2008. november 26., szerda

UTAZAS



Eljott hat a nagy nap,aug.11,hajnal 5 indulas a repterre.......egesz uton beszelgetes anyaval es apaval,majd 1 kicsit elkezdtem izguli(nem a repules miatt,hanem h.esetleg nem jutok be az USA-ba).
Nagy bucsuzkodas,a becheckolas utan is,anya sirt,apa vigasztalta,en meg fuligero szajjal boldogan mosolyogtam,es mondtam h. minden rendben lesz,tudjatok nekem ott jobb lesz......apa valtott nekem dollart,ekkor lattam eloszor dollar,rogton megtetszett:)
majd integetes,meg 1szer visszaneztenm,majd bementem a kis kezipoggyaszommal a varoba....
A gep pontosan 11:25 kor indult,es lattam anyaekat kinnt a kilatonal,ok tudtak h. Lufthansas gepet kell nezni,es akkor csak az ment,szerencsenkre.......szoval gyors sms: "Latlak titeket!:)" majd integettek,en meg felszalltam.........bye bye Hungary........semmi konny a szemben,semmi rossz erzes,csak csupa jo......na nem mintha nem hianyoznanak az otthon levok.......
Az utazas jo volt,ez mar a 3. repulesem volt(plusz egy helicopter:)-IGAZ ANDRIS?!:D)
szoval felelem nem volt,ablak melle kertem a jegyeket,vegig fotoztam es kameraztam, a kaja is jo volt,szal szuper ut volt,ez egy kissebb Boing volt egyebkent. Mellettem 2vel ult magyar csajszi,akirol csak onnan tudom h. magyar h. elottem checkolt be Ferihegyen, mert ugy beszelt spanyolul,mint aki ott szuletett.......mellettem volt a pasija,aki mint kiderult Maxicoi,es sztem mar hazasok voltak,es Mexicoban elnek,oda is mentek......jo eletuk van nekik is........
1 ora 30 perccel kesobb landoltam Frankfurtban,ahol eleg sok idom volt megkeresni honnan indul a new york-i gep,a JFK repterre.
A gep csak 5kor indult,euroot meg elfelejtettem valtani,vettem cigit,akkor mar nagyon ideges voltam,mivel azt mondtak h. mielott felszallok az USA-ba tarto gepre,akkor nagyon kikerdeznem,atvizsgalnak,stb. elvegre csak az USA!!!!!!!!!!
De nem igy tortent,bar benaztam,nem ertettem a csaj mit kerdez.......
Majd 5 orakor felszallt a hatalmas Boingem........amikor meglattam eloszor te jo isten,500 valahany szemelyes volt,termeszetesen fullon.......probaltam keresgelni Interexchange feliratu kituzos au-paireket akikkel tudtam h. 1utt repulok,de nem lattam oket.......
2 szer kaptunk kajat a gepen,jo sokat,vmi teszta, krumpli,hus,meg desszert........inni korlatlanul lehetett.......narancsle ment vegig:) bort nem mertem,pedig jol esett volna:)))))
3 oszloban ultunk 1 oszlopban 4 en,szal eleg nagy gep volt....
A tv-ben ment a Kungfu Panda:),amit fulhallgatoval lehetett hallgatni,de en csak neha bamultam,vh.nem nagyon kotott le,meg amugy sem ertettem belole semmit, meg en inkabb bamultam ki az ablakon,amikor meg mar sotet volt zenet hallgattam,volt valasztek,volt v.100 radio amit be lehetett fogni.
Amikor epp nem ment film,akkor nyomon lehetett kovetni milyen ido van kinnt(jo hideg) meg az NY-ban,v.eppen azt h. hol jarunk,es mennyi ido mulva erunk oda.Ez tok erdekes volt nekem....
Aztan a nagy ocean atrepulese utan jott Kanada,majd a partok menten kozeledtunk New Yorkba....
A repulon ki kellett toltenem egy nagyon fontos iratot,amit ha elrontottan adok oda a stuardesseknek es azok ugy adjak le a repteren,akkor 360 dollar:S egyszer elrontottam,de kertem masikat,ez ingyen volt. Szotarral toltottem ki,neh. elrontsak vmit....
1 orosz no ult mellettem,aki 1 szot nem beszelt angulul....volt nala 1 papir,amire ra volt irva h. ez meg ez vok,a testveremhez jttem latogatoba,aki NY-ban el,bla bla.Probalt segitseget kerni mindenkitol a papir kitolteseben,de senki nem tudott oroszul.......

Este fel 8-kor,USA ido szerint megerkeztem NEW YORKBA,a JFK repterre.
Jott a legrossabb,mindenki beallt sorokba,voltak az amcsiknak fenntartott sorok,meg a turistaknak,meg egyeb vizummal rendelkezoknek(ekkor meg kellett vizum).
SOHA nem felejtem el ah. alltam annal a feher csiknal,es vartam ah.int a szurosszemu pasi,h.mehetek a papirjaimmal,irto felelmetesvolt,mert elottem mar par embernek mondtak(pedig megvolt minden papirjuk) h. "Go back!" :S
Szoval a pasi intett,en odaadtam az utlevelet,benne a visaval,meg a DS 2019-es papirt,amit anya mondott h. tegyem el,mert amugy azt hittem az nem kell,de e nelkul fel se tudtam volna szallni mar Pesten sem.
Ezutan ujjlenyomat,fenykep,es kerte a cimet hova mek........basszus meg jo h. leirtam.......ez a 2.makom........
ezutan mondta h. Good Luck!
Majd mentem a csomagjaimert.....ott mar tobb aupair volt,de Interexchange-es egy sem:(
A csomagom az utolsok kozott futott ki a szallagon(ugy kertem h. Frankfurtba ne kelljen felvennem,ezert rogton atpakoltak a new york-i gepre,igy egyszerubb) szoval volt rendesen para,h. az az 1 szem,kozepmeretu borondom,benne minimalis ruhaval,es nemi emlektargyakkal elveszett!!!!(Azert hoztam ilye keveset,mivel sokan mondtak a ruha itt nagyon olcso,igy is van....:)) De halistennek meglett,befoliazva,ugy ah.Pesten feladtam,szoval at sem motoztak(mert parat szuroprobaszeruen ugy szoktak).
Par csajt megallitottam,h.ok is oda mennek ahova en,abba a hotelba de nem,majd kiszurtam 1 sracot,ot kovettem:0 h. mi van,mert telfonalni kellett volna a transferbusnak,de en csak beultem a Supershuttle nevutranferbuszba:) ami 20 dolcsi volt, majd 1 orult fekete fiatal csavo,mint 1 allat,elindult velunk(akkor mar volt ott par csaj,akikkel egyutt voltam a ny-i kepzesen) a HOTEL NEWYORKER nevu szalloda fele.......

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Olvasgatom az élményeid, nagyon érdekesek! Milyen Andris volt a helikopteres élményed, lehet hogy ismerem! :-)

    VálaszTörlés
  2. :))) jajjj tan nem te vagy az Kandris???:D

    VálaszTörlés
  3. Kandris ugyan nem vagyok, de szerintem ismerem. :-) Csak nem Kiss András? :-) Pápa/ Szolnok? Haaajjjaaaj nagy lókötő ez a srác!!! Mivan vele nem tudod?

    VálaszTörlés
  4. :))nem akkor nem egyre gondolunk,habar az se normalis:D

    VálaszTörlés
  5. Ok sebaj. Whatever! :-)
    Úgy néz ki majd én is költözök...lehet... Miamiba. Szerinted hogy érdmees munkát szeretzni, mielőtt kiköltözök vagy utánna? Angolt felsőfokon beszélem dehát azzal szart sem érek kint... Nem akarok családnál lakni úgyhogy, nemtom babysitterkedésen kívül milyen opciók vannak?

    VálaszTörlés
  6. hat nehez ez igyis ugyis...hat legalisan csak ugy tudsz jonni ha mar kijovetel elott megvan a melod,mert a vizumot csak ugy adjak....ha meg nem legalisan:) akkor kijovetel utan is talalsz melot siman....a nanny-seg jol fizet,meg a takaritas,de melot feketen is konnyen lehet talalni.....csak akkor nem mehetsz haza,mert kiutasitanak....szal eleg nehez....

    VálaszTörlés
  7. Ezt hogy érted, hogy nem mehetek haza, mert kiutasítanak?

    VálaszTörlés
  8. ha illegalis vagy,nekem rengeteg illegalis ismerosom van itt,van aki mar tobb mint 10 eve,de ha hazamegy(v.barhova,azaz elhagyja az allamokat) akkor ugye mikor kerik az utleveluket a repteren,akkor latjak a vizum mar reg lejart,szal ez azzal egyenlo h. v.nem engedik be 10 evig v tobb,v.soha tobbet.....de ha igy ideig akarsz itt maradni mondjuk csak penz kereses vegett,akkor sztem emgeri meg illegalisnak lenni is:)) meg aztan ha behazasodik az ember,meg allampolgar is lehet:)))

    VálaszTörlés