2009. március 9., hétfő

Hostapam.....:D

Gondoltam mar addig nem irok meg nem leszek az uj helyen,de ezt nem lehet megallni:)

Hostapam csut.on irt nekem 1 mailt,h. majd jonnek haverjai innen onnen(meg ilyen egyetemi vmilyen clubbol ismerik 1mast) es h. valoszinuleg ezen a hetvegen visszaesik 39-rol 19-re:D
nah erre nem is reagaltam inkabb semmit....
Majd jott a pentek....apuka leunlt mellem d.u. 5-kor,es elkezdett irni egy boritekra,a kov.ot: Akarsz ma menni szorakozni vhova?mert en akkor elmennek a barataimmal:)......aztan mondtam nem,erre rogotton megorult,persze a no nem tud semmirol,ezert kellett irni egy papirra:) nem tom neki mit mondott de kivancsi lennek,nah aztan 7-kor mar iszonyat illatfelhovel le is lepett:)))))

Szombat: reggel majdnem 10-kor ah.kilepek a szobambol ott hevert az ajto elott egy papir,anyukatol,h.apuka valszeg 8-ra hazaer,neki el kellett mennie......mondom fasza....mar be sem kopog az ajton v vmi.....
Nah aztan apuka 10 utan haza is jott,menni alig birt:) meg kozolte kiba****faj a feje:) mondom a tul sok pia mi? erre elkezdi: tod h. megy ez? ahh mondom tom:)))))
aztan felment aludni,en meg elmentem csaszkalni.....National Mall stb.wooow tok jo meleg volt,imadom:))))elo is vettek az amcsik a flip flop-jaikat:)

Nah aztan 4-re hazaertem,erre kozli apuka a hvaerjai,akikkel tnap bulizott jonnek ide.......uhh mondom jo,de ertem meg nemsoka jonnek Doriek,meg kozolte,h. egy alacsonyabb pasi majd biztos beprobalkozik,de akkor majd mondjam neki:)))
Nah hat jottek is,v.10-en,9 kosaras kinezetu,atommagas feka,meg 1 sztem mexicoi.....nah aztan le mertem menni a szobambol,haat ah.meglattak 1 pillanatra meg is alltak:D
Aztan apuka bemutatott: O Nygina(a hostanyam) csak feherben!........nah mondom de vicces vagy:)

Aztan mondtak a csavok menjek ki hozzajuk,szocializalodjak.......hmm mondom okes,apuka sutott 2 tenyer nagysagu csirkemelleket,krumpli,salata,stb......yammiiii,nah szal azt zabaltuk,a csavok meg hoztak sort,kinaltak is,nagy viccesen raneztem hostapukara,h.ihatok-e(megiscsak az o haza,nem mintha nem ittunk volna mar parszor itthon:D) szal csak mosolygott......
szoval mi soroztunk,Mano meg korulottunk szaladgalt a cumisuvegevel:D szegenykem ugy felt a nagy fekete idegenektol,h.vegig a labamat olelgette....de egy ido utan mar szaladgalt le fol.........
jah a draga batyja meg az anyja meg elmentek vhova,h.ne is lassak ezeket.......:D

Mondjuk amit levagtak,tancoltak,azaz ugraltak,ez vmi "szertartasos" 1lettanc lehetett v. nem tom mi,nekem meg fenykepeznem kellett......
Az este erdekessege,h.a mexicoi csavonak ecseteltem,h.2.evben CA,de akkor csak San Diego,v.FL.....erre kozli,en San Diego-ban elek,es a bevandorlasi hivatalnal dolgozok:D mondom ez kamuuuu,de IGAZ!!!!!!! MEKKORA JO 1 ISMI OTT IS VAN MOSTMAR!!!!:D Rogton szamot,meg mailt csereltunk rogton:)

Aztan kifaggattak mi a velemenyem az apukarol,mondom imadom tok jo fej,erre kerdik az anyukat,elkezdtem rohogni,erre becsuktak az ajtot,me apuka pont bennt volt:)
mondom nem torodik a gyerekkel,meg total nem illenek ossze,erre elkezdtek ecsetelni,h.ok mar az eskuvot is elleneztek.........bla bla......

Nah aztan Doriek jottek,mentunk VA-ba,magyarpartyra......jah de meg elotte visszajottunk hozzank,me kivancsiak voltak a hostapusra meg a tobbiekre,bar ok meg mindig a kerten vedeltek:D de parral taliztak.....nah szal VA, hmmm:D nem volt rossz,masnap mondjuk komaba esett mindenki:) nah de akkor is bmi jo volt.....

Hazajottem,apuka bocsanatot kert,meg ma reggel is,h. milyenek voltak o meg a haverjai.....mondom sztem tok jo fejek voltak:) aztan kerdezte h.jol vok-e,mondom nem,erre mondta most akkor te ittal saokat:D jaja mondom,aztan mondta akkor menjek aludni.....

Ma meg Gyilkoska itthon,me h. allitolag "beteg".......bar sztem csak az agya:S rem.dokihoz azert nem kell elvinnem.....meg BASSZUS MAR CSAK 4 NAPOT VOK ITT,NE LEGYEN MAR ITTHON!!!!!!!!!!

Lassan ossze is kene cuccolnom,az uj csalad irt,h. fel tudnak venni 4-kor penteken,en meg irtam inkabb kesobb,me ugyse ernek haza 4-re.......bar azt se tom h.kerul ide az uj csaj......
Manom tuti sejti,azaz tudja h. elmek,me az apuka haverjai is mondtak h. azert log allandoan rajtam,mondjuk eddig is kovetett egesz nap,de most meg.....
Tnap is hulla faradtan hazajovok,bekoszonok Manonak,aki epp egy dobozban ult:) aztan kiszallt,es kovetett,befekudt az agyamba,stb.jol elvolunk,de azert orulok h. jott a tesoja kesobb,me akkor mar majdnem bealudtam.....

Most ah.lefektettem mondtam neki megint a szokasosakat: I love u,bla bla,erre most tisztan erthetoen mondta nekem: I love u too....ahhh ilyenkor bogni tudnek......IMADOOOOOM!!!!!

Nah lepek eszek vmit,me ma meg nem ettem....

Csok csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése