2009. június 16., kedd

NEM LATOGATHATOK HAZA!+ VIRGINIA BEACH

Nah sziasztok

Gondoltam irok,ha mar az alvas meg mindig nem megy.....:S
Miota nem irtam annyi tortent,h.szinte minden letezo embert megkerdeztem,h.mielott megveszem a jegyet deruljon ki,mehetek-e haza ugy h. tuti h.visszaengednek v.ezt nem ajanljak....irtam az otthoni cegemhez is,a koordinatoromnak,es a new york-i nagy fejesnek is,az 1iknek.....
a valasz: hol eros NEM volt,hol NEM IGAZAN AJANLOM......:S
az ok: a visam julius kozepen lejar,es en juli legelejen mentem volna haza,es ez tul kozeli idopont......tom mehettem volna hamarabb is haza,de akkor lehet nem 10 napra,csak 5re(me dolgozott meg az apuka,gyereknek suli,stb.nekem suli)az meg nekem nem eri meg min.800 dolcsiert.... meg mondtak olyat is h.lehet visszaengednenek az orszagba,de az is lehet h.nem......nah de nem ragom tovann ezt a csontot,az az igazsag h. en itt elvok mint a befott,v.meg jobban is,azert esik szarul most kicsit,mert beleeltem magam,meg mar tenlyeg majdnem meg is vettem a repjegyet.....de tul leszek rajta.....tul sok minden kot ide,meg tul sok tervem van meg itt,ahhoz h.megkockaztassam h. nem engednek vissza,tenyleg ebben az orszagban baromi szabad mindenki,de ide bejutni.........pfff.....
de ha azt nezzuk ha hazamek akkor mennyire jo lesz:)))
meg 1 dolog ehhez a temahoz,nagybetukkel: SZINTE ALIG KAPTAM VISSZAJELZEST AHHOZ H.NEM MEHETEK HAZA IDEN(tisztelet a kivetelnek) SZOVAL AZ ILYEN EMBEREK A 2 EV UTAN SE KERESSENEK MEG ENGEM,SE AZERT MERT AJANDEK KENE NEKIK,V.VMI,SE MERT TANACS,V.ESETLEG KI TUDJA A KESOBBIEKBEN RAJTAM KERESZTUL SZERETNENEK KIJUTNI IDE.......MERT EN IS UGYANUGY SZARNI FOGOK RAJUK,UGYANIS RENGETEG ALLITOLAGOS "BARAT" A 10 HONAP ALATT 1 KIBA E-MAILT V.EPP CSAK 1ET ERESZTETT MEG......NEM BAJ EZEKEN IS TUL LESZEK....pont.

Extension: miota a papirokat elkuldtem,senki sem irt meg a cegtol,lehet meg nem dolgoztak fel,nezzuk a pzitiv oldalt......ellenben irtam 1 san diegoi coordinatornak aki rogton valaszolt h. segit nekem mindenben,de jo lenne letennem az amcsi jogsit,nah mondom az nem megy,a visa ugye itt is.....erre irta akkor nehezebb lesz,me ott nincs metro csak busz,szal ha vilagvegere kerulok,az masabb mint az itteni vilag vege.....de sztem a csecsemokhoz nem kell kocsi.....majd meglatjuk....

VIRGINIA BEACH:
Kb.2 hete irtak nekem facebookon h. menjunk VA beachre,persze rogton igent mondtam:)
szoval penteken este a 8 helyett 9-kor,es a 16 ember helyett 11-en,es a 3 kocsi helyett 2-vel de sikerult elindulni:) elotte meg bikinit talaltam:)
az ut 4 oras volt,uncsi.....hajnal 1 korul megerkeztunk Norfolk-ba a Days Inn nevu motelunkbe,errefele,meg VA beachen is kulon keruletek vannak ahol cska ilyen motelek vannak,nem volt lepukkant mikro,huto,tv.medence......4en voltunk 1 szobaban Rita,Anissa meg a hulye Christian is csatlakozott hozzank,szegeny Ritaval aludt 1 agyban,de sikerult leraznia:)
masnap a hulye mexicoi csajok nem birtak eldonteni melyik bikinijuket vegyek fel v vmi lenyeg a 10 helyett 11kor indultunk el Norfolk-bol VABeachre,es 20 perc.....
Aztan elveztuk az ocean oromeit,a BOG ONE-t(a nagy hullamot)vartuk allandoan........:) majd 1-kor lkezdett esni,persze ez itt VA kornyeken normalis,storm-ok minden nap,foleg este,tok uncsi mar....:S de jottek a lifeguardok h.takarodjunk el minel messzebbre......igy beultunk kajolni,meg margarita koktel,stb.majd mivel meg 5kor is esett,azaz szakadt,igy visszaindultunk......pechunkre 6-kor ugy kisutott a nap,h.majd megsultunk,persze vissza mar nem mentunk,beleszolas nincs ilyenkor,mivel nincs kocsink.....nah mind1........maradt a medence,meg a corona sor,spongebob labdaval vizilabdazas,napozas,stb......
este buli egy Shark nevu helyen,ahova szerencsere Rita is betudott jonni,me csak 18 volt a korhatar,persze piat nem kapott csooori:)szal danceltunk,meg izzadtunk a melegbe,2kor indulas vissza......
masnap 10kor indulas ki az oceanhoz again,ott voltunk egeszen 4-ig........hihetetlen hoseg volt,oriasi szellel,akkor is jott 1 vihar,csak nem esett,de ez a szel jol is jott,meg nagyobb hullamok,mint szombaton,rank is futyultek parszor ne menjunk be annyira:)ahh de isteni jo volt,meg az az illat.az oceane......hmmm
amikor odertunk reggel volt 1 kissebb sokk,lattuk h.csomo ember setal egy helyre,eloszor azt hittuk hulla,v.az Air France-os gep roncsai,de "csak" egy orias teknos volt,szegeny meghalt sztem regebben is kisodorta a viz,persze rogton elvittek,meg megvizsgaljak mi okozta a halalat,ezek utan kicsit feltem a vizben,pedig sose szoktam,de bennem volt mi van ha nekem sodor vmit:S
nah mind1 azert furodtunk ezerrel,vannak videok is,meg kepeket is rakok majd fel a picasara....
4-kor visszaindultunk es este 10re ertunk haza,eleg nagy volt a traffic.......
es erdekesseg:NEM egtem le!!!!tok szep bana vagyok,hat igen a szel......
nah szoval megint tok jo kiruccanasom volt,csakh.egyen a fene titeket: 38 dolcsi a 2 ej szallas,15 a benzin,4 parkolasert,plusz kaja,szuvenir....:)

Azota visszacsoppentem a tokszar hetkoznapkba,apuka itthon,egesz nap,szal lottek nemh.a netezesnek,de az 1percig feljovok es megnezem irtak-e dolognak is....:Sjajj de fuggo vok:S:)
estenkent meg mindig nem tok aludni,reggel viszont hulla vok,bar most a 7:15 helyett 7:30kor kezdek,ez kincset er ez a negyed ora is:) utana 10ig alszok a fotelba,apuka kb.akkor jon le,arra felebredek,mielott lejon,a gyerekek ekkor olyan meseket neznek,h.tatott szajjal szal kajat adpok nekik,es utana 10ig meg se szolalnak:D
aztan amikor a kicsit lerakom kezdodik a szopas,bar jobb esetbe csak tv,meg sz.gep,dehat mivel mellettem netezik apuka ezert barbiznom meg minden amit a kicsaj mond meg kell csinalnom,ez meg 3-ig,meg a kicsi fel nem kell......szornyu.......
a munkarendem is valtozott pl.eddig csut.fel 3ig meloztam,de mivel anyuka ezentul minden penteken 2-re hazaer,megcsereltuk a 2 napot,gondolom ebbe is apuka keze van benne....hihetetlen h. tikkre le kell dolgoznom az orakat,nah mind1,kivancsi vok a szerdak h.alakulnak majd ha megszunnek a hazhozjaros tanitvanyai....

jah a hulye bank of america allandoan voicemaileket hagy nekem,me a motelba rosszul olvastak le a kartyam v.mi,ezt meg ugy ertelmezi hozzafertek.....lellaitani meg nem tom......szal be kell mennem.......sucks......

Nagyban szervezem a NYARALASOM,ha mar nem tok hazamenni,akkor 1:koltsem el a raszant osszekapart penzem:D 2: ramfer 1 igazi tobbnapos nyaralas,jo messze a gyerekektol.....
csakhat meg nincs akivel mennek,mindenki csoro,v.epp mar jart ott,de vannak furi emberek is,akik tom h.mondtak h.mennenek oda,de nem irnak.....azt szandekosan nem irom le hova,babona.......:S:)de addig meg 1 uj fenykepezot is be kene szereznem,me ebben 1re nagyobb a fekete folt,bar a legtobb keprol le tudtam vagni,de azert nem az igazi,mind1 80-100 dolcsiert mar talalok jot.....

Kene 1 fogorvos is surgosen,me lassan mar sehol se tok ragni:Sfutnom es kene,h.rendbejojjek a nyaralasomig:D majd talan holnap elkezdem...v.nem ah.szoktam:)

Nah most asszem ennyi,jah vannak kepek mar facebookon,meg a youtubra nixiusa neven megtalalhato par orult vidi:) lessetek meg mekkora hullamok voltak:D meg raktam fel Manomrol is 1 edeset,de meg rakok fel kesobb is,csak kb. 1ora meg egyet felrak:S

nah csoksagossag

P.S.:
es lattam mar megint vannak uj rendszeres olvasoim:) tok szupiiiii:))))

1 megjegyzés:

  1. Szia! Ne fájjon a szíved,hogy nem tudsz hazajönni,amit most ott tanulsz,tapasztalsz, látsz ,nem tehetnéd meg itthon.Élvezd,azt ami történik veled...mert, most az a Te utad!!

    VálaszTörlés