2009. augusztus 9., vasárnap

Bucsu DC-tol:(((

Nem tom azt irtam e h. mikor hazajottunk fergeteges new york-i trip-unkrol mar facebookon ott fogadott a komplett bucsubuli megszervezve......tok edesek,kis helyen,de jo zene.......

De elobb a csaladdal is volt egy bucsuvacsi penteken este egy gorog etteremben(megha meg nem ismernem a gorog kajakat:)) szal elmentunk erre az uj helyre,tosztara gorogos minden teruleten,ettem 1 giganagy gyrost,yammiii:)))

A buli tnap estetol volt a Cafe Citron-ban DC-ben.....de elotte meg setalgatni akartam a National Mall-nal,a Rita lebetegedett szla o otthon maradt,mentem a Janival,jol el is faradtunk,raadasul akkora paratartalom volt pedig 6 utan mentunk....ahhh szornyuuuuu

Aztan o is hazament,mert masnap melozott,en meg elindultam a Cafe Citron fele....persze senki nem volt ott,sms-ekre is csak azt kuldtek majd 11-kor jonnek.....kira...

Nah aztan jottek vegulis(Cristian,Magda-nekik is volt farewell partyjuk,meg Lidiani-nak szulinapja) bementunk mar fullon volt....es most csak latin zene szolt,CSAK!!!pff ez mar vegkepp kiakasztott......ittam 1 sort,tancultunk,beszelgettunk kicsit.......aztan amikor mar mentunk volna ahza akkor jott az Alexander(nem tom honnan ismerem,asszem 1 magyar piknikrol,jart parszor m.o.-on de nem beszel magyarul) o adott nekem 1 edes kulcstartot meg nyaklancot Guatemalabol,mert most pont ott jart,szombaton meg megy Pestre....meg ott volt egy haverja,aki spanyol,de tortve beszel magyarul,nem tom miert,es a nevet se tom,sorry...pedig ismerem:)

Nah aztan hazahoztak a Lynaek,mert ok is erre laknak,azaz a haverja akinel mindig alszik igy hetvegente,merth.o innen v. 2 orara lakik vhol MD-ben....

Ma delig aludtam,aztna elkezdtem pakolni....1 gigazntikus kukaszsaknyi papirt hajintottam ki...rohogott a csalad:))) ruhakkal meg seh.se allok.....

Aztan jott a kiscsaj keresztanyukaja,gorog o is,szal megvolt ahadaras,meg beszelgetes ezerrel:)))
Nagyon jo fej,35 koruli,de meg szingli....olyan storykat meselt randikrol,mindig elmebetegekbe futott bele:)))
mondta kivanja nekem a legjobbakat Long Island-en,es h.ott tuti talalni fogok 1 ferjet:))) mondja ezt o aki 1 evet elt NY-ban,bar az NYC volt,szal ghetto.......
Jah mellesleg kozolte ez a rokon h. ismer par magyart,es h.itt erre van 1 magyar-olasz etterem,par sarokra...ahhh mondom ...nah szal rogton mondtak a szulok jovoheten bekalkulaljuk...hat meglatjuk milyen lesz:D

A jovohetem azzal toltom h. valszeg veszek 1 masik giganagy borondot,a kicsit azt itthagyom vkinel aztna ha jon vki majd elhozza v.ha en jovok elhozom,a szulok mondtak itt is hagyhatom....
vasarolok par DC-s ajandekot amit majd vmikor hazkuldok azoknak akik megerdemlik:))) meg bejarok meg par muzeumot,meg National Mall stb.rem bitchy-vel is talizok meg ma jott vissza 2 honapos Guatemala-i nyaralasabol:)))

Amugy nagon furi h. akikkel jottem v. kicsit elottem v. utanam jottek USA-ba mar mindenki hazament,v.keszul haza,a tnapi buli is Cristiannak,bar o 1,5 evet volt itt,meg Magda,o velem jott ki,szobatarsam volt NY-ban,az Eniko rokonom is szombaton ment haza,egy nemet csaj aki DC-ben volt szomszedom,most 1 equadori csaj 2 ev utan.......stb. meg itthagyni ezt az osszeszokott bandat,ahhh....

nah most ennyi....

pusszanat

1 megjegyzés:

  1. Szia! Már nagyon sokszor próbáltam üzit küldeni, azaz kommentet, de vhogy soha nem megy el... Nem tudom, mi az oka. Remélem, sikerül most. Érezd jól magad a következő családnál! Biztos, ott is találsz új barátokat, akikkel majd jól érzed magad :). Várom mindig az új bejegyzéseid! Jelentkezz majd sűrűn ;). Ha nem gond, akkor szeretném kérni, hogy néha majd írj a családról is. Hogyan fogadnak, miket csináltok együtt? Kajálás, vásárlás stb :). Na és persze az utazásokról is írj ;). Évi

    VálaszTörlés