2009. december 15., kedd

Fenykepezo vasarlas-Help me!!

Csok mindenkinek!!!

Hulla vagyok,tenyleg nagyon faradt,mert ugye mindig hajnal1-2-ig fenn vok...miert???nem tom...trecseles emberkekkel,v.eppen a semmivel is elutom az idot,v.csak atlagos insomnia....

Szoval rovid leszek most.....irtam mar regebben is h. a fenykepezom amit Florida elott vettem tonkrement mar egy ideje,szerelonel is volt,de meg mindig nem nyilik ki magatol a lencsejenel az a bigyo....mondtak h. hiaba van garanciam annyit garantalnak h. adnak egy ugyanolyat,az meg nem kell....nem kell tobb samsung.....a mostani ara mar csak 100,szal buktam 100 dollart,v.is nem,mert buliba jo lesz hurcolaszni elfer kis helyen is......

De akarok egy ertelmes kamerat,ami tobbet tud mint ezek a zsebkendo meretu kamerak,amikre csak ra van irva h.10 v.12 MP kozbe meg semmit sem er....lasd az enyem,pl.sotetbe keptelenseg vele kepet kesziteni!!!! meg en mindigis akartam fotozni,nem mondom h. profinak lenni,csak olyan kepeket csinalni amire azt mondaj h. woww:)

Nem tudok donteni,mert mar annyi embertol hallottam tanacsokat,mindenki mast mond,meg annyi hozzasozlast olvastam weboldalakon,van olyan kamera aminek a pontozasa 4.9 csillagos az 5-bol 140 ember szerint wow ez mar tetszik,cska epp ilyen kamera nem egy van....szal elertem a donteskeptelenseg pontjat:S

Leirom mely kamerakon gondolkozom,aki meg kicsit is ert hozza az szavazzon ra,v.ha tud jobbat irja meg,meg Miami elott venni akarok egy uj gepet,szal 3-4 napon belul meg szeretnem venni,h.a ddig meg tanulmanyozhassam is:

Here ya go:

Nikon D3000
Nikon D5000
Nikon P90(ez mar itt kifutoban van)
Canon Rebel T1i
Canon Rebel XS
Canon Rebel XSi
Panasonic Lumix FZ35

A Canon gepeket egyik volt oszt.tarsam aki fotos sulit vegzett Pesten nagyon ajanlja,ezeknek egyebkent mas a tipusszama otthon.....

Tudom h.az arakat is latjatok,nem vok ilyen gazdag:D azaz vok,de mire megveszem mar nem LOL de ugy gondolom h. ez ha minden jol megy egy elethosszigtarto befektetes lenne,szal nem 1 eves,meg 1 honapos kamerak,mint az eddigi kameraim.....a masik meg h. otthon sokkal dragabb egy ilyen gep,itt meg ha csomagban veszem(camera,extra lencse,taska) pl.a bestbuy.com-on,akkor meg olcsobb.....

Help me please!!!!

Pusszanat!

P.S.: Hamarosan irok,2 bejegyzest is.....

6 megjegyzés:

  1. Szija! Ha most vennék fényképezőt, akkor én Nikont vennék. Bár nem értek hozzá, de vhogy az itthoni árakat nézve, annak jó az ár-érték aránya. Úgyhogy én arra szavazok :).

    VálaszTörlés
  2. Helóka!
    Én Cannon-t vennék mindenképp. :) Márkahűségből... még sosem csalódtam benne.
    Figyu, bocsi, már pár emberkétől megkérdeztem, tőledi s megkérdezném, hogy melyik ügynökség segített neked elintézni a vízumot?
    Nagyon nagyon könyörgöm hogy segíts, mert unokatesóm tök rossz helyre került, és fél évig fizu nélkül tengődött... szóval félek.
    shana@webgalaxy.hu
    Lécci lécci írd meg!

    VálaszTörlés
  3. Sziia
    Canon a legjobb, őszintén! fotós pályára készülök és egy hete ugyanilyen dilemmában voltam mint te :)))
    Végül egy Canon 500 D mellett döntöttem, iszonyat jó! A nikonok azonkívül, hogy csúnyák (sajnos, főleg a hátuljuk az lcd kijelző körül) nem adnak olyan szép éles és vibráló színeket mint a nikonok.
    A fotós ismerősödnek tökéletesen igaza van!
    úgy gondolom amit ajánlottam neked egy tökéletes befektetés lenne és sok örömet okozna neked!
    good luck ;)

    VálaszTörlés
  4. elnézést: nem adnak olyan vibráló színeket mint a canonok xD
    szóval hajrá canon

    VálaszTörlés
  5. wow thanks:) es canon xsi v.xs is jo???a canon 500D(itt mas a neve) eleg draga....

    VálaszTörlés
  6. Sziia!

    hú megpróbáltam utánanézni, hogy minek felelnek meg az amerika nevek itthon.
    Úgy láttam, hogy a xsi az a canon 450D, ami szintén egy nagyon jó vétel lenne. Eggyel van alatta az 500 Dének. az xs-nek a magyar megfelelője talán a Canon 1000 D.
    Utóbbi kevesebbet tud valamivel mint a 450 D, de a te igényeidet valószínű ki tudja elégíteni.

    http://www.photolectic.com/reviews/dslr/canon-1000d/xs-vs.-450d/xsi-quick-comparison.html

    a linkre kattintva elég jó összehasonlítást találhatsz, remélem sikerül majd választani :)

    VálaszTörlés