2009. június 28., vasárnap

au-pair meeting,utolso papir is elkuldve,HIHETETLEN AMCSIK! hetvege

Hello!

A hetkoznapkaimrol semmi ujat nem tudnek irni,talan annyit h. apuka terdet(porclevalas miatt) mutottek penteken,delbe mar itthon is volt,de egsz nap fekszik,szal emiatt jonnek a nagyszulok 1 honapra!!!! szal a multkoribol kiindulva,sztem most is alig fogok ez ido alatt melozni:D

Csut.on volt au-pair meetingem,eddig mind1ik jo volt,de most csak 1 kv-hazban ules volt,nah mind1.....a koordinator megigerte felvesz a metronal,de elfelejtette:D mind1 1 sraccal fogtam taxit,aztan elmentunk,persze a fo story mi volt: HALLOTTATOK H. JACKO MEGHALT??Mondjuk nem,erre kozolte hat itt hamar elterjed mert h. sms-eket kuldozgetnek,es CA-bol meg a sajto elott ideert:S ez AMERICA!meg lattam neten felveteleket ah.a turistabusz viszi a turistakat nezni Jacko hazat,amikor pont jon ki a mento,ezt mind veszik videora,aztan kovetik a mentot,de a sarskon 1 arusno mar bogve kozli meghalt.....:S szal igy szivarognak a hirek a sajtonak is......
a meetingrol annyit h. rengetegen mennek haza a kozeljovoben:( Cristian az equadori srac is szeptemberben,Marco a nemet srac is juliusban vegez,aztan indul a Leo haverjaval CA-ba AUTOVAL! 6 nap lesz az ut,rengeteg allamon at,de szallasaert sose fizetnek,ismiknel alszanak majd,majd CA 1 hetig,majd back to DC a 13.utazo honap maradeka....ez irto jo tura lehet!
Aztan az emlitett Leo is megy haza,az is mekkora jo fej,hihetetlen,bar a koordinatorom is,az alcoholfogyasztarol is beszeltunk,a hazassagon at a zoldkartya araig:D nem semmi egy 60 eves norol beszelek melleselg....
kozbe kiderult a Magda(mexicoi,meg NY-ban volt szobatarsam itt meg majdnem szomszedom) kezet megkerte az izraeli csavoja,jovore eskuvo,furi is volt miert nem akar mar itt maradni:S
mik vannak..........:)
kozoltek velunk rengeteg uj valtoztatast a ceggel kapcsoltaban,pl.juliustol asszem mar nem fogadnak el bizonyos ESL kepzeseket,joga,spanyol,ingyenes ESL kepzeseket,stb.aki hosszabbitani akar.......sucks....bar ez engem nem erint.....szoval lesz par szigoritas,de a julius kozepetol valo 100 dolcsival per ho fizuemeles az bejon:D meg a hosszabbitasert jaro pluszzse is ha hazamegyunk,HA......:D

Penteken bementem a sulimba,h.kikerjem az igazolast a cegnek h. letettem a min.6 creditet v. 60 orat......a story lenyege: AZ AMCSIK ALAPVETOEN BAROMI SEGITOKESZEK!!!!!! Komolyam,hihetetlen,ilyenkor mindig eszembe jut ah.anya meseli a storykat h.tobb orat var a sorban vmi miatt,majd kozlik ok nem tudnak segiteni,alljon at 1 masik sorba,v.eppen menjen el 1 masik helyre.......undorito.....
Nah de ami a suliban tortent: mondom kb.3 hete vegeztem es kene 1 papir,ami kozli a fent emlitetteket,erre az ugyintezo csajszi(aki mindig baromi rendes volt,meg a tobbi is,Nikol how r u?stb.) mondta mar kertek toluk ilyet kikeresi a gepbol,ekozben azert a biztonsag kedveert szolt a suli igazgatonak jojjn ellenorizze jo e szoveg,persze az nem volt teljesen okes,mert en 2 fajta kurzust tettem kulon-kulon,sebaj 2 perc alatt atfogalmaztak.....kinyomtattak,alairta az igazgato,es mar a kezemben is volt:) hihetetlen.......kozbe meg el is tarsalogtunk honnan jottem,mihez kell,meg sok szerencset CA-hoz:)

Szoval tatott szajjal en mint hulye magyar kijottem,es elindultam a postara h.feladjam de mar zarva volt,sebaj,ezt szombaton bepotoltam.......rem.odaer minel hamarabb,es meg is felel nekik:S

Hetvegen eloszor latinokkal es latinakkal(mexicoi banda) mentunk volna vmi hazibuliba,de kozbe hivtak a Bandiek megint magyar bulizni(a vadaszok a vilagvegi farmrol:)) szal oda mentunk a Mariannal,voltunk paran,csak magyarok,palinka,stb.:)
a buli jol is vegzodott volna,ha a Jozsi nem csuszik meg a lepcson es nem zuhan tovabb meg v.4 lepcsofokot....szal irany az emergency.....kesobb kiderult lapockatores:S gipszeni nem lehet,szal mostanaban no melo,es aludni is eleg szar lehet:S JOBBULAST NEKI!

Jah a tragedia ota mar hasznaltam a metrot,a megallapitas: ugyanannyian hasznaljak,csak a legelso es legutolso kocsikba kb.nem 30an,csak 25-en szallnak,szal kulonbseg szinte semmi,de eleg sokan beszeltek errol....tovabba sokkal ovatosabban kozlekednek....

Nah most ennyi hulla vok,nem aludtam tul sokat....

2 megjegyzés:

  1. Szia Niki! Hogy halad a családkeresés? Remélem menni fog CA.....
    100 dolcsi/hó fizuemelés...ez komoly?

    VálaszTörlés
  2. nem 100,csak v.75-80 kozott,csak mar szamolni se tok:)
    a csaladkereses meg seh.se all,tnap kaptam 1 levelet meg ny-bol(miutan en rajuk irtam h.mi van??)h.jah igen megkaptak a hianyzo sulis papirom,de majd irnak ha megneztek elfogadjak-e.....:S az ismeros CA-i koordinator sem tud segiteni,nem tud csaladot,szal....

    VálaszTörlés