2009. március 24., kedd

Hires magyar ismeros + uj baratno Anissa

Jujj ezt nem birom megallni h.ne irjam le:)

Szoval pentek,Dori meg en,Third Edition szal semmi eztra,azt leszamitva h. Adri Texasban volt....szal tancolunk nagyba latom 2 pasi mar megint ott dancel mellettunk,aztan az egyik ismeros volt,de csak kb.3adjara tudatosult bennem h. tenyleg o az,merthat miert ne lehetne o az amikor itt el o is....szal egy magyar pasi,otthon sztem mindenki ismeri,mert az RTL klubbon minden nap lehet latni,a mai napig,csak azok mar ismetlesek,jah es o is nagyjabol akkor jott ki amikor en...

Szal ah.eszrevettem odaszoltam neki "hee en tom ki vagy:D" hirtelen ez csuszott ki a szamon:) nah mind1....aztan danceltunk sokat,meg kinnt csomot beszelgettunk egy amcsi csavoval volt,aki haverja,de ettol fuggetlenul nem nagyon beszel a hires emberke angolul:)
szal iszonyat sokat dumaltunk olyan dolgokat mondott el magarol h.csak na,nagyon kozvetlen,jo fej volt, de sietett, mert masnap reggel szerepelt az 1ik amcsi caatornaban h. itt is kiepitse az amcsi karrierjet......mint kiderult jol sikerult,azota lattam az adast a neten.

TIPIKUS STAR!!!!! plana h.itt mindent megtehet amit otthon nem,mar ugy ertem,h.otthon zaklatjak telon,stb.ha vegigsetal az utcan akkor is ismerik stb.itt semmi ilyen....

Jelzem itt a magyarok koreben-legalabbis DC-ben nem nagy szam a csavo,mert h. mar mindenki tudja h itt el,es szinte mindenki osszefutottt vele vhol,vmilyen buliban, v csak ugy az utcan!!! De mi meg most talalkoztunk vele eloszor.


Aztan szombaton meloztam mert a csalad hivott volna baby sittert de mondtam en itthon maradok inkabb,me h. az plusz 70 dolcsi,ok szoktak fizetni pluszt,bar alt.nem sok ilyen lehetoseg van,gondoltam kihasznalom:)

Vas. au-pairmeetingem volt McClain-ben v.hol, a vilag vegen egy au-pairsrac hostanyja hivott meg minket,volt tea delutan meg spa bemutato a nonek sajat kozmetikai cege van....nem is olyan draga sminkek,kremek,stb. hagy ne mondjam mindent kiprobaltam,a csop.bantok kevesen vunk az elozohez kepest persze....itt pasi is alig van,de azok mind iszonyat jo fejek,a csajok is,megismertem egy francia csajt,azaz mostmar francia mert kiskoraban koltoztek algeriabol parizs melle,4 nyelven beszel(leven h.algeriabol,azert is) es iszonyat jo fej,egy dinnyele mint en:) Igy jott ide hozzam:"Te is uj vagy itt?" mondom: igen, erre o:" Akkor majd jo baratnok leszunk!":)) ugy legyen:)) jah es itt lakik a King st-en azaz metroval 3 megallo(asszem) kocsival meg meg rovidebb....szal azota minden nap hivjuk egymast stb. meg ugy volt megyunk ny-ba de nem,ma meg Britney meg pussycat dolls concert van dc-ben oda is hivott de koma vok....szal majd hetvegen Anissa-zok...

jah egyebkent szombaton a meeting utan kb.6-7-en aupairek elmentunk setalni a national mallhoz,aztan bekajaltunk 1 nagyot fuu de jo volt,ekkora jo arcokat,van Leo(meleg pasi-de tok jol nez ki pedig) brazil,de evek ota csak vilagot lat,van Marco o nemet,kis gizda szoke 19 eves nyomi benyomasu,de hihetetlen arc,jott meg 1 nemet csaj,egy brazil akit ny-bol ismerek,egy equadori pasi(aki sztem kicsit ramhajtott:)de nagyon csunya,de dilis o is,meg en meg az a dinnyele Anissa:))) este 10-re haza is ertem,me h. a Leo hazahozta a csajokat,eloszor engem tett ki,de mondta tobbet nem,me ide mar utlevel kell,a vilag vegen is tul van:))))

Mara ennyi, nah csok mindenkinek!!!!

5 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Akkor gyorsan kipróbálom,valóban sikerült e kijavítani a hibát!!Ha igen,akkor hajrá írhatjuk a kommenteket!!Mindenesetre gratula az új családhoz,és ügyi legyél!Pussz... Ildi(Dóri anya)

    VálaszTörlés
  2. Szia Niki!
    Remélem mostmár minden oké,és özönlenek majd a kommentek! Gratula az új családhoz,ügyi legyél!Pussz..

    VálaszTörlés
  3. :))nah vegre mukodik,varom a kemmenteket!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. És tényleg működik!

    MOst már csak sűrűn kell blogolnod és akkor mi is komentelünk!!

    Sok sikert az új családhoz!!!!

    Dávid

    VálaszTörlés
  5. És tényleg működik!

    Most már csak sokat kell írnod, hogy sokat kommenteljünk. És ügye a képekért plusz komment jár!!!!

    Gratula a családodhoz!

    VálaszTörlés