2008. november 27., csütörtök

Utazas NYC-bol Washington DC-be

Reggel 5kor keltem,mivel meg atneztem mindent elraktam-e, meg 6kor ott kellett lennem a Penn Station-nel,leven h. be kellett checkolnom,amitol feltem kicsit,megint ugye utlevelbe beletekintes egy nagydarab fekete embernek,meg DS 2019-es papir,visa,stb. cim h. hova megyek......mintha repcsivel mentem volna(egyebkent sokan azzal mentek,az oriasi tavolsagok miatt,de ez a 3 ora nem sok.) A jegy viszont igy is draga volt, 170 dollar azthiszem,persze a csalad fizette ki mar elore, de ra volt irva a jegyre.

De sikerult,jegy a kezembe,eleg gyorsan is ment,a vonat 7:15kor indult,addig ott neztem a kijelzon hova mennek vonatok,tok surun mentek mindenhova.......az allomas hatalmas volt 2 oldalrol indultak a vonatok, volt NY meg K, es ott is be kellett chackolni meg egyszer,majd egy mozgolepcson lemenni........
Nah de elotte meg a csomagjaimmal is kinlodtam, mert nem tudtam kotelezo-e feladni oket,aztan vegulis rajottem nem, utana meg azon paraztam,h. mindenkijen logott vmi cimke,az enyemen meg nem, de nem lett belole baj, bar ezt azota sem vagom,az enyemen miert nem volt.
Nah a vonatra beszallaskor,kerdeztem egy pasit hova kell ulnom,me volt vmi kod a jegyen,erre o mondta mosolyogva oda ahova akarok.......leultem,a vonat indult, a kalauz jott.......megnezte a jegyet,majd ment tovabb.
A vonaton volt kajaskocsi is, ettem 1 muffint,meg ittam egy narancslevet.......
Majd kb. 3 ora mulva megerkeztem az Union Stationre, Washington Dc-be. Ez olyan 10:40 fele volt.
Kiszalltam,es a papiron amit meg a szallodaban kaptam,az apuka irta h. egy McDonalds elott var, nah azt meg is talaltam rogton, dehat o sehol.......na vartam fel orat.........semmi.......
izgulas ezerrel........majd szotarozassl siekrult 1 sms-t irnom, h. hol van pontosan,es en is megirtam h. leultem vhova a Mc-i melle.
Majd 15 perc mulva jottek.......SOSE FELEJTEM EL........BRANNEN, A KICSI,1 KIS BODYBAN VOLT,ES MEZITLAB AZ APJA KARJABAN, a nagy pedig ott rohangalt elotte........
Odamentem,koszontem,bemutatkoztam,tok idegesen, majd mondta menjunk a kocsihoz,kerdezte milyen utam volt,stb. milyen volt NY,mindenre azt mondtam h. very good, v. h. YES!!!!:D
Nah es hat persze a legnagyobb meglepetes az volt, h. Brannen nem lany, hanem FIU:D szoval eliras tortent, nah mind1.......de egy kis angyalka volt mar akkor is........gondot osszevisszanovo hajjal, kis fekete mazsola, az apuka meg olyan fekete h. csak na.......az anyuka nem tudott kijonni,mert dolgozott, leven h. penteki nap volt........
Szoval megkezdodott a WASHINGTONI ELETEM!!!!!!!!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése