2009. június 1., hétfő

hetkoznapok,hajokazas,magyar picnic,suli

A legutobbi bejegyzesnel azt meg nem kozoltek velem amit a draga Adriana kozolt h.a szulinapi tortamra vettek egy mikiegeret,me h. Dimitri nem tudja a Nikit kimondani,csak Mikinek:D csak el is torte...:) nah mind1 igy is volt eleg meglepetes.

Szoval a csaladtol kapott giftcarddal vettem vegre egy laptoptaskat,persze lila-fekete kombinacio,eszmeletlen ez a lilamaniam....:D szal mostmar biztonsagban setaltathatom:D

A hetkoznapok meg mindig zsufoltak,ami alatt azt ertem h. 6:40-es keles,majd kedd,szerda,csut. 6:45-tol 8:45-ig suli,szal elott egy oraval indulas,meg vissza is 1 ugye....remelem megeri majd,amugy szeretem a sulit,azt leszamitva h. multkor is jol beegtem,mert vmirol kellett prezentalni,lehetett az akar egy darab csoki is,nah mondom akkor legyen M.o.,en voltam az elso mondom 10 perc tuti eleg,nyomtattam kepeket,meg minden,erre az utanam levo 1 orat beszelt a tango clubbokrol dc-ben...nah mondom ez eges....nem baj,holnapra meg egy orszag babonairol kell irni,ahonnan jottem es amcsi nem lehet,szal mi lesz???? hat persze h. Ausztralia,csak el ne felejtsem.....meg talaljak is rola vmit....szal a sulit imadom,ennyibol jobb....

Szerdan nem voltam suliban,mert h.szulinapom volt:D nah jo nemcsak ezert hanem mert au-pairmeeting volt,es hat ala kellett iratnom egy papirt a koordinatorral,es nem is felejtettem el!!!!:) Anissaval indultunk persze kesett mint mindig:D szal ez a meeting 8-tol volt Georgetownban,DC-ben innen eleg messze,persze h. 8 elott 2 perccel ertunk oda,de halistennek a hajo kesobb indult,meg masok is kestek,szal kovetkezett 50 perc hajpokazas a Potomac folyon 10 dolcsiert,eleg rovid volt,de mind1....nagyon tetszett,de a fenykepezem hihetetlenul szar sotetben...:S nem baj az emlek megvan....felejthetetlen....

Aztan szombaton bementunk Anissaval DC-be a National mall-hoz me h. akarok csinalni par videot,egyet csinaltam csak inkabb kepeket......persze akkor is kesett de ezt mar megszoktam:D szal aloszor mentunk a Monumenthez,ott napoztunk alatta jo amcsisan,jol le is egtem atletaalakban,aki ismeri tudja h.ezt mennyire gusztustalannak talalom,de sajna nem lehetett bikinibe,ezek prudek,nem olyanok mint en.....de azert tok jo volt,meg az Obamat is lattuk ah.hazamegy,me h. 3 helicopter szallt,es mint tudni illik o nem megy egyedul sose....
aztan kov.a Feher Haz masik oldala ott sem voltam meg,uhh mire korbejartuk atya eg,de erdekes volt oldalt be be kukkantani a sovenyeknel,a sok or meg minden....meg is allapiottuk szegeny gyerekek h.jatszanak a kertben,de tuti van egy eldugott kertresz is.....szal lesetaltuk a labunkat de megallapitottam IMADOM DC-t,csak ne lenne tel,meg itt lenne az ocean,imadom ezt a paratartalmat is ami itt van 80-90 szazalek,uhh de jooo,meg tok tiszta is,szal IMADOM:D

aztan eljottunk hozzank most Anissa aludt itt,eloszor...nah hat Adriana az elso 10 percben eleg szegyenlos volt aztan enyhen szolva feloldodott,folyton kerdezgette meg bejott a szobankba v.3 orara a kicsivel itt ugraltak,nah mondom klassz,a szulok is mondtak jajj milyen jo fej baratnom van,meg jo h. francia me az kozel lesz hozzam,jah jah,csak most ne menne 2 honapra Guatemalaba,bar ha talalok csaladot CA-ban akkor talizunk me o aug.ban megy oda 1 hetre,utana meg jovore az eskuvo utan mennek naszut,aztan Algeria me mindketten oda valosiak,aztan vissza 3-4 honapra a csavo munkaja miatt Canadaba...szal nem is tom mikor latom legkozelebb ha CA-ban nem,talan 2010 okt.ben.....:S de nagyon orulok neki h. ilyen boldog most kulonosen,mert a multheten a csavo volt az anyukajaval bemutatkozni az Anissa szuleinek,6 eve vannak egyutt!!!!durva ez vmi arab szokas....szal a szulok mind2en boldogok h. ilyen szep rokonuk lesz,mind2 reszrol,mar el is kezdtek szervezni a lagzit,meg az eljegyzest....

Masnap elmentunk a Magyar picnicre,ez evente 2szer van,hat egyszoval isteni volt again:D szekelykaposzta(otthon utaltam) hmmm isteni volt,kolbasz meg ilyenek meg torta,a tobbiek mire odaertek mar alig maradt,a Dori szerint en pusztitottam el,de nem,most nem:D
ide is az Anissaval mentem de elotte taliztunk a Ritaval o most koltozott ide VA-ba NY-bol mert csaladot valtott,jajj nagyon jo fej csaj sztem:) meg a Mariannal ot mar korabban is ismertem,egyebkent egyutt jott amcsiba a Ritaval.
a picnicen taliztam tok sok ismivel akiket reg nem lattam,tok jo volt....ropiztunk,fociztunk,frizbiztunk,meh.a kovetseg elott van a Rock Creek park es ott volt a picnic,szal naggyon jo volt sztem,aztan meg a Bandi-a magyar vadaszpartyrol-haza is hozott mindannyionkat,edes,varjuk a medenceparty-t.....

Jah jovohet mulva nagyon ugy nez ki megyunk au-pairekkel Virginia Beachre,wooo hooo ocean again:D ez eleg kozel van 2,5-3 orara,ez nem meeting csak ez a banda eleg osszetarto,es vki kitalata es irt 1 koremailt a tobbieknek,persze mindenki benne van:D szal jovohet pentek estetol vas.estig beach!!!! rendeltem is a victoriasecret.com-rol egy szepseges bikinit,rem meg is jon addigra,mondnaom se kell valasztani alig tudtam me nem is dragak.....

Szoval most ennyi,most hozzakezdek keresgelni Ausztralia babonairol:D

csoksag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése