2009. június 21., vasárnap

Hazibuli,Anissa left!:( meg 1 sulis papir kell:S

Nah helooo

most sokat nem fogok irni,me semmi kulonos nem tortent.

Pentekente mostmar csak fel 3-ig melozom,szal utana mentem szoliba,hat ez a nap 1 csod volt:D ugy kezdtem h. a busz ajtaja majdnem odacsukott ugy felugrottam a buszra:) aztan taliztam a Ritaval,vele meg csak folytatodott a katasztrofa,2 oran at vartuk h.vki visszairjon mi a cime es telszama a Cristian-nak akihez mentunk buliba,erre hivta Ritat,a nevvel kiirva:D tudta az a hulye:)
aztan mentunk volna ajandekot venni neki em szulinapi buli volt,de ebbol is csak az lett h. vettunk par fulbevalot,taskat,meg napszumuveget MAGUNKNAK:)
a piat se adtak ki most a magyar szemelyimre,ilyen se volt meg:S az utlevelem meg nem volt nalam....szal vettunk 1 tortat h.nekunk is jo legyen:)

a buli jo volt,leszamitva a srac nyomulasat mindenkire,meg a sok franciat,es spanyolul beszelot:S.....4fele mar aludtunk is,de a hulye Cristian persze 7 utan keltett,me unatkozott......szal gyorsan el is menekultunk onnen:)

taliztunk a Mariannal,meg kozbe ranktapadt 1 hulye francia srac is a bulibol:)

aztan mentunk a tanc performance-ra me . a Rita meg a Mariann evekig tancoltak,hat az odatalalas:D volt v.1.5 ora ami amugy csak 20 perc lenne,de hat jo navigatorok vagyunk:D
a show jo volt,jol nyomtak 2 oran at......

aztan visszajottunk Alexandriaba,elmentunk Anissahoz,me h. a draga ma 11-kor repult el a host csaladjaval Guetemalaba:((((szoval szomorusag van,tiszta uresnek erzem magam v.mi.......
nah de lehet tunk talizni,me aug.8-an jon vissza,bar nekem vmikor akkoriban kell elkoltoznom az uj csaladomhoz.......ha az nem jon ossze,de viszont talalok familyt CA-ban akkor ott is tunk talizni,me megy oda az uncsijaval.......ez a no tenyleg mindenhova eljut,meg mindenhol, van vkije.....
ha meg nem akkor szivas,mert o okt.ben megy haza Franciao.ba,aztan majusban eskuvoje van,azutan meg jonnek vissza Canada novemberig,me a csavoja itt melozik meg addig,en meg nem tom mennyire tok menni Canadaba a vizum miatt,szal lehet majd csak Parizsban latom,azaz h.oda mindenkepp mek,ha hazajott,meg az utanalevo nyaron csapunk 1 kis Parizs-meg Francia Riviera turat......marha osszejon me ki tudja hol lesz akkor......de jo lenne......

szoval ez van szomoruuuuuusag:(((((((

holnap megyek moziba,Battle of Smithonian-DC-be jatszodik,meg a sulimba,me h. IRT A BUZI AMCSI CEG,H.MEGKAPTAK A PAIRJAIMAT,DE H.KULDJEM EL H.LETETTEM E A 60 ORA V.6 KREDITET A SULIBA.......NORMALISAK???ELKULDTEM 1 PAIRT ERROL,MEG 2 OKLEVELET!!!vAKOK V.MI????AHH.kesz.....szoval kinlodhatok ezzel megint,raadasul idoben is vesztek vele.....
jah amugy volt vmi filmforgatas megint DC-ben,mondta par au-pair h.latta Reese Witherspoont,meg vmi csavot....

nah most ennyi,ma 1 pm-ig aludtam:) de jol esett,utana konferencia skypoltam Mandzsimmal meg Andrissal,haha ezt meg nem is probaltam soha:) nah szal aki nem tud aludni meg ilyenek az beszelhet velem nyugodtan:D

jah es mennek mar NYARALNI,de meg mindig nincs kivel:( vki ne akar jonni otthonrol???:D

nah lemek enni,v.vmi me ma meg ki se mentem a sozbambol es 5 pm van,szal szerintem mar azt hiszik h. meghaltam:D

nah csoksag

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én szívesen mennék nyaralni, olyan klassz helyeken jársz:). Mindig várom az új írásaid és a jó kis képeket! Évi (ex Kodos)

    VálaszTörlés