2009. március 16., hétfő

Uj csalad

Fuu naa basszus vegre v.nem vegre de atkoltoztem VA-ba....

A koltozesrol roviden,szornyu volt....amikor megjottek Manot mar az anyja berakta az agyaba,szal csak 1 csok neki,,o csak leste mi van,fel se fogta talan jobb is,gyilkos akkor tudta meg h. elkoltozok,szal bomboloes mint utobb kiderult 20 percig a "whaaa...whaaa" szinjateka....anyukanak 1 puszi,meg latjuk egymast...apukanak jo par oleles,es latjuk egymast meg tuti.......szornyu volt,de nem sirtam....miutan elmentem utana indult az apuka az allomasra az uj csajert....

Nah errol a csaladrol,mar a kocsiban kiakasztottam oket,h.meseltem v. 2 storyt az elozoekrol:))))

Szal ideertunk kb. DC-bol 20 perc alatt....a haz kiba nagy,de mint kiderult nem csak az en szobam van az emeleten...de ez a legkevesebb....szal a szobam 2szer nagyobb,tob szekrennyel:)))polccal stb. szegeny exhostapus alig birta el a nagy borondom,rem.nem kapott servet:))))mondta is h. a mostani apuka nem segitett neki,ez nem volt tul cool:)))
szal a szobaban tv megint nincs,de van 1 dvd lejatszo,marmin amin van kepernyo is:)))meg jo par film,szal nem unatkozok....itt csak 2 szgep van a lakasban,de az pont eleg....

a kornyek egy szoval: kihalt....szombaton csak a postaskocsi,vas.meg csak a kukaskocsi ment el itt:D mogottunk 1 kisebb erdo,tnap 8 ozike is jart erre,szal a csend jol is jott....a kornyeken van par mall azert:)))bar a metro messze,a buszmegallo is gyalog 10 percre....

a csalad cuki,tok edesek,kb.heti 43 orat melozok majd, fel 8-tol(neha negyed 8-tol) negyed 5-ig minden nap,ekkkor jon haza az apuka,kivetel szerda akkor negyed 6-ig,csut.on meg a legkiralyabb 2-ig:)))) a hetvege pedig megint szabad....woo hoo....

a gyerekekrol annyit h. hihetetlen....ez a masik veglet...mindent elpakolnak maguk utan,MAGUKTOL,szemetet kidobjak,stb.bar a szulok is eleg rendmaniasak,olyan tisztasag es rend van mindenhol.......jah takaritanom sem kell,meg a szmeetet se kell kivinni......lehet kicsit uncsi is lesz:)))) csak viccelek....

szal tunemenyesek,a kissrac Dimiti 2 eves 4 hos,beszel,de neha nem erti senki se:)))meg eleinte felenk volt,de ma mar okes volt. a kiscsaj pre-schoolos,5 eves mult,minden nap fel 1-kor hozzak haza a szomszedok....o egyfolytaban segit,es dumal....

jah penteken este meg itt aludt az exau-pair,Lisi,o brazil,ejfelig beszelgettunk,kiderul h. azert nem itt hosszabbit mert 1 egesz evet akar meg maradni,ezeknek meg csak aug.ig kell,es utana nehezen talalna,ertheto....mindent elmondott nekem,gyakorlatilag a lenyeg az volt,h.semmit nem kell majd csinalnom,legalabbis fel 1 utan,mert Adriana majd segit nekem,a szulok cukik,stb....egyet mondott h. vigyazzak a kissraccal reggel mert van 1 szokasa addig meg en kikiserem a kiscsajt a szomszed kocsiig o kizar:))) nah ma nem tortent ilyen,1: mert volt nalam kulcs, 2: mert nem is probalkozott....
meg 1 baja volt ezekkel,h.a vilag vege es nem volt jogsija,nah nekem lesz hamarosan,meg konyvet is kaptam Lisitol,szal culi csaj,rem. a kocsit is hasznalhatom tenyleg....

nah most ennyi mert megint megyunk kajolni vhova,penteken is voltunk egy 60-as evek beli etteremben,szombaton a kornyeket mutattak meg,vas.meg 1 kozeli mall-t:)))

szal boldogsag van,hostapuka is-nekem mar orokre az marad(amugy az exre gondolok) facebookon cseteltem vele,jol vannak,mano is okes,meg kerdezte is mikor talizunk....szal minden okes.....

csok csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése