2009. augusztus 20., csütörtök

Elso het LONG ISLAND-en

Tudom h. reg irtam de hulla faradt vok allandoan,meg a net olyan lassu h.tobbszor bealudtam meg a kezdolap bejott,most ugy nez ki jo,azaz az agyam 1ik vegeben viszonylag gyors:D

Az utolso hetem DC-ben tul gyorsan eltelt szerdatol nem meloztam,de ez a 3 nap szabadsag semmire nem volt eleg....DC-be bejartam meg par latvanyossagot,talakoztam estenkent a leheto legtobb emberrel akik fontosak szamomra,volt 2 bucsivacsi is,lemondtam a szolimat,bevasaroltam par dolgot,borondot vettem,a gyerekekkel mentem meg 1szer utoljara jatszoterre,stb.

Majd eljott a pentek,Jorge0egy columbia au-pair- vett fel a haznal (1 ora kesessel persze:)) 2 large boronddel,egy nagy kezi poggyasszal,egy nagy kezitaskaval,meg egy ruhakkal is teletomott laptoptaskaval:D a kocsi kicsit meg is dolt hatrafele:D jah meg egy kozepes borondot regi cuccokkal meg a csaladnal is hagytam:D
A bucsu az ex csaladtol elegge nehezen ment,anyuka kerdezte keszen allok mondom aha,ah.kimondtam mar elcsuklott a hangom es mondtam jah v.megse......szal volt am siras ezerrel,Adriana is sirt majdnem,a kicsi fel se fogta sztem h. hova mek,es mennyi idore....a csalad mondta barmi gaz van v.ha latogatoba akarok menni mehetek szo nelkul......
szoval eelg nehez volt 5 honap utan igy itthagyni oket,plane h. az elso csaladhoz kepest ez volt a paradicsom,imadtam oket,annyi mindenben segitettek mindig,szal ok is az eletem reszei lettek........

Jorgeval elindultunk az 1ik haverjahoz akinel aznap este aludtunk,Rita meg Lyna is jott,meg meg paran.......csaptunk egy utolso bulit vhol Dc kulvarosaban,jo nagy hely volt,szar zenevel,jah es taliztunk egy magyar sraccal,aki csak ugy odasetalt Ritahoz es kerdezte honnan jottel,o meg M.o. a srac meg mondta en is:D pff ennyire europai fejunk van........

Masnap reggel 9kor indultunk Baltimore-ba,onnan ment a gepem,szinten Jorge vitt ki engem,meg a Ritus is elkisert......kb.45 perc alatt ott is voltunk....

A csomaglemeres mar eleve nehezkesen indult:D alig tudtuk felemelni a csomagokat h. rategyuk a merore:D(bar mar a huzasa is gazos volt:)) nah aztan kozolte a no h. az elso borondom 51 pounds(kb.23 kg) ez a limit...oooppsss ezt tudtam mar otthon is lemertem es akkor is tobb volt,e Southwest Airlanes-szal repultem itt " csak" 50 dolcsi a buntetes ha tulsulyos,es a 3.borond ara is csak 50 dolcsi,nem 100 mint a tobbinel alt. jah es az elso 2 borond ingyenes...cool nem ugy mint Miamiba menet.........szal ugy voltam vele majd kifizetem az 50 dollart.....
a no kozolte vegyek ki egy farmert v. vmi,az elsobol kivettem az oszi kabatom,amit telinek hasznaltam(DC-be nincs nagy tel) szal az le is ment 48 pounds-ra:))
a 2.csomagom 53 pounds volt...uhh hirtelen azt se tudtma mit vegyek ki,a tobbiek mondtak torolkozot de hirtelen nem talaltam,cipot se....nah akkor mi legyen.....meg jo h. a tetejen volt 1 nagy papirkoteg,gyorsan atraktam a laptophoz:)) igy ebbol a csomagbol 50,5 lett...es jo fej volt a no nem kellett fizetnem:))

A tobbieknek menniuk kellett sajna,szal bucsu(itt nem volt siras:)) majd en bealltam a sorba,tokre izgulva h. elfogadjak e az en hulye nyomtatott papirom amit a ceg kuldott,me h. a vizam meg a DS-em is mar lejart.....a csaj latta is a visat h. lejart de engedett tovabb,mondom az igen......
persze a fulbevalom elfelejtettem kivenni szal a kapunal besipoltam:)) de amugy ezt leszamitva hal Istennek minden siman ment......

ott vartam a gepre kb.2 orahisszat,a net nem jott be szal tok uncsi volt....raadasul egy no odajott h. keszithet e egy fotot rolam,me h. o ausztraliaban el es az unokaja ugyanugy nez ki mint en......hmm mondom furi,de nem szeretnem ha keszitene kepet,erre mondta okes megerti,es adott egy honlapcimet a csaje,h. csekkoljam le h. menyire hasonlitunk....jujj el is felejtettem majd megnezem,aztan ha igen rakok fel egy kepet:D

A repcsin is hoztam a formamat,mellettem ult 1 kb. 15 eves forma srac(itt megszokott ha a 8 eves is egyedul utazok,kb. mint otthon a helyi jaratu buszon:D) aztan latta kinlodok a camerammal(persze mert a memokartya a laptopban maradt,szal kb. 2 kepet tudtam csinalni:S) aztan magyarazta mit h.milyen kontraszt stb. es persze az akcentusom hallotta kerdezte honnan jottem,erre mondja ahhh sztem nekunk volt 1 au-pairunk M.o.-rol,volt v. 18 au-pairunk...hijj mondom:D mondom en is az vok:D kiderult kozos ismink is van,small world:D jo fej srac volt,nem az a tipikus magatol elszallt mittom en ki vok amcsi tini.......

aztan landolas utan elindultam a csomagjaimert,ez a repter is olyan kicsi volt mint a baltimore-i,isap a jele,mc arthur a neve amugy asszem,es long island-en van......szla eppen mentem a jelzes utan h. hol van a csomagfelvetel,amikor hirtelen lattam a csaldot..uhh mondom ez gaz ilyen bamba fejjel meglatnak:))
nah koszones,bemutatkozas,kislany rogton at is adta a welcome lufit:))(a kissrac elhagyta,felrepult a plafonra:D) azten mentunk a csomagert,persze megint csak az egyik jott ki:)) a masik mar felre volt teve a fal melle,sztem azert mert azt a tulsulyosakhoz raktak:D
nah aztan elindultunk a hazhoz az ikrek,anyuka,apuka meg en.......a nagylany nem jott mert o az anyuka tesojaval toltotte a hetveget......

20 percre laknak a reptertol kb.a lakasig vezeto ut eleg furi volt.....mar a repcsibol is,mindenkinek van medenceje,meg a hazak is masabbak mint DC v. VA........szal furi minden,megy az ut 2 oldalt erdo,neha hazak,kicsik v.nagyok,ha lekanyarodsz,legfeljebb 30 perc es oott az ocean mind2 iranyban,a vezetes egyszerubbenk tunik,az a tablak pl.XY szamu ut es van E,K.D. meg Nyugat.....jah es mexicoit meg nem lattam(ez tul draga hely nekik sztem:))) woo hooooo!!!!
a kornyek ahol ok laknak lekanyarodunk egy foutrol majd jon egy lakopark,sok sok ikerhaz,es ok is egy ilyen ikerhazban laknak,kicsi de szep,belulrol is.........a lakoparkhoz van egy nagy medence,meg egy baby medence,teniszpalya,kosar,katszoter,edzoterem....ezeket az itt lakok ingyen hasznalhatjak.......

A szoban kisebb mint az elozo volt,de napos oldalon van,az agyamon egy ajandek kosar fogadott rozsaszin torolkozokkel(mert h. beachfamily:)) meg egy 20 dolcsis starbucks gift card-dal,,meg egy rozsacsokor,udvozlo lappal:)) edesek...... a szobam a kertre nez,ami kicsi,de dugig van a babahaztol kezdve mindennel:D a kert mogott meg egy nagy fuves placc van,ahol millio nyil rohangal:))(most ozek helyett ezek lesznek:))) jah es itt a hangyakkal nem tudnak senki semmit se kezdeni,hiaba irtjak oket,mindig latok parat a padlon:S de inkabb ez mint pok,most mondtak 1 storyt h. egy gyereket megcsipett egy mergespok......uhh a hideg raz......

Majd ki sem pakoltam meg kov. a bemutatkozo vacsi az anyuka csaladjanak,akik a fout masik felen levo lakoparkban laknak,2 percre kocsival:))
szal elmentunk egy ettermebe,ott taliztam az anyuka rokonsagaval,nagyi(65 koruli,nagyon jol tartja magat,kb.45nek nez ki,party arc,allandoan mosolyog es sokat segit nekem is),nagypapa(vhonnan ismeros,de nem merem megkerdezni honnan,tuti tv-bol,v.vkire nagyon hasonlit,jo fej o is) Izi a legkisebb hugi,most toltotte a 20at,Buffaloban(a niagara mellett) tanul NY allamban,de minden honapban hazarepul,balettozik 10 akarhany eve,meg zongoratanar lesz belole,a nagylanyt tanitja is,okostolyasnak nez ki,de jo fej....a dednagyi,szinten jol tartja magat,de 80on felul van mar(o az olasz a csaladban,a tobbiek nem tudnak olaszul) a vacsi szuper volt meg tokre beipitenek ebbe a csaladba,nagyon jo fejek:))

Masnap d.u. mentunk a nagyi hazaba szulinapi zsurra,az Izi-nek volt,volt v. 50 ember.......a gyerekek a medenceben ugraltak(neki sajatja van) neha hintaztak stb.hozzam meg csak csodultek az emberek h.megismerjenek,azt se tom ki kicsoda mar:))) szla mindenki baromi jo fej volt....akikre emlekszem: Victoria-a nagyobbik huga a hostanyamnak,januarban hazasodik,Huntington-ban lakik(haha mint a metro megallo neve ami mellett VA-ban laktam:)) csak epp ez egy varos az ocena mellett Lon Island-en), az Izi baratja is jo fej nagyon tok sokat jatszik a gyerekekkel......
nah es vegre talalkoztam Hannah-val a nagyobbik lany akire fogok vigyazni,nagyon jo fej,7,5 eves,tok magas,fenekig ero hosszu szoke haja van,szal nagyon szep,rgton megolelt,meg azota is csomoszor.......
ES vegre a vasarnapi nap vegere elertem h. Jack(de mindenki csak Jacky-nek hivja) a kissrac vegre hozzamszolt,eddig csak bujkalt a szulok laba mogottnagyon megviselte h. az elozo au-pair elment.....o az a bujos fajta....szal labdaztunk meg fogocskaztunk a nap vegere......Emma Jacky ikertesoja is nagyon kis edes,neha hisztis de edes:))es annyira szepek az ikrek h. nem lehet roluk levenni a szemem:))) jah es amugy 3.5 eves letukre kicsit kisebbek mint a sorstarsaik,merth.ikrek ugye ok mindig kisebbek,a kissrac is kicsit vekonyabb mint Emma,o nem is eszik sokat,1-2 harapas,szal siman elbirom mind2ot akar egyszerre is,Dimitri(az elozo kissracom) utan meg plane...:))
Este amugy felhivtam az elozo csaladot beszltem mindenkivel,megigertem nekik szolok h. minden okes-e,neha majd hivom oket,meg mail,stb.Adriana hangja eleg szomorkas volt,Dimitri meg edesen magayrazta h. atkoltozott az en ex szobamba:))persze nem nagyon ertettem mit mondott,anyuka tolmacsolt:)) o nagyon aggodik h. jo helyen vok e,de megnyugtattam by far mindne okes:)))

Hetfon 9-tol meloztam,mentunk a medencehez anyukaval,meg a gyerekekkel,jo nagy,es jo meleg is volt:))) este 8-ig meloztam,kozbe 3-5ig szabad voltam,akkor is pooloztam:))
este mentunk vacsizni vhova,aztan meg egy jo kis fagyizoba Port Jeffersonba( 5 percre ahol en lakok ez egy nagyobb varos,kozvetlenul a viz mellett)
Apuka ejjel indult Costa Rica-ra uzleti ut.....eleg sokszor megy kb.havonta....mernok...........szombat hajnalba jon vissza......

Masnap mentunk a beachre....jeeee merth. ok 12 eve!!! minden kedden amikor jo ido van az oceannal vannak,az egesz csalad,persze csak nyaron,iskolaidoben ez hetvege:))
szla 9kor elindultunk,ezer pakkal,kaja,udioto,jatekok,beach szekek,asztalok,stb.minden:))
45 perc az ut az oceanhoz,nekik van egy magan beachuk,azaz a nagyinak,nem teljsen csak az ove,de privat......Hamptons-on van,van eszak nyugat stb. Hampton nem tom meyiken jartunk....hatalmas villak mindenfele.....leparkoltnk,majd a nagyi 2 forduloval atvitte a familyt az o kocsijaval egy kis homokos uton a beachhez.....ez az a fajta beach h. sok sok fu meg gyom,meg bokor,kerites,majd lesetalsz es ott az ocean.......szuperjo volt es szuper hot:))
meloztam ugyan de az annyi volt h. napoztam a szekben es neztem a gyerekeket,parszor kaptma szunetet h. elmenjek uszni(nagyon hideg volt,de kit erdekel,ocean:))meg mentem anyukaval is setalni.....szal szupijo volt a varom mar a kov.keddet:)))

este elmentunk pizzazni......
Szerdan megint pool az anyukaval meg a gyerekekkel(anyuka tanar,szal szunet van meg azert van otthon)es elmentunk a nagyval Izivel meg mi a family h. nezzunk izinek ruhat a Victoria eskuvojere,meg a shower-re okt.ben(ez az amikor ajandekohalmozas van a menyasszonynak) enekem is neznek ruhat edesek......plane h. egy divattervezo szalonjaba neztuk,csak ropkodtek a 100 dollarok az arcedulakon......de semmit nem talaltunk........a gyerekek meg vasutaztak egyet a naem tom hany hektaros mall teruleten ez is volt:)) ez tolunk kb. 20 percre van kocsival,es outlet minden van,MINDEN...ujj:D de nem vettem semmit,meg.......:D
majd kajalas a Panera-ban.......

Ma csut.van ma anyuka Hannah-val elment vhova,en meg ikrekkel jatszottam itthon,meg dvd-ztunk........meg voltunk moziba,en hulye nemh.poolozni mentem volna,elmentem veluk vmi dilis urlenyes gyerekfilmre:))
mar kezdem kiismerni az ikreket,az mar elso nap leesett h. az 1 dolog h. ikrek meg kulsore hasonlitanak,de belsore....ujj eloszor azt hittem Jacky-vel lesznek gondok,de nem......o egy tok edes kis csendes kissrac aki igenyli,h.olelgessek,alladoan olelget o is,es elmondja 50szer agy nap,I love u es mosolyog:D gyonyoru,uj szerelmem:))) 2 hete raszoktattak a wc-re,mostmar csak este hord pelust,meg a medencebe,de meg nem erzi mikor kell tneyleg meg mikor nem mert szo szerint minden 20 percebn kozli h. mennie kell:)))
Emma az ikertesoja,a princess,igen o a hercegno,kozolte is,nincsen mondom NINCSEN szo szerint nincsen semmi ruhaja csak dress,se nadrag,se polo,mert nem hajlando felvenni:)) ahajt be kell loni,hercegnosre minden nap,de fesules kozbe bombol,meg amugy is mindenert,ha nem kapja meg rogton,meg maniaja h. mondja ez megijesztett az megijesztett es sikongat,meg sir:))) de amugy 1 gyonyoruseg......
jah es mind2-nek mindig egyszerre kell wc-re menni:)))

A gyerekekhez heti 2szer jar beszedtanar,merth. 18 honaposan meg nem beszeltek,azot ajar hozzajuk David(szerdankent) meg egy no(csut.onkent,a kov.het lesz az utolso vele) aki beszlehet velil,azaz jatszanak.....most 3,5 evesen be nem all a szajuk es meg erteni is,mas dolog h. eleinte furi volt Emma magas kiralylanyos hangja:)))

Hostanyuka baromi rendes velem,ma is kerdezte sokat melzom e mert ha igen akkor valtoztatunk rajta,me mondtam neki az elso csaladot,nagyi is allandoan oo hagyjad tolom en a babakocsit,felvagom en a pizzat,stb........
anyuka ma adott telefont LG vilagoskek,az elozo au-pair hasznalhatt szinten,de uj,neki is ugyanolyan van,ezzel tok sok mindenkit ingyen hivhatok,meg havi 300 ingyen sms-van,ha tullepem a limitet akkor kell fizetnem csak......kaptam kulcsokat is ma,meg a riaszto kodjat,amit mar elfelejtettem:S szal ejjel sem mehetek le az emeletrol me beakpcsol:)) lesz uj bankszamlam,h.anyuka konnyen es gyorsan utalja a zset:)))
a jogsihoz valpo konyvert is megyunk vmelyik nap,a kocsik kozul is barmelyiket hasznalhatom majd,miutan vegzek,van egy van-juk(kis mikrobusz szeru) meg egy toyota(az az apukaje).
a sulimat is mar keresik,asszem azt apuka intezi,mondtam az elvarasaimat,sima angol meg vmi turizmusos lehatoleg egyetem v. fosuli.....
anyuka mondta innen kocsival 5 percre van 1 ukran aup-pair,atvisz hozza ha akarom,h.legyen ismi,az adri sincs messze 25 perc bar meg nem taliztunk.....
ma voltunk a club house-ba(a lakoparkban 1 nagy haz itt van a medence,edzoterem stb.) meg kerdeztuk h.lehet ujjlenyomatos izet kapni,mondt a helyes lifeguard srac:) h. nem kell,hasznalhatom anyuka kartyajat,szal 12-este 8-ig van nyitva a medebce,a gym(edzoterem) meg 7 am-11 pm-ig,oda is fogok azaz kene jarni,ha mar ingyen van......
tovabba anyuka kozolte nezzem meg a naptaraba,mikor szeretnem kivenni a szabadsagom(meg jo h. csak 5 napja vagyok itt:)) az elozo au-pair karacsonykor(azaz teli szunet) es apr.ban(tavaszi) vette ki,4 szunete van az anyukanak a suliban,a teli-tavaszi a leghosszabb,szal 1-1 hetet sztem en is ugyanugy veszek majd ki.......mert majustol megint beacheles,szal a nyarat vh.kibirom:))

szal ismerkedem a kornyekkel meg az emberekkel,de eddig nagyon nagyon tetszik,bagyon edes velem mindenki........rem ezt telen is igy fogom erezni,amikor jon a teli depim,plane a mostani poolos meg beaches au-pair life utan:))


Nah most asszem ennyi,hnap nem melozom szal rem jo ido lesz es mek poolozni:)))
szombaton melozok a pentek helyett,most kivetelesen,me apuka meg anyuka csinalnak vmi felujitast a nappaliban es kell nekik a segitseg,hat nem csodalom,3 gyerek melle:))) rem birok is veluk,me az ikrek eleg hisztisek is tudnak lenni:))

Pusszanat

1 megjegyzés: