2008. november 26., szerda

Elozmenyek





Mar kb.gimis elso osztalyos korom ota tudom,h. nem szeretnek Magyarorszagon elni. Miert?
Mindig is,kicsi korom ota nezegettem a vilagatlaszokat,utazasi konyveket,stb. aztan jott a zenekar....ez meg jobban adott az erzesnek,hiszen veluk eleg sok helyen jartam: Montenegro-es Bosznia-Herczegovina volt az 1.allomas,aztan 2 egymast koveto evben Portugalia-orok elmenyek maradnak,eletem legszem 2szer 2 hete volt,mindenkepp visszaterek meg oda....aztan Olaszorszag, nah meg persze a tobbi ahol napokat idoztunk csak, leven h. busszal utaztunk es kotelezo volt a piheno,igy jutottam el pl.Cannes-ba(Fr.o.),v.eppen Barcelonaba(Spanyolo.).....szoval osszesen 11 orszag van a tarsolyomban,az USA-val egyutt.......:) es meg lesz folytatas.
Nem tudom en szerintem sosem fogok megallni utazas teren......v.h.nem megy a letelepedes......
Kb. 3.os gimis voltam amikor eloszor elkezdtem keresgelni a neten,h. milyen melok vannak a nagyvilagban. Eloszor ugy emlekszem Angliat neztem ki,vmi mosogatoi alast(mar akkor is mind1 volt mi,csak menjek el otthonrol:)) aztan volt spanyol(de nem tok spanyolul),Africa-mint onkentes,stb. Majd jott a 4.ev-ekkortol mar csak is au-pair(azaz babysitteri) melokat kerestem,mivel ez jol fizet,es kajara,szallasra,jobb esetben utazasra,es nyelvsulira sem kell koltenem.
Jott az erettsegi,majd en hulye hallgattam a sok "joakaromra" a szuleimre,rokonokra,baratokra,stb. h.menjek tovabbtanulni,pedig ereztem h. csak idopocsekolas lesz....de belementem,2 ev Debrecenben 1 OKJ-s idegenforgalmi szakmenedzser kepzesen, a papir nem lett meg,mert a nemet nem fekudt nekem,h. nyelvvizsgam legyen.....de megerte 2 szep ev Csillam-Villam lakotarsammal:) egy jogsi:) sok buli,meg Debrecen szepsege......imadom(bar nem tudnem ott elni:))

A 2 evem azzal telt el h. minden nap bamultam a neten,hova tudnek elmenni,igazabol nem ereztemjol magam ott,sot egesz M.o. sem......hianyzott a tenger,ocean,meleg,meg a sok minden gyonyoru amit mar lattam........ekkor mar regisztralva voltam tomerdek au-pairoldalra,tenyleg rengetegre........
Az elso hatalmas lehetoseg febr.ban jott-1 csalad Ausztraliabol(mindig is almom volt h. ott eljek,es nem a kenguruk miatt:) Sydney.......hmmmmm......1szer oda is elmegyek:)
de sajnos nem jott ossze,mivelh.a repjegyet kb.200ezer Ft,nekem kellett volna fizetni........szal ugrott........pedig a sulit is otthagytam volna egybol......
Aztan marc.ban voltam Olaszorszagban Fara Vicentinoban(Vicenza mellett,E-on), meghivtak 1 hetvegere nezzem meg,ha tetszik,majus elejen vissza.Tetszett is,1 6 eves kisfiu,egesz nap suliba,jo penz,stb.csak hat kisvaros, es nem tengerparti.......ezert ezt en dobtam........ de egyszer hozzabbtavra jo lenne kinnt maradni az olas miatt-amit 1 evig tanultam,ezuton szeretnem megkoszonni Florinak-IMADLAK! TE VAGY A LEGJOB TANAR,KOMOLYAN!!!!:D

Az egyik nap jott egy erdekes mail(minden nap jott v.30,de ez kulonleges volt) egy magyar ferfi Philadelhiabol,USA-bol:).......ajjjajjj nah ez rogton megtetszett,ekkor felporgtek az esemenyek,mondta h. jon haza,talalkozzunk, mondta h. regisztralnom kell egy ceghez,mert csak igy legalis, aztan engem valasztottak,h.legyek a new au-pair naluk.
Voltam interjun a cegnel,egy tok rendes 21 eves csajszi a kulfoldi kozvetiti,DORI NEKED IS MINDENT KOSZI!:) sot a fonokcsak Vivi is csak 23:)szal fiatalos kozeg.
Szoval, beiratkoztam jun.ban,A SZULEIMNEK KOSZONOK MINDENT H. KIFIZETTEK AZ EGESZET,MEG MINDENT!!!!!!!:)
2 het Andrisnal lakas:)NEKED IS THX MINDENT,tok jo volt meg a 4kor kele is:)
szoval az elmelet utan jott,ez a 2 het gyakorlat Pesten,napi 10 oraban,volt h.6 gyerekre kellett vigyazni,de megerte,megtanitottak,pelenkazni,furdetni,etetni.......mindent..........NEM KONNYU EZ AZ AU-PAIRSZAKMA,AKARH.IS UGY LATSZIK!!!!!!!! Itt egyebkent sok hires ember gyerekere vigyaztunk,de erdekes ennek ellenere 1ik sem volt 1 elkenyeztetett....

Kozben a philadelhiai csaladot visszamondtam, ekkor a tanfolyam vegen jartam,es mar nagyon de nagyon mehetnekem volt........ezert a fo cel az volt,h.minel hamarabb elfogadni a ceg altal kinalt elso nekem is tetszo csaladot,de lehetoleg ne Alaszkaban.......:)
Asszem 1 het mulva jott 1 mail: Fairfax,Washington 1ik kulvarosa,9 hos kislany(akkor meg ugy tudtam lany:)) es 1 4 eves kisfiu,feketek........esn mindig is csiptem oket.........pedig nem volt 1 sem a kozelemben.
Nehany e-mail,1 nehezen letrejott telefonbeszelgetes(melybol semmit nem ertettem,az apuka ugy hadart:)) utan 2 het mulva mar a kezemben volt a repjegy es a vizum,egy csut.i nap.
A vizum interju nem volt vmi nagy cucc,azt ajanlottak angulul beszeljek majd,mondom ez jo lesz:) aztan vegulis 1 fiatal csavo csak annyit kerdezett: mit fogsz kinnt csinalni? mondom: aupair leszek. sok szerencset kivant es ennyi volt,aztan 1 masik reszen a kovetsegen ujjlenyomat(az ujjlenyomataim hamarabb kinntvoltak az USA-ban mint EN:D:D) majd 2 nap mulva postan visszakuldtek az utlevelem,benne a vzummal es hozzacsatolva a DS 2019-es papirt,amit majdnem otthonhagytam,mert azt hittem nem fontos,de anya mondta rakjam el az nem foglal helyet, de anelkul mar Pestensem szallhattam volna fel a gepre:( SZOVAL KOSZI ANYA!!!!!!!:D
Hetfon pedig startoltam New York-ba:)

Azt meg el kell h. mondjam,h.az osszes igazi baratom Olaszorszagban volt a zenekarral,es amikor indultak en meg csak LEHET szinten tudtam,h. esetleg kimegyek az USA-ba.
Szoval szegenyek sms-utjan tudtak meg hetfon indulok(ok meg pechunkre kedden jottek haza)......szoval semmi bucsobuli,olelkezes,siras rivas stb.
Csak telefonban,igaz Babam,draga Mandzsim IMADLAK!!!!
Utolso M.o.-i estemen meg fel is hivtak sokszor,sot szamot is kuldtek One moment in time......nah akkor majdnem bogtem.......
Azona az ejjel fenn voltam tan 1 ig,nem bistam aludni,pedig 5kor indultunk reggel, mert a gep 11:25kor indult..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése