2009. január 20., kedd

Inauguration day-2009.01.20.















































VEGRE ELJOTT A HETVEGE-OBAMA BEIKTATASA:D

DE elotte ami erdekes,vmi fustolt a basemnetunkben,ezert az ott lakok hivtak a tuzoltokat,erre mivel obama hetvege volt,kb.3 perc nem telt el,es idejott 3 bohom bagy tuzoltoauto,meg 3 kicsi,eltorlaszolva az egesz utcat:D meg v.10 tuzolto berohant full tuzoltoruhazatban,meg palack stb. neh.,mergesgaz legyen....:S majd mielott elmentek integettunk nekik,pizsibe:D kep lentebb....

Sajnos en vegigmeloztam a 4 napot(hetvege +hetfo-Marther Luther King birthday(unnepnap) majd kess Obama beiktatasa(unnepnap) ,de azert igy is vannak maradando elmenyeim....meg legalabb nem fagytam meg,ugyanis sztem v.minusz 10 van min.nemelyik kocsi is tiszta jeg:S sot a Potomac(DC folyoja,mint a nagy Tisza pl.) befagyott,kajakra.durva,de erdekes itt nem elnek az ingyenkorizas lehetosegevel:D)

Szoval az esemenysorozat mar elotte is ment,de igazan ebben a 4 napban porogtek csak igazan az esemenyek....

Kezdodot azzal h.vonattal elindult DC-be,Philly-ben es Baltimorban allt meg kissebb beszedekre.
Majd kulonbozo rendezvenyeken vett reszt,sztem nem sokat aludhatott,ball-ok sorozatan vett reszt,Joe Biden-alelonok,es a tobbi is.....

Az en host csaladom is reszt vett paron,a legtobbre engem is vittek,puccos kajalasok,ebed,reggeli,vacsora,fullon vok:D Obamaval viszont nem taliztam....:( dehat ami kesik nem mulik,meg osszejohet:)

A legmaradandobb elmeny nekem a 4 nap alatt a varosban valo utazas, helicopterek,zsaruk,kommandosok,utlezarasok egyre jobban szaporpdtak, vas. v.hetfon alltunk a piros lampanal,az a hulye hostanyam vezetett,es dudaltak mogottunk,hat persze h.a bamba nem hallotta h.szirenaznak meg minden-kb.30 db 2 szemelyes pancelauto,mert nem fertek el tolunk,a no meg bepanikolt,gazt bele,stb.a csavo rantotta felre a kormanyt ah.azt kell,le is fotoztak minket:S kapjak majd a szamlat:D

A varoskozpontban mar 2 hete allnak az allvanyok,azaz nezoterek,meg a koordonok,a Pennsylvania Av.-itt van a Feher Haz. De a varos mas reszein csak kesobb lett kaosz,azaz ugy vas.tol,le is kestunk 1 superjo hanna Montana(itt az isten) koncertet-nem is baj,utalom,kis szaros tinisztar,nah meg Johnas Brothers:S
szal dugo mindenhol,es rendorok minden keresztezodesbe,ugy ertem bennt all a kocsi a keresztezodesben es iranyitanak, de volt olyan is h. keresztbefarolt a szirenazo rendorauto, kipattant 1 faszi,es mutatta h. mindenki allj!!! eloszor csak motorosok jottek,majd pancelautok,majd rendorautok,majd fekete bohomnagy kocsik,majd limok,majd ez a sorrend visszafele..........
nah ilyet lattunk v. 20 szor a 4 nap alatt,es tuti nem Obama volt a limok vmelyikeben,me ami ma volt........ot v.100 kocsi kiserte,sot mindenhol sorfalat alltak a zsaruk,Miami-n at kulonbozo varosokbol is jottek......

Tehat a beiktatasi nap: nagyon szerettem volna kimenni,de mivel dolgoztam:( meg kb.hajnalba ment ki mindenki eselytelen lett volna......
U.n.kapunyitas(azaz a kordonnal elzart teruletre valo bejutas) 7 am-kor kezdodott(jelzem Obama kb.11kor indult a Fhere Hazbol) de az emberek nevettek,nem faztak,Sturbucks cafe,kaja,viz mindenkinel,pledek,overalak,stb.......nem is tom Obama amikor kiszallt a kocsibol neha neha h.nem fagyott meg,meg a felesege 1szal ruhaba, allitolag Senator Kennedy -1 nagyon idos bacsi-korhaba is kerult,me h. kihult:S
Szoval a CNN-en es MSNBC-n vegigneztem az egeszet,meg most is megy:D pedig cirka 12 ora eltelt azota....az elmeny orok,es OBAMA ITT AZ ISTEN,DE TENYLEG, ES ORULET AMI VAN,UTCABAL,TUZIJATEK,MINDENHOL,ARUSOK AZ EGESZ KOZPONTBAN,KAOSZ A METROBAN,AZ UTAKON,OSZLIK A TOMEG,STB.....meg budihegyek:D

Az embereknel kis amcsi zaszlo volt azt lengettek,ami rohadt jol nez ki tavolrol is,a beiktatasi esku-ismetelni kellett,de 1szer volt h.nem jutott eszebe,mosolygott majd megismetelte a csavo:) edi volt,aztan a beszed.......engem is a hideg razott......mindenki bogott ah.elneztem, jah az emberek szobrokon,fakon, poznakon logtak,h.lassak,foleg a paradekor,amikor legtobbszor kocsival ment,tehat kb.1 mp-re lathattak,az mar makos volt aki pont ott allt,amikor setaltak.....

Szoval msotmar tenyleg csak 20 perc kocsikazasra lakok Obamatol,v. annyi se:D

De jojjenek a kepek,( a 9.ik kepen(a tuzoltossal 1utt a 10.en elvileg rajtavan 1 helicopter ami epp leszall a Feher Haz kertjebe:)) melyeket a kocsibol keszitettem a hosszuhetvege elso 3 napjaban,meg van ami netrol van persze-az utolso 13 db.,meg video az inauguration speech-rol,

GOD BLESS AMERICA!:D


http://www.youtube.com/watch?v=VjnygQ02aW4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése