2009. január 1., csütörtök

New Year Eve





Szilveszterem iden szolid volt....leven h. 1: hianyoztak az otthoniak, 2:nem volt kedvem a tumultoshoz,ahol meg leulni se tok, 3: meregdraga

De tok jol ereztem magam Beaeknal,ugy volt h. 6ra hazaer apuka,aki elvitte gyilkost vmi gyerek show-ra,dehat fel 8ra ertek haza,mindig kesnek,rettenetes.....nah mind1,de megkerdezte elvigyen-e mondom aha,aztan vegulis atsekellett igy szalnom,mert eloszor ugy volt h. a metronal tesz ki,ahol atszallok a buszra,dehat amikor mondtam az utcat hova mek,neki rogton ismeros volt,merthat ott dolgozik a no,ott is:) mekkora......utkozben szorakoztatott am rendesen,meg megkoszonte ismet a karacsonyi nyakkendot:) IMADOM!
Meg megint panaszkodott h. a felesege mennyire csak a penzzel foglalkozik,stb.meg Floridaba se akar menni,merth. sok............NEMIS!!!!!!!!:S:(

Szal fel 9 fele kirakott a CVS-nel,ahol kesobb taliztam Beaval, utkozbe lenyomtunk 2 Red Bull-t,h. legyen ami eletben tartson abban a hidegben:) mert iszonyat csipos szel volt szilveszter napjan,reggel meg hovihar is volt.....

Odaertunk Beaekhoz,persze a cigizes kozben a kezem is lefagyott:S nah szal olvadas, majd thai kajat vacsiztunk, rak meg edes-savanyus kajcsi finom volt....ott voltak a hostszulei meg 2 hazaspar, a gyerekek mar aludtak, veluk is trecselgettuk eleg sokat,es meglepo volt,h.ertem oket, tenyleg a neger angol kicsit nagyon masabb, de ezt csak az tudja aki itt el,azaz veluk.....
Jott a jo kis forraltborozas,ahhhhhhhh de kivantuk mar:) es tok jo mert ok sokat jartak M.o.-on ezert ismerik is,jah meg Bea hostapja itt szuletett,de magyar,azaz roman,erdelyi,szal ert magyarul,beszelni kevesebbet,de ha igen azt is helyesen, mellesleg az anyukajat Nemeth Laszlo-az iro nevelte fel.......kicsi a vilag........

Ejfelkor koccintas, kis pezsgo,mert utalom amugy.....CNN-NY Times Squere nezese( Ur Isten mennyi idiota van ott,aki fel 2ota ott all,h.az elso sorban allhasson es nezhesse a fellepoket,persze volt aki csak ugy kapott 1 mobilt,mert ott allt:S-JUJJ Facebookon az 1ik nemet au-pair csajszi rakott fel NY-os kepeket,nah de ez nem az a NY mint amilyen kepeim nekem is vannak, hanem mint a HOLNAP UTAN c. katasztrofafilmbe,atom durva,irto felelmetes,sotetseg mindenhol,ho,fazos emberek:S nah majd felrakom)
stb. majd le Bea szobajaba, tok jo neki tv-je,hifije,taviranyitos hosugarzoja stb.is van....ott is ivas, meg chipsezes, meg filmnezes.......majd fel 5 fele bealudtunk........

Reggel 9kor meg mar keltettek is agyerekek,merth. hangoskodtak,nah mondjuk ezt mar megszoktam, szal utana megint tv-zes, Browny reggelire:)(ezt feltetlen viszek majd nektek haza:D) filmnezes,cigik,stb.

Voltunk macskakat etetni is a szomszedban,mivel elutaztak,5 napra, Bea meg napi 10 dolcsot kap ezert h. eteti oket,qva jo, van 1 ilyen oldal au-paireknek meg ilyesmi etetos melok,majd regisztralok,kis plusz penz mindig jol jon:D
Jah es amin lodobbentem A MACSKAKNAK SAJAT FURDOSZOBAJA VAN,ALOMTISZTIO BERENDEZESSEL, AHHHHHHHHH..........ITT SZAROK BE:D

Jah es 1 iszonyatjo kisautot(marmint amibe bele lehet ulni,sisakkal 1utt) kapott a kisebbik kiscsaj karacsonyra,de sajna elfelejtettem lefenykepezni:(

4 fele Bea hostapukaja kitett a Friendship Hights metronal,es eleg hamar haza is ertem,meg dugig volt,komas emberekkel, ES 1 CSOMO BOLT NYITVA VOLT,MEG AZ UTCANKBAN A MALL IS......nem semmi,ezek az amcsik sosem pihennek,tenyleg.......azaz a mexicoiak,mert alt.ok az eladok:)

Ah.hazaertem Mano szaladt felem koszontott,edes:) de utana........azt hittem visszafordulok, Gyilkos 1 idota, az anyuka nem csinalt semmit ma,meg azt a kbaszott mosogatogepet sem kapcsolta be:S ugy van vele holnap ugyis melozom majd en,nah en beinditottam,meg rendet raktam a livingroomban mert akkora kaosz volt,mint 1 foldrenges utan.......

A jogsit most holnapig leszarom, meg abban remenykedem h. kellene appoitment-et kerni,ahhoz h. vizsgazhassak,szal nem tom......mert sztem kell,de nem szolok a szuloknek h. kerjenek:) hatha nem kene szombaton vizsgaznom, ahhhhhhh meg a suliba is kell menni megint:(

Felreertes ne essek, imadom a sulim,de mar unom, szunetet akarok.......de febr.1.heteben vegzek, rem......

Joccakat!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése