2009. november 2., hétfő

NYC w/Anissa,Halloween in DC











Sziasztok!!

Sorry sorry h.nem irtam eddig de hetvegenkent hal' Istennek elegge elfoglalt vagyok,hetkoznap meg lusta:P Nah de most bepotolom,az elmult 3 hetben rengeteg minden tortent velem.

Azt hiszem utoljara a Bridal Shower-rol irtam.Az azt koveto hetvegen vasarnap volt a hostapukam szulinapja.Gondoltam kicsit szocializalodom veluk,ezert a csaladdal tartottam a nagyszulokhoz unnepelni(nah meg persze az is benne volt h. ott van kaja:D)
Az apuka szulei itt elnek 20 percre,de meg sosem voltam ott,habar ismerni mar smerem oket,3 fele fogas volt,lasagna,pizza(ki nem maradhat 1 amcsi etkezesbol LOL),meg salata,aztan torta,meg egyeb nassolnivalok,Emmanak pink ice-cream:) Sorozgettunk,beszelgettunk szal nagyon szupin ereztem magam!ES nem utolso sorban a nagypapa hihetetlenul muvelt,o az ELSO amcsi aki nemcsak h. azt belotte melyik egtajon fekszik M.o.(Jacky tanara megkerdezte 1szer h. M.o.on most u.a. az evszak van???no comment) hanem total tisztaban is volt a nagyobb varosokkal,hires bor(habar a Tokaji nev nem ugrott be neki)merth.sokat olvas,meg latott egy filmet ami BP-rol szol,szal azt is vagja miert van Buda meg Pest......

A hetkoznapomjai ezutan szokasosan teltek,7:30-4:30 az ikrekkel,imadom oket,annyira buli veluk lenni,hihetetlen viccesek:D Azon a heten nagyon keszulodtem mar a hetvegere,szallasfoglalas,stb.Kozbe sajna 1 betegseg is kozbe jott,magas laz,torokfajas,orrfolyas...borzaszto volt....
De szombaton mennem kellett be NYC-be mivel Anissam es a csaladja(az igazi,huga,anyukaja,nagynenje,keresztanyja jottek Franciao.bol) 1 hetet maradtak NY-ba mielott visszamegy Anissa is:(( Szombaton reggel mentem begyogyszerezve,eleg szar allapotban,de mire 2 ora alatt bevonatoztam mar jobban voltam.
A szallas a Chelsea Spot nevet viseli,es a 30.utcan van,a Times Square-tol par blokkra,szal eleg jo helyen,mindezt 27 dollarert!!!! wow a hatranya ez egy hostel,8 ember van(azonos nemuek) egy szobaban,habar az agynemu tiszta volt,es meleg is volt!!!de a furdoszoba akkora volt mint egy mini WC,h.a szobaban levo egerrol ne beszeljek LOL hozzateszem en nem lattam,csak Anissaek!
de lenyeg a lenyeg legalabb 1 szobaban voltunk,Anissa,a huga Lila,meg en,volt meg 2 nemet turista csaj(beszeltek angolul,es tok jo fejek voltak) meg 2 amcsi csaj vhonnan az orszag kozepebol,meg 1 masik francia csaj.
Ah.bechekkoltam a hostelbe,elindultunk setalni,meg shoppingolni:) utobbit mar 2 honapja nem tettuk egymas nelkul,meg is lesz a kovetkezmenye majd lentebb olvashatjatok:D
A setank eleg hosszura sikeredett,a 30.utcatol asszem a 62.ig setaltunk el,de nem volt nagyon hideg meg company is jo volt,csak ne szemerkelt volna az eso.....megneztuk a Times Square-t again,ahol megint ott allt a Naked Cowboy nevezeto csavo,aki mar NYC arcanak szamit,egyszal alsogatyaban all ott meg gitar,aztan vmennyi penzert lehet vele fenykepezkedni:)) most ez nem tortent meg,next time:) nem utolso sorban h.lassatok ez America,a Naked Cowboy indul a novemberi polgarmester valasztason!!!! LOL
Ezutan tovabb setaltunk,betertunk par tipikus turista boltba,ahol meg en is vettem par NY-os cuccot,meg csinaltunk par orult kepet:) majd a Planet Hollywood-ba ahol Britney 1ik felleporuhajan kivul,meg Sylvester Stallone Terminatoros szetszaggatott testu viaszszobran kivul semmi latnivalo nincs!
aztan kis shopping:) majd Colombus Circle,aztan mar ott is voltunk a Central Park egyik bejaratanal,kicsit setalgattunk is benn,pedig akkor mar esett rendesen,de megis jol esett.Jajj nagyon szep az a Central Park,egyszer tenyleg korbe kene biciklizni,allitolag 9 dollar egy orara,mert igy mindig csak db-jait latom,a tvakat pl.meg egyszer sem:((
Aztan visszaindultunk a szallasra,akkor mar omlott az eso,szal betertunk egy Sturbucksba h.megmutassuk itt amcsiba jobb mint Parizsba,mondtak h. jobb is:) Mire visszaertunk a ruhankbol csavarni lehetett a vizet:S merth.esernyonk nem volt,nem baj lenyeg az h. a company o volt:D de vki mondja mar meg miert van az h.ha en bemek h.kicsit felfedezzem NY-ot akkor esik????!!!!
Hajnalig tarto beszelgetes utan sikerult is elaludni,bar az ejjel arra keltem h. alattam matat vmi,az eger:D majd a Lila allt egy nagy bunkosbottak h. kinyirja:D bolond a csaj mint a novere:D jah nem sikerult neki:D

Masnap d.u.1kor finally elindultunk az ujabb varosnezo turara,jajj ezek a franciak sem a korankelesrol,es a pontossagrol hiresek:D
Ekkor eloszor az Empire State Buildinget mutattuk meg a csaladjanak,nagyon jo ido volt NY viszonylatban,meg en sem faztam:) ez a nap egyertelmuen a shopingrol szolt,vegre kielhettuk magunkat...egyutt...mint anno is minden hetvegen:)))
Ah.setaltunk az ESB fele szinte minden uzletbe betertunk,legyen az cipobol,ekszerbolt,kinai szeru bolt,kajalda,ruha boltok,stb. nah ennek eredmenyet a kovetkozokeppen irnam le roviden: Anissa csaladja cipelte az en cuccaimat is,ezert eldontottem veszek egy borondot:D igy a borond habar tele volt(egy kozepes meretu) de huzni egyszerubb volt:D
Aztan odaertunk a Herald Square-hez ezt a reszet a citynek tokre szeretem,1ik kedvenc,habar meg csak ez volt a 2.alkalom h. ott jartam.....leultunk kajcsiztunk,dumaltunk,ok francial,merth.a familyje nem tud 1 szot sem LOL de Anissa meg Lila minden egyes mondatot mindig leforditottak,szla igy jo volt azt a par szot amit meg en tok franciaul anyukaja keresere inkabb nem hasznaltam surun:D
Delutan 5 ora fele sajnos buszut kellett intenem Anissamnak,meg a baromi jo fej huganak,es a tobbi irto jo fej rokonnak,mert indultam vissza LI-re:((
Anissa mar hianyzik,pedig miota ennel a csaladnal vok sem taliztunk,csak telo meg chat,de most megis szar h. hazament:(( nagyon szar,o 1 olyan ember aki nem annoying,meg sorolhatnam meg a jelzoket,nagyon fog hianyozni,nah de tom h. allandoan zaklatni fog telon,merth. ingyen van neki:D meg remelem meg tom latogatni Canadaban jovore,addig meg ott elnek majd a ferjevel,sztem utazo honapomban ez jo lesz 1 hetnek,akkor mar mind1 lesz ha nem engednek ide vissza,stupid rules pfff meg aztan novemberben Parizs!!!! LUV U BITCHY!!!!

A Ny-os hetvege utani hetem,szomoruan telt,hiszen Anissa egeszen tnap ig meg NY-ban volt,csakhat en ugye meloztam:(( DE mar ekkor ment a keszulodes a Halloweenre,az 1ik legnagyobb party unnep az USA-ban,tavaly is baromi jo volt iden is!!!!SOHA SOHA nem lesz olyan nemcsakh.M.o.on de Europaban sem mint itt,hihetetlen!!!
A multheten szinten ment a shoping,csak online:))) engem aztan senki nem allit meg,meg ugy sem h. a vilag vegen lakom LOL rendeltem 3 konyvet: Vince Flynn-Pursuit of Honor(ez DC-ben jatszodik,krimi sztem,bar meg nem kezdtem el olvasni),You'll never nanny in this town again haha ezt most kezdtem el,nagyon az au-pair eletrol szol,a 3.konyv meg azota sem jott,mar a cimet is elfelejtettem lol a 3 konyv volt amugy kiszallitassal egyutt 30 dollar hat igen tudni kell vasarolni:)))
Rendeltem emg egy szoke parokat is,meg rendor kosztumot Halloweenra:)) mind2 idoben megjott,es szuperul jo is volt ram,nekem mindig makom van az online shoppinggal:))

Halloween '09:
Pentek este indultunk az Adriennel DC-be.Hajnal 3ra ertunk oda busszal,ott felvett minket Rita meg a baratja Rick.Hajnal volt,de meelg,habar csepergett.Az H st-re erkeztunk,azaz a varos szivebe majdnem,hihetetlen volt,ah.beertunk ereztem OTTHON vok,imadom azt a varost!!!Adrinak ez volt az elso utja DC-be,nagyon be is jott ki,mar a sotetbe megjegyezte h. mennyire masabb.......
Aztan elvittek minket a Janihoz,ott aludtunk,tok jo fej olyan a haza mar mint vmi hotel,a Rita kajalni jar oda:D mi meg megszallni,meg partyzni:) nem utolso sorban Jani 1ike azoknak a magyaroknak a nagyon keves kozul aki baromi jo ember,mintha a kishugai lennenk.....
Reggel 10kor dorombolesre keltunk...oooppsss a Rita meg a Rick jott h. indulunk varostnezni...kicsit elaludtunk sebaj:D hoztak nekunk bagelt,meg croissant...mar akkor lattam Rita ebben a csavoban kifogta az isten labat! az elso amcsi csavo(azaz o US citizennek mondja magat,amugy ormeny,de mar itt szuletett) aki nem olyan mint a nagy atlag:udvarias,ertelmes,OKOS,etc.
Kozben jott Kitti egy masik magyar irto jo fej csaj,aki nem reg jott DC-be,szal ot is csak most ismertem meg,meg egy thai csaj Tiny akirol azt kell tudni h. en meg igy embert nem hallottam beszelni a sajat orszagarol,csak jokat,meg 100szor elmondta h el kell oda mennunk,csak a jegyet fizessuk,mondom ok innen tuti olcsobb mint M.o.rol,a ruha,kaja piti aron van(pl.farmer 3 dollar) viszont a fizetes eleg nagy,mindig meleg van!!tetszik az az orszag!!!:)
Elmentunk felvettuk a Rick 1ik haverjat Phil-t o is baromi jo fej,1 hetvege alatt 2 ertelmes amcsi csavot megismerni,azota sme hiszem el LOL

Metroval mentunk Vienna Station-tol(ez meg Virginia allam) be DC-be direkt,h.az Adri azt is lassa DC-ben milyen a metro,tiszta,kulturalt,az emberek is ertelmesek.
Smithsonian-nal szalltunk le ami ugye rogton a National Mall-nal van,elindultunk eloszor a Monument iranyaba,a Monumentnel a sracok mondtak masszuk meg kivulrol:)) ez alatt azt ertettek h. fekudjunk le,es a labunkat tegyuk fel,1 ido utan olyan mintha masznank rajta,persze ezutan csomo idegen is kovetett minket,ahhhh naggyon jo volt,csupa boldogsag!!!
majd a 2.vh-us emlekmu,aztan Lincoln Memorial-odaig a mu to peremen setaltunk vegig,ez is tok fun volt!!
Utana sajna mar annyira hullak voltunk h. elindultunk haza(sajna a 7,5 oras ut LI-tol DC-ig elegge kifarasztott minket:S) nem baj jovunk meg,meg DC-re egy het sem eleg,a turistak is mindig bajban vannak,meg ugy is minden nevezetesseg szinte egy helyen fekszik...de azert jo volt 1 kis sightseeing-et tartani az Adrinak,az meg plane jol esett h. nagyon tetszett neki a varos!!

Amikor visszaertunk bementunk egy Halloween store-ba az Adri vett macska fuleket,meg farkat :)) mi meg szetfenykepeztuk magunkat bolondnal bolondabb kepekkel LOL
Majd vissza Jani lakasaba,jo par ora alatt el is keszultunk:)) majd Georgetown-t es a paradet kihagytuk,inkabb mentunk kozvetlenul Sterlingbe a magyar buliba,azaz magyaroknal volt,de volt par amcsi is.
En ugye rendono voltam,a costumom olyan rovid volt,h.ha setaltam mar csak felso volt:)) dehat itt ez meg tuloltozott is volt,jelzem egyaltalan nem faztam,ur isten h.mekkora az a 10 F kulonbseg ami mindig van NY meg DC kozott,meg ott para is van,de kegyetlenul.
Rita meg Rick stilusosan ah.illik itt Halloweenkor osszeoltoztek,kalozpar voltak,gyonyoruek voltak,meg tok viccesek,Adri catwomen:)) Tiny boszorkany,Kitti a lila tunder:)) Jani mister Shot hatalmas injekcios tukkel(amibol adta a piat LOL) meg koppenyben:))) de volt meg tehenember,a kedvencem 1 srac apacanak OMG LOL,1 csalad szuperman familynek,1 csak sziamiikernek:))) stb.

Elegge faradtak voltunk,merth.ugye alig aludtunk meg az utazas,szoval semmi dance semmi,csak ultunk es beszelgettunk,hihetetlen h. magyarok emnnyire jo fejek is tudnak lenni,meg amcsi csavok is,szal kellemes csalodas volt ez a kobon!!!!
Hajnalba szinte mindenki hazament,azaz mi jo paran a Janihoz,masnap a 2-es busszal akartunk hazaindulni,de meg a fel 3-asat,meg a 3asat is lekestuk:D hala a metronak,meg a nonek aki 3 ora 01 mp-kor kozolte Adrival addig meg a jegyeket vettem("u better hurry"hozzatette a jegypenztaros is kedvesen),h.bocsi mar 3:01 van nem szallhattok fel a buszra,jelzem csak 3:05kor indult(a 3 helyett) szinte uresen pfff szal igy 8ra ertunk be a Penn Station-re NYC-be,onnan meg meg vonattal ott meg en vartam 50 percet a vonatra,szal 11re ertem Port Jef-be,onnan taxival haza,jelzem mar a 2.taxis nem tudja merre lehet az az utca ahol lakom LOL

DC mar most hianyzik,menek en minden honapban,de ez az utazas eleg kifaraszto:(( szal ez van mindenezetre tok jo h. meg mindig tok frissek az emlekek,egyszer sem tevedtunk el,mert emlekeztem mi merre,bar DC nem is olyan nagy:) legkozelebb talan Decemberben megyek,v.Januarban akkor az ex familymet is meg akarom latogatni Alexandriaban,meg talan az elsot is DC-ben,bar ott csak mano erdekel:) megnem utolso sorban ott Karacsonykor sem lesz hideg,lsd tavaly melleny pulcsi,itt meg....aztan a kov. meg marc.ban a Cherry Blossum-kor,meg jo h.itt maskor lesz,merth.a Central Parkos viragzasra is kivi vok.

Szal osszegzes keppen jol telnek a hetvegeim,habar a hetkoznapok kicsit uncsik,megfelelo sulit azota sem talaltam,lehet az elvarasaim nagyok:)) eldontottuk Adrival h. habar o elvan NYC-vel,en meg utalom,de mivel itt elunk probaljuk majd felfedezni a szamunkra erdekes reszeit,bar most h.jon a tel kisit levunk korlatozva,de majd utanajarok.....novemberi AP meetingem egyebkent a Broadway-en lesz:)) vmit megnezunk,nem tom mit,de mivel 29 dollar volt a jegy,meg a Broadway gondoltam megeri:)) meg a multkori meetinget is "veletlenul" lekestem:P

Igerem megint hetente jelentkezek majd mint ah.eddig is mert tom nem szeretik ha sokat irok,en sem:)

Pusszanat

P.S. kaja meg most se nagyon van,csak nasi,de legalabb kaptam a Janitol egy futheto pledet,jeje szal a fazas megoldva:))

3 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy írtál. Ráadásul jó sokat :). Amint lesz néhány csendes percem, végig olvasom. De hamarosan kezdődik az órám :-/.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is ki szeretnék jutni amerikába au pair-kedni és ha esetleg van időd válaszolni pár kérdésemre kérlek írj egy emailt az ibucup@gmail.com-ra:)köszönöm előte is!
    üdv

    VálaszTörlés
  3. Nixi! Hol marad a heti 1 bejelentkezés? :)

    VálaszTörlés