhol 4 napos unnep lesz,mert ugye Jan.20-an iktatjak be Obamat.....woooo hoooooo:) meg az egyiranyu metrojegyre is ranyomtattam az arckepet,beszaras.....meg mar most a Feher Haz kornyeken tiszta az orulet, nah meg 60 merfoldes korzetben 1 kiado szoba sincs......mindenki kiadja mindenet,nekem is ki kene a szobamat:) jol jonne tobb ezer dollar.....:D

Szal emiatt a felhajtas miatt a szomszed allomokban sincs sehol kiado szoba,mert akartunk menni Ivettel meg beaval vhova 2 napra a hosszauhetvegen.......dehat meg pluszba hozza is jon, h.a szuloknek szuksege van ram,me az anyuka befizetett vmi show-ra, mind a 4 nap lesz, 1-2 oramat az is elveszi,meg az apuka dolgozik is vegig a 4 nap alatt,merth.ugye az Obama kampany reszese o is, szal sztem kozos talalkozas is varhato.........jo neki:)

Szal az a hosszuhetvegem ugrott,de rem a febr.14-16-os osszejon,bar ideje lenne mar szabit is kivenni, jo lenne elmenni melegebb eghajlatra,like Adri,she was in Cancun, Mexico.......:)

ES A LENYEG:
Megkerdeztem a Rhondat(a koordinatorom) h. lehet-e hamarabb csaladot valtani,mint.aug.(ugye akkor jottem) meg ha igen mehetek-e mas varosba,meg hazamehetek-e kozben,es mennyi idom van erre a procedurara....
Valaszok erre: Valthatok csaladot,csak annyival indokoltam neki h. gyilkos eleg rossz gyerek,es nemszeretnek a nyaron vele lenni:S szal eddig okes,valthatok hamarabb....
Es a valtasra van 2 hetem,amikor meg a csaladnal KELL laknom, TEHAT nem mehetek haza ekkor:S es ha nem talalok uj csaladot,akkor me mindig van 2 hetem,amikor lakhatok a Rhondanal,v.baratnoknel,stb.DE nem mehetek haza:S.....szal Rhonda azt mondta h. vegyem ki hamarabb a szabit,merth.megtehetem,de ok nem tudjak 1be ideadni,csak db-okban,sztem,bar meg nem kerdeztem......
BUT THE WORST: nem mehetek csak Maryland v. Virginia allamba:S de miert nem tom......es csaladokat is kinalnak nekem,akikpont fuggesben vannak,mint amikor en leszek, szal csak azok kozott valogathatok.......Felek h. itt maradok DC-ben:S de attol meg jobban h. 1 alom dolik ossze bennem,h.nem tolthetem a 2.ik evemet ocean mellett,de miert nem tom.......mert en mar hallottam olyat h.4 ho utan lepett le Floridaba........NEM ERTEM:S

Szoval kivok most rendesen,kibirom aug.ig h. ne menjek haza nem errol van szo,inkabb ez h.nem mehetek oda ahova akarok.......pedig mar nincsenek is olyan nagy elvarasaim......

Szal most az van,h. HA valtok majusban,mint ah.eddig akartam,akkor nem tok hazamenni csak aug.ban,meh.uj csaladnal es nyaron(ha a gyerek sulis,es nyariszunet van ugye)nem mehetek el innen.......ez okes is.......
V.esetleg hazamenni febr.marcban, febr.ra pl.talaltam 636-ert jegyet, ami kva jonal szamit......
V.nem valtok,csak aug.ban,de akkor cska Karacsonykor mennek haza......:S

DE a nyarat ugysem birom ki Gyilkossal,me kikeszit.....uhh remalom lenne.........
szoval nagyon nagyon varom mar a next au-pair meetinget h. vegre beszelhessek is Rhondaval.... de a csalad meg nem tud semmit,leven h.nekik talalnak uj au-pairt,remelhetoleg ok azt a tobbezer dolcsot nem embere hanem evre fizetik,es akkor a le miatt sem fognak hisztizni:S:D

Jah, Kappat leraztam,azaz h. nem igazan reagalok az sms-eire,meg a facebook reagalasaira( JAJJ MAR VAN MAGYARUL IS A FACEBOOK,GYERTEK RA ME SOKKAL JOBB MINT AZ IWIW:))
Pistivel trecselek napi min.2 orat:) es meg azt is elarulta h. meg akarta kerni a kezem,ha kijott volna,me h.kiakart febr.ban,csakh. igen draga lenne kb.fel milla ossz-vissz.....DURVA, kicsit korainak erzem ezt a leanykerest,igy 14 honap utan:):S meghat masabb eletfelfogasunk van,az tok szepen hangzik h.eljunk 1utt stb.es kikoltozunk vhova kulfoldre,Uj Zeland,Canada(nekem tul hideg:S),Ausztralia v. vhova, de elotte vegezzek el 1 sulit otthon meg stb.dolgozzak,h.gyujtsem a penzt, KONYORGOM EN NEM BIRNEK EZEK UTAN OTTHON 1 HONAPNAL TOVABB ELNI, MEG GYUJTSEM A PENZT OTTHON???????? mekkora poen......szal nem tom mi lesz, mert azert hianyzik nekem a pasi......

Jah es zaraskepp: TOK JO ERZES H. MINDEN SZOT ERTEK:D-legalabbis ezekbol a klippekbol(nalam ugy jon el az angol tudas,eloszor olvasva ertettem meg mindent,most a hallassal vok igy,h.ha beszelnek is ertem,marcsak nekem kene tudni beszelni:):S)
ezek a szamok abszolut ide kotnek,mivel akkor futottak be amikor kijottem,v.mostansag....
http://www.youtube.com/watch?v=EI9Rdn2-ETA -Christina Aguilera-Keeps gettin' better
http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6YiRY -Britney Spears- Womenizer
http://www.youtube.com/watch?v=FnG_RvJmefo-Rihanna-Diturbia
http://www.youtube.com/watch?v=GiMuAEd_lX0 Pink-So what (ezt Brantley is tudja elolrol hatulrol,es neki is az 1ik kedvence,cuki amikor 1utt enekeljuk, kepzeljetek el!:D)
http://www.youtube.com/watch?v=X75mry1LcFg Katy Perry-Hot n cold
http://www.youtube.com/watch?v=VrNoDUblAtE Leona Lewis-Better in time(a brit akcentus....:)de imadom)

Holnap rem tali Ivettel(most jott haza 17 napos otthoni kiruccanasabol,de jo neki:( es Beaval,csaszkalas vmerre, ha nem jon ossze akkor mall-ozas:) kene mar vasarolnom vmit:)

Nah most ennyi, csok csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése