2009. március 30., hétfő

Cherry Blossom Festival es egyebek

Vegre az elso alkalom amikor mar nem csak magamnak irok,mert tudtok kommentelni is:)))

MOst hetvegen volt meg meg lesz egy darabig itt DC-ben (meg NY-ban is) a hires cseresznyefaviragzas,ezek japan fak amugy...nah mind1,mint megtudtam egy japan csajtol ok a fa alatt isznak ilyenkor:)))

De eloszor is a hetvegem ugy indult h. pentek itthon dogles,szombat 12-re beertem DC-be,mondvan h. veszek 1 laptopot vegre,meg talizok az Adrival,na a 2 kozul 1ik sem sikerult:) tul finnyas vagyok laptop teren,nekem inkabb a kulso szamit:)))) nah az Adri meg vizsgazni volt kreszbol azaz ment volna ha nem hagyja otthon az 1ik papirjat:))) szal vele se tudtam talizni,boklaztam 1 csomot,de nem vettem semmit,csak kajat,de azt eleg sokat,mint mindig:)))

Majd 6-kor taliztam az Anissaval,mentem hozza,egy gimi campusaban lakik azaz ott van 1 kulon lakasok,mert a szulok tanarok,nagyon zsiir,azok meg elmentek vhova epp,szal egyeul voltunk,akartunk menni bulizni,de nem jott ossze,mivel meg ejfel utan is azon tortuk a fejunket,h. hova...barkit kerdeztunk az azt mondta itt a kornyeken semmi jo nincs....nah fasza....mindenki a third editiont mondta meg az ultrabart,a 2-ot nem tom h. lehet osszehasonlitani:))) kocsink meg nincs,Anissa azert valtott csaladot me volt egy koccanasa,de senkinek sot a kocsinal sem lett baja de a hostanyja basztatta utana,szal most iratnak az uj hostszulok neki bizt.ast most erre var:)))

Szal maradtunk otthon neztunk vmi eszeveszett drognyomozo csalad valosagshowjat...pfff nagyon komoly volt:)))

Masnap delre fel is keltunk,me a baratja hivta-kb.orankent hivja egyebkent,es min.10 percet csacsognak,lassan mar megtanulok franciaul:))) mdrrrr-ennyi mar megvan= lol:) nem ertem miert zaklatja az a csavo ennyire,plane h. Canadaban melozik,igy havonta jon....bar mondjuk egy 6 eves kapcsolatban,jovore meg eskuvo,de ez a dinnye meg mar massal kavar....hmmm...van hasonlosag koztunk??!!! ahh neemmmm:D szal mi csak crazy bitch-nek hivjuk egymast....

szal utana lenyirta a hajam,vegreeee mar utaltam h. olyan osszevisszan nott...majd 3-kor taliztunk a tobbi itteni au-pairrel (1ik hulyebb mint a masik:)))) benn DC-ben h. megnezzuk a Cherry Blossom-ot,ahh hihetetlen gyonyoru...de az a tomegnyomor...uhh csomo turista,persze magyar szot is hallottam...de millio kinai,japan,stb.persze nekik van penzuk repjegyre csak ezert iderepulni...de legalabb nekem csak metrojegyre kellett kolteni:))) hhihihi

szal lejartuk a labunkat,iszonyat meleg volt hal istennek,de kesobb akkora szel lett,h. rendorhajok menekitettek ki a Jefferson Memorial korul vizibiciklizo sok hulyet....:S
szal aztan kajalas,Chipotle....ahhhh imadoooom

szal csinaltam par kepet fenn van picasan,meg ide is akarok rakni,de az elobb nem engedte....

Mas,a csaladom meg mindig hihetetlen jo,a gyerekek is,bar eleg furi h. 1 csecsemo utan ezeket mar le kell foglalni:))) fuu minden napom ugyanugy telik: reggel fel 8- fel1 -ig csak a kicsivel vok,es puzzle-v.10-et kirak,persze csak velem,meg gyurma,kozbe megy a Sponge bob-IMADOOOM,de ha nem az megy,akkor halal,Dora,Diego,Wonder Pets....stb.uhhh irjatok be youtube-ba rettenetes...de itt legalabb nincs Barney:)))

majd a kiscsaj hazajon fel 1-kor,ekkor a kicsi alszik 3-ig,szal addig bujocska es ugraloka(v.mi magyarul mar nem is tom:))) jujjj ez a leggazabb idoszak....mjad 3-tol 4-ig vasutepites,meg ilyenek...minden nap...szal mar most uncsi de ez van,azert probalok bevetni uj dolgokat,de a kiscsaj leven h. 5 eves,elegge dirigal,csak o normalis hangnemben...pl."Ezt a barbyt ide rakd le...nem oda ide!!!!" v. " most bujocska kov.te oda bujjal a szek ala,aztan meg a kov.korbe a fal moge!" szal poen a csaj,imadom!!!!:D

Meg is engedtek h. hazamenjek 1 hetre juni utolso hetetol jo az apukanak,plusz hetvege kb.11 nap lesz,de meg nem veszek repjegyet csak ha megvan a kov.csalad....biztos ami biztos,nem 2 filler az a jegy....

Az apuka ma volt itthon utoljara,vege a tavaszi szunetenek hal istennek,me h. napkozbe 5 percem van felnezni a netre az nagyon gaz:))) pentektol viszont meg egesz jov.heten Adriana itthon lesz,me neki lesz tavaszi szunet,sot csut.tol jov.csut.ig meg jonnek a nagyszulok:S uhh...kesz,de utana mar jobb vilag lesz:)))


A heten elkene kezdeni a futast megint,me amennyit eszek,meg rem.talalunk crazy another bitch-csel(=Anissa:)) egy szolit,me hullanak erzem magam,o meg neger akar lenni:)))


Nah most ennyi,szetszort voltam megint ah.irtam,de bocsi,hulla vok,meg kilyukad a hasam,varom h. hazaerjenek a balettrol es hozzak a Subway-bol a Footlongomat:))))

csoksaaag

P.S.: Varom a kommenteket!!!!:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jók a képek nagyon. Tényleg nagyon szép lehet az egész!

    Valamit nem értek! Mikor fogsz most családot váltani és mennyi időre?

    Dávid

    VálaszTörlés
  2. tenyleg gyonyoru,de mar csak kb.1 het es vege:(

    itt addig maradok amig le nem jar az egy evem(aug.11.) es utana nekik mar nem kell au-pair merth.a kicsi megy oviba,szal aug.tol jovo aug.ig keresek:) marha lehet,meg ha talalok megfelelo helyen,most tenyleg oda akarok menni,ahova eddig is szerettem volna,persze a csalad is szamit,meg a gyerekek.....

    koszi h.kommenteltek:D

    puszka

    VálaszTörlés