2009. március 13., péntek

Par ora es koltozok Alexandriaba az uj hostcsaladomhoz....

De eloszor a het tortenesei:

Gyilkoska draga beteg lett hetfore ezert itthon maradt,a dokitol nemtudtam aznapra idopontot kerni,ezert kedd lett belole,ebbol kov.akkor is otthon volt:S szal d.u.-ra kertem az idopontot mert anyuka azt mondta,en kis naiv meg azt gondoltam h. azert mert majd o elviszi........ok kaptam is idopontot 4-re,hazajon az anyuka gyilkossal fel 4-kor,es kozli,h. vigyem el EN metroval v. busszal,majd o vigyaz Manora(aki persze aludt,tehat meg kevesebb gond van vele(o szerinte) mondom: whaaatt??? ez hulye......mondom okes elotte le kellett furdetnem h. jobban legyen mert menni alig birt olyan lazas volt-akkor kivetelesen sajnaltam,de nagyon....szal furdes utan elindultunk,4:40-re oda is ertunk...majd kozoltek,40 perc keses gaz,szal menjunk haza,es kerjunk majd 1 masik idopontot.......mondom ezt nem hiszem el.....mar a sirogorcs kerulgetett az idegtol,nem beszelve gyilkosrol aki alig birt menni,persze az h.kocsival elhozza az anyja az tul gyors es egyszeru lett volna,neki a gyerekek terhesek szamara,talan ezt a dokik is lattak anno,mikor vitte(ha vitte) a gyerekeket,ezert nem mer visszamenni,mert mondjuk aki ugy hivja a kisgyereket h. baby allandoan,az 1 kicsit huzatos.....:S

Nah szal hazaertunk 6-ra,gondoltam leorditom a fejet,de nem mert meg szeretnek Mnoval meg az apukval talizni,ezert csak kozoltem h. mar keso volt....felmentem a szobamba,atoltoztem,majd elhuztam a csikot....had ne mondjam emnnyi cigit szivtam el....

Aztan meg szerdan nem volt mar semmi kaja,de tenleg,elkezdi a no elmegyek a boltba,erre hazajon,eloveszi a kajat es megette 1edul........hat bazd meg mondom,se a gyereknek nem adott,se nekem....

Nah a masik,apuka irt nekem tegnap egy csudajo e-mailt,imadom,a kov.a lenyege,ezeket irta: Megadod majd a kov.cimedet?? Ez lehet konyortelenul fog hangzani,de en eleg eredeti vagyok,szoval van par kerdesem, valaha visszajossz ide latogatoba? mi meglatogathatunk teged? latni fogjuk meg 1mast ezutan a het utan? Es nem hibaztat ha ezekre nemmel valszolok....mivelh.1 masik csaladdal fogok foglalkozni....bar az o gyerekuk az ido nagy reszeben tavol lesz....hmmm. Vigyazz magadra!!!!

Nah mondom ez dilis,irtam neki h. ne rohogtessen persze h. talizunk majd,meg Mano is hianyozni fog,ha kell baby sitter hetvegere CSAK Manot bevallalom.....stb.megh. felreertette a kicsi srac mindig otthon lesz....

Mar ossze vok pakolva,fullon....1 bazi nagy meg egy kozepes borond agyontomve,meg 2 kisebb taska,meg kezitaska.....szal a hazamenetel erdekes lesz,sztem kihajintok par cuccot majd,v.postan hazakuldom,mar ha nem 1 vagyon....de kivancsi vok ki birja majd felemelbi azokat a borondoket:D

Jelenleg unom magam,varom apukat,aki azt igerte korad.u.hazajon,nem tom az uj au-pairre-e v.sem,de jo lenne ha alairna a papirjaimat is,meg fizetne,stb.bar sztem ha nem,akkor kesobb ezt bepotolja....
A szobat kitakaritottam,meg a lakast is kicsit rendbeszedtem,igy is eleg lepukkant,szegeny csaj ne azt lassa mar h. retek is van mindenhol....

Nah lepek,fel 7-re jon ertem az uj hostapam,remelem idetalal....
Ur Isten de furcsa erzesek kavarognak bennem,orulok is meg nem is,hiszen itthagyom Manot,meg az apukaval is eleg jol kijottunk mindig is,meg a kornyek is hianyzoni fog,akarmennyire is zullott egy kicsit....furi lesz VA-ba,a nagy csend,stb......

KIVANJATOK NEKEM SOK SZERENCSET AZ UJ FAMILYHEZ!!!!:)

Csok csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése