2009. november 30., hétfő

Thanksgiving, Black Friday, Cyber Monday








(Kepek: Hannah es en,Hannah meg a pozolas,pulyka formaju muffinok,unnepi asztal,pulyka,ribizli szosz,tok pie,pecan pie)


Hi there!

Vegre vege.....azaz mar csak a Karacsony van hatra ebbol az orult unnep halmazbol.....
Ez vmi felelmetes ami itt van:D Na de jojjenek a reszletek....

Thanksgiving,avagy Halaadas:
November 4.csutortoke. Elvileg arrol kellene szolnia h. ezen a napon halat adnak az indianoknak akik 1620-ban etellel(foleg pulyka,kukorica kenyer) lattak el a az elso amerikai telepeseket. Az ezt koveto evben hatalmas lakomat rendeztek az indianoknak halujuk jeleul,ez volt az elso Halaadas.
A legtobb amerikai jobban unnepli a Thanksgivinget mint a Karacsonyt,ezt sokaktol hallottam mar...tavalyi tapasztalatom is ez,a Karacsony 1 gyenge kis vacsi volt a Thanksgivingihez kepest:)
Es amirol valojaban szol ez az unnep a 21.szazadban:
***EVES!:) ez mar az elozo fukar es sporolos csaladomnal is latszott,nah de ezeknel...akik raadasul olaszok....Jesus....megprobalom felsorolni mik voltak: pulyka(2 egeszben megsutve:)),krumplipure,edes krumplipure salata szeruseg,toltott gomba,gyumolcssalata,zoldsegsalata,ribizliszosz(ez a krumplihoz,isteni!!),ribizlilekvar es kompot kevereke,tokos pie(utalom a tokot,de ez fenomenalis!!),almas pie,sultgesztenye(OMG love it!!),vanilia fagyi( a pie-okhoz ezt eszik),pulyka alaku muffinok,pecan dios pie,sutik tomkelege....es meg van is amit kihagytam sztem...hozza jo olasz borok,voros,feher...ajjjajj:)
***Nagy osszejovetel: vegre egyutt az egesz csalad,mindenki egyszerre beszel persze:) kerdeztek is h. most epp hova figyelek:D a nap fenypontja az volt mikor a nagyi kozolte h. o szereti az ilyen olaszos Thanksgivingeket,meg azt h. o europai (is),erre a ferje jol beszolt neki: "Te nem h. europai nem vagy,de meg E sem!"(az Europa szobol) hat nem rohogott fel mindenki,elen velem:D bolond amcsik,azert mert a dedmami olasz,azt hiszi o is az,de legalabb tartjak a szokasaikat azt becsulom...csak sajna az amcsi szokasok szama tobb.....
***Black Friday akciok csekkolasa: nem rohogni kerem.....igen az en csaladomban a dessert utani prg. ez volt:D kepzeljetek el....kb.20 ember az asztalnal es az ujsagok korbejarnak h. ki talal nagyobb akciot,kinek mi tetszik,ki mit akar:D mondom ez kesz.....es meg en vok shopaholic c'mon people!!! :)))))

Az este vege az lett h. ultem a fotelba es hallgattam ah.Victoria(anyuka idosebb huga) kozli h. o mar moccanni sem tud....valaszom erre: en se...mindjart hanyok is:) szal legalabb egyszer az evben vegre jol laktam yeahhhh:)
A nap elejet egyebkent az apuka szuleinel toltottuk,ahol most kisebb kajalas volt csak,nasik,sutik,mexicoi foleg(nem mexicoiak pedig:) merth.a nagypapanak vesekove van es szenved most sokat.....de a hangulat ott is meg volt,orult jo fejek azok a nagyszulok is:))

Masnap Black Friday....meloztam persze h. anyuka tudjon menni vasarolni:)) mind1is jobban jartam gazdagabb maradok:) Anyuka tobb mint vasarlasmanias.....szoval innentol kezdve aki nekem beszol h.en az vagyok mert minden hetev veszek vmit,azt leutom:)
Anyuka pentek hajnal 2-tol reggel 6-ig vasarolt a kisebbik hugaval es par baratnojevel!!!Kozben aludtak egyet a kocsiban is:)) de mondtak voltak akik a Walmartban (mindenes bolt,en utalom) a bevasarlokocsikban aludtak v. dobozokban!!!!!!!!! van am fanatizmus kerem szepen:D
Majd 6kor hazaert,de am nem all meg az elet,7ig meg nyomta online shoppingba:D
Delig alvas,majd lejott elmeselte a fentieket nekem,en meg nagyokat rohogtem:) majd kozolte,meg szetnez hatha talal mast is.....mondom ez kesz:D vegulis este 8ra ert haza!!!!:D
Mit vett???nem tom,de jo sok mindent sztem,mert 1 oran at nyitva volt a bejarati ajto,es hallottam h. pakolnak be:D
Apuka reggel 8-tol 4-ig nyomta "csak" o vett csomo konyhagepet:)) sztem egesz rokonsagnak eleg lesz:D
A Victoria most nem ment,milyen meglepo,pedig o a csaladban a legjobb ebben,1 ora alatt megtalalja azt amit o kinezett,es persze toredekeert az eredeti arnak,tavaly Gucci taska 2000rol 40re....:)

Es h.en mit vettem??? semmit:((( kb.hajnal 2ig probalkoztam venni ITouchot(merthat ez mar alapnak szamit itt,meg nem is olyan sok,zene,net,stb.egybe) de nem engedte megvenni,gyanitom azert mert tobb millio amcsi probalkozott ugyanakkor:D no mind1 is 30-40 dollar azert nem olyan nagy kulombseg az eredeti arhoz kepest.....de enelkul nem mek haza,ez kell nekem!!!!:)

Szombaton meloztam....persze,mert a Thanksgivinges napot le kell huzni....:) delutan 1-tol este 10ig,h.a heti 45 ora is kijojjon:) no comment.....no min1 elvoltunk,Hannah mostansag enekesnonek kepzeli magat(Hannah Montana haha milyen poen tom:)) ami annyit jelent ha nincs suli(ami itt amcsiba ritkan van) napi 9 oraba enekel nekem mikrofonnal a kezeben arrol ami epp eszebe jut....pfff az ikreket leraktam mar 8-kor aludni(szokasos ido) szal utana csak a tv ment,merth.estefele mar Hannah hangszalai sem birtak:D

Vasarnap citybe terveztem varosnezest,meg TJMaxx-elest(kivetelesen nem magamnak,szuleimnek)...dehat az elso vonat elott keptelen voltam felkelni.... a masodik elott sem.... a harmadikat meg mar tul kesonek talaltam:D szal nem mentem be...amit azota banok...nem szeretem az ilyen elpazarolt hetvegeket......a listam eleg hosszu,idom meg nem sok.....

Ma hetfo van,mirol hires ez a nap??? nah fogadjunk nem tudjatok!!!:D
Ma anyuka hazajon,a Hi utan semmi how r u??? csak a kov.: "Vettel valamit Cyber Monday-en??" mondom min????:D kerdezte neteztel ma??? mondom nem(jah persze h.nem:)) erre kozolte nah akkor gyorsan menjek fel meg nem keso:D de mondom mirol beszelsz???:D
a lenyeg megint beegtem en vok a hulye magyar,aki azt se tudja mi az a Cyber Monday.....ez arrol szol h. amit nem vittek el Black Friday alkalmaval,v.a hetvegen,azt megjobban learazzak.....jah szal akkor ezert kaptam ma ennyi cyber monday-os e-mailt(jelzem Black Friday elott 43-at kaptam,pedig nem vok sok helyre regisztralva,ok tul buzgok:D).....szetneztem v.5 perc erejeig neten,talaltam is Itouchot,de kiderult elozo generacio,az meg nem kell.....szal nem vettem semmit......

Ami meg a mai nap fenypontja: a Jani haverommal(from Virginia) tegnap kitalaltuk h. "de jo lenne melegebb eghajlatra lehuzni szilveszterkor".....az eredmeny a kov.lett,a Karacsonyt meg itt toltom Long Island-en(merth.ok karacsony estet unnepelnek,mint otthon is,merth.olaszok,a reggeli karacsonyozast mar megtapasztaltam tavaly)...aztan valoszinuleg szombaton mar megyek DC-be,h.azt is kielvezhessem......majd kedden hajnalban indulunk MIAMI-ba kocsival!!!!jaja road trip a legjobb,vegig ocean mellett!!!! estere oda is erunk,es januar 2-an indulunk vissza DC-be,en meg 3-an vissza LI-re......a koztes idoben meg 1 koktellal a kezemben fogok pirosra egni a feher homokos,azur kek szinu ocean beachen jejejeje tervezem meg a pick szalamit is hozza pirosarannyal....tal palinka is;).....lehet rohogni:D

Vegre ez is osszejon,szilveszter egy meleg helyen,kabat nelkul.....regi almom volt ez is......
Es h.mindez mennyi??? Most foglaltam le a szallast,egy hostelban (AAE Miami Beach Lombardy Hotel) 4fos szoba,mi 2en meg 2 masik vki nem tudni ki,100 dollar per fo 4 ejszakara(reggeli is benne van,wireless,tv.legkondi,szal nem annyira lepukkant),plusz a kocsit Jani holnap foglalja az is olyan 100 dollar per fo lesz 6 napra,plusz benzin,kaja....szal semmi az egesz:))
A lefoglalas egyebkent vicces volt ugyanis mikor en elkezdtem foglalni,de meg csak az adatok beirasanal jartam,a Jani mar az o gepen nem latott ures helyet csak Januar 4.ere....szerencsere le tudtam foglalni,azaz remelem nem hiaba kuldott rola e-mailt:)

Segitsegeteket szeretnem kerni karacsonyi ajandek ugyben!!!! A host csaladom kb.20 fobol all,egyutt unnepeljuk majd(24.este),a nagyiktol is kapok tutira ajandekot,meg a szuloktol,dedi is imad,a tobbiekben nem vagyok biztos h.vesznek-e vmit.....szal bajban vok,ennyi emberre eleg sok penz lenne,meg ha a legolcsobbat veszem is.....szal ne vegyek senkinek???v.mindenkinek???v.csak gyerekeknek???v.gyerekeknek es szuloknek??? es mit???
az ikreknek tarsasjatek v.ilyen fejleszto jatekok lesznek,ezek olcsok is pl.a ToysRUs-ban,Hannah-nak Nintendo DS-t veszek a DS-ebe,o ezt imadja,vmi eneklos-et neztem ki,v.amin start kell csinalni:) ez mar kicsit dragabb 15-20 dollar...de a szuloknek????meg a tobbieknek???
Jajj ez a Karacsony megorjit mar megint!!!
Help please!!!

Hetvegen megyek varost nezni,ha esik,ha nem(tuti fog),utana jelentkezem( a Things to do in US listammal is)!!!

Pusszanat!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem elég lenne, ha csak a gyerekeknek vennél. Bár tényleg nem könnyű eldönteni. De nem várhatják el Tőled, hogy mindenkinek nagy ajándékot vegyél. Vagy esetleg a családnak csinálhatsz egy édesség csomagot, vagy képeslapot adhatsz. Úgyis a gyerekeknek fontos főként karácsonykor az ajándék :). Na meg ha Black Friday alkalmával bevásároltak, akkor már nem is lehet kívánságuk a felnőtteknek :P. Inkább magadra költsd a pénzt ;).

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom. én is csak a gyerekeknek vennék. hisz a szülőknek ajándék hogy ott vagy és vigyázol a gyerekekre. :)))
    Meg aztán tényleg sokban lenne... Meg szerintem nem is várják el, hogy vegyél

    VálaszTörlés