2009. június 8., hétfő

extension papirok elkuldve,7vege magyarokkal,amcsi SZOLI!

miota utoljara irtam annyi minden tortent a felere se emlekszek,pedig 1 csomo storym volt a hulye amcsikkal,de egyre emlekszem: 1 kajaldaban voltam egy oszt.tarsammal es kerdezte honnan jottem mondtam Hungary, erre bevagott 1 pofat,es kerdezte szoval ehes vagy???(hungry=ehes) kabd be mondom,aztan meg meg is kerdezte es hol van hungary????nah ennyi....jelzem orosz volt de azt nem tudta hol van Kazahsztan mert az oszt.tarsam oda valosi,es elvileg szomszed orszag....

A sulirol annyit h.szerdan vegzek,de ami a hosszabbitashoz kellett ora mar multhet csut.meglett,gondoltam elkuldom de nem ment minden ilyen siman....mivel idom semmi,igy egesz nap le fol rohangaltam h.irjam a levelet a csavonal a ceghez ny-ba,a laptopom ugye nem vihetem le,me apuka barmikor hazajohet mostmar a sulijanak mar majdnem vege(szerdan:S) szal a levelet nehezen de megirtam,majd amikor vegeztem a meloval gondoltam kinyomtatom....ahha ah.en azt elkepzelem,amilyen formatumba megirtam abba a tobbi gep nem ismerte fel,me annyia uj world-om van....v.ha felismerte volna nem tudtam rarakni 1 masik gepre,me h. nincs memokartya lyuka mint a laptopmnak a fenykepezomre raktam ra,de annak meg a kabelja rossz.....gondoltam telepitem a nyomtatoizet a laptopomra,de sokaig tartott,szal maradt az h. a szar nyomtatohoz tartozo gepen nyomtattam ki,kicsit halvany de nem erdekel.......szal 1,5 ora es kinyomtattam 1 oldalt!!!! yeeeaaaahhhh
majd este osszeszedtem mindent ami eszembe jutott h.el kell kuldenem,de persze 1 sulispapirt a tanarom nem irt ala...nah puff....ugy voltma vele szombat reggel ugyis be kell mennem az oklevelert majd akkor alairja ugyis tanit mindig.....v.nem....persze most nem volt bennt.....nah de ezt is megoldottam......szoval el tudtam kuldeni ny-ba....wooo hooo rem vissza is szolnak hamarosan.....

kozbe megy a vacilalas a repjegyemmel is,mert h nem tuti h.visszaengednek az allamokba akkor tuti nem mek haza,en nem kockaztotok,ezt nem.....szal most kerdezoskodik mindekitol.....csak a szar a vegen addig varok meg v.lejar a visam,v. felmennek a repjegyarak az egekig.....pl.mostmar csak az airfrance maradt naggyabol azonos aron,tudjuk miert,a tobbi az egekig felszokott....de nem baj en nem vok felos,bar mostanaban eleg sok infot neztem emg ezzel kapcsolatban,meg bermuda 3szog meg minden:D ha mar nem tok aludni vmivel elussem mar az idot nem.....majd egyszer idok rola 1 beszamolot:)

a 7vegem megint awesome volt.....a suli utan mentem Anissahoz nagy eskuvoi ruha valogatas van,de sztem sohase fog talalni,mind1ikbe bele tud kotni!!!:D persz en talaltam parat,az az igazsag itt piszok olcsok,50 dolcsiert kineztem 1 olyat,ami otthon fel milla lenne,marka nelkuli,vadiuj es nem kolcsonzos,a tied lesz ha megveszed orokre,rovid,hercegnos,ribancos.....ah.az nekem fekszik:D nah de eloszr 1 husband ah.Anissa mondana.....:D
aztan kis shoping kovetkezett Antjevel meg bitchyvel mondta is a draga ussem meg ha vmit akar venni:D mondom te is engem:D erre ah.beerunk a boltba mar huzza is ki a nagy bevasarlo kocsit:D mondom ez minek???ahh csak a taskam rakom bele:D nah a lenyeg Antje aki vasarolni akart,csak 1 flip flop-ot vett(eddig meg minden hetvegen vett 1et:D van aki ilyen manias:D) en meg vettem 2 felsot meg vegre talalatam 1 sportcimot is markas es csak 25 volt.....Anissa meg kendot,felsot meg ki tudja meg mit:D
aztan irany a szoli mar regen el akartam menni,es most tom hulyenek fogtok nezni de szarom le.......:D szal fizettem 60 dollart a szoliba,egy ho 20 dolcsi,de ugye reg.az meg 10 dolcsi,meg vettem 1 barnito kremet majdnem 30ert....orult vok tom,deha itt ilyen prudek,es nem beachen lakom,im so sorry....de sztem megerte,mert akar minden nap mehetek a 20 dolcsiert,persze van 1 24 oras limit amin belul nem,es ezt ugy ellenorzik le,h.ujjlenyomatos rendszer van!!!!!!!!BASSZA MEG PEDIG EZ CSAK 1 SZOLI!!!! neha ledobbenek mik vannak itt ami otthon csak 20 ev mulva lesz....szal amikor belepek a szoliba koszonok kerdi a nevem rarakom az ujjam 1 bigyuszra es kesz,meg megkerdi hany perc,aztan mehetek is az 50 szoli vmelyikebe,mind1ik mash.nez ki es mast tud,az en csomagomhoz(az 1es,ez a legolcsobb a legdragabb 100 dolcsi per ho:O) 3 fajta szoli tartozik,allo-fekvo 1arant,es ok ajanljak mikor mit,most fekvoben voltam,es engedtek 10 percre,le se egtem es izzadni se izzadtam,masnapra be is barnultam kicsit...nah ilyet se eltem en meg meg........

masnap jott ertunk a Bandi(magyar srac 9 eve el itt a tesojaval,vadaszok,mar egyszer voltunk naluk egy farmon laknak) kb.1 ora alatt oda is ertunk:D szal medenceben firiss viz nagy csobbanasok napozas egesz nap,ok foztek,mi zabaltunk,halaszle,kolbasz,csirke,stb.PALINKA,sor....szal volt hangulat:D es eleg sokan voltunk mindenki magyar volt,kivetel szegeny bitchy.....
este 10re haza is ertunk a Bandi rendes volt hazahozott minket.......es nem is vok hullla yuppiiii.......holnap hazit kell csinalnom az utolso turizmusrol,gondoltam ha mar ezt tanultam,nezzuk meg angolul is:D ezt en vetettem fel......szal franciao.turizmusarol fogok irni,ha nem felejtem el........

7vegen pedig vegre Chesapeake Bay,Norfolk,es Virginia Beach az itteni au-pairekkel meg Ritaval....a szallast mar lefoglaltam,szal ideje mar latni again az oceant:D rem lesz sok kep,bar a fenykepezomben van vmi fekete folt,de most nem veszek ujat,ellenben 1 uj bikini kene,me a victoria secretes-t meg nem kuldtek:D

nah csoksagossag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése