2009. július 20., hétfő

DELFINEKKEL USZTAM!!!!

Ma megjartuk a Miami Seaquarium-ot Miamiban, ez 1 nagy secret volt,csak paran tudtak babonabol nem mondtam el,de mosmar elmondhatom,amikor Lyna a columbiai csaj mondta h. o tud velem jonni Miamiba,utana rogton mondtam neki en nekem ez minden vagyam a beachen kivul,nagyon draga,de 1 eletre szolo elmeny,erre mondta okes:)
rogton hivtam oket es hal Istennek meg volt idopont ugyanis ez 1 nagyon hires es uj(2007-ben nyilt meg maga a Seaquarium,ami nem csak a delfinuszast takarja,papagalyok,delfinshow,gyilkos balna show,shark show,krokodilok,kaloz show,stb.) szoval uj es nepszeru,de meg volt idopont,huuu szal 9:30ra ott is voltunk,tok idegbe voltam h. minden okes lesz e mert van 1 rakat eloirasok,erteni mindent amit mondanak pl.a legfobb(hal istennek ment:) ez ugye az allatok miatt nagyon fontos mit fogj meg hol,stb. aztan semmi ekszert,piercinget hajpantot nem lehetett viselni a vizben neh.elhagyjuk....adtak buvarruhat,nekem bejott tok tiszta meg uj volt,bar amikor a szel fujt mint 1 terhes ugy neztem ki:D meg csuszasgatlo buvarcipot,az is olyan buvarruha anyag vegulis....
aztan 1 15-20 perces oktatas kov. 1 teremben,majd kimentunk a medencehez,ott ott vart minket 3 dolphin:)))) aztan 2 csoportra osztottak minket 6 meg 8 fore,aztan bementunk a medencebe.....vegre,az elso simogataskor majdnem elbogtem magam,meg most se fogtam fel mit eltem at!!!!
aztan megmutattak idomitasi modszereket h. csalogassuk oda oket,mit csinaljunk h. ugorjanak,h. hozza vissza a labdat,stb. kozbe vegig smile mert fotozatak:))) aztan volt meg a medence 1ik vegebol a masikba valo huzas,bementunk a vizbe a delfin odajott mi meg megkapaszkodtunk az uszonyaba,o meg huzott,kb.20 meter lehetett,idoben meg eleg gyors,de isteniiiiiiiiiiiiii,ahhhhhhhh,vigyorgok is a kepeken mint a vadalma:D az oktatok munkaja eddig is bejott de ezekutan....ahh hihetetlen jo fejek voltak,nagyon,meg maga a melo nagyon bejon,tok barnak voltak amugy egesz nap a tuzo napon....
jah kaptunk meg buvarcsemcsit is,es a viz alatt nezhettuk meg idomithattuk oket,tapintasra nem olyan csuszosak mint amilyennek gondoltunk volna oket:)) amugy 2 baratnovel meg 1 sraccal,marmint a delfinek:)szal veluk usztunk megkulonboztetni nem tudtam oket:)meg mas se,es a nevuket elfelejtettem:(((
aztan sajna letelt a kb.45 perc........meg csinaltunk par fotot mar kinttrol a medence mellol lehetett csak,tok edik voltak pozoltak nekunk meg akkor is:)))
aztan mentunk a kepekert,60 dolcsi (90 lett volna ha mindent kerek,film az egeszrol,meg kepek)volt a CD de gondolkodas nelkul megvettuk,orok emlek.......

aztan megneztunk egy 20 perces delfin show-t hihetetlen volt az is,te atya eg amikor a delfin orraval meterkre feltolja a csajt a levegobe,stb. nagyon bejott ez a job:))) aztan ugyanezek az idomito csajok tartottak a gyilkosbalna showt is,mint kiderult 3 ilyen hely va ahol van gyilkosbalna nem termeszetes kozegben....ah. ugrott utana akkora vizet csapott h. az elso 3 sor vizes lett:))) en a 4.ben ultem kb.:))) es gyonyoru errol mindig Jacko jut eszembe akinek volt 1 sajatja!!! ebben a showban volt meg 3 delfin is,ezek nem palackorruak mint amikkel mi is usztunk,ok kisebbek is voltak,v.csak messzebb voltak:)))es a gyilkosbalna sztem az de nem tuti amelyik szerepelt a Mentsetek meg Vilit!-ben v.vmi hasonlo cimu movie,bizti tudjatok...
aztan jott a fokashow,az tok gyerekkozpontu volt sztem tok poenos:))) 2 csaj meg 2 csavo tartotta az 1ik tok pocakos volt o volt 1 rozmarral v vmi hasonlo allattal,lehet egy koverebb foka volt,sorry de akkor mar hulla voltam figyelni.....szal csuzdasztak meg puszit adtak egymasnak,meg ujraelesztette szajon a buvart:))) mert a kozonseg mondta alkalmazza a CPR-t:)))

aztan shark show,de ez csak etetes volt,es kb.fel meteresek voltak,alig lattuk oket a viz olya sotet volt,legalabbis a delfinekehz kepest.

aztan fogtunk 1 taxit ,es jott is a szokasos storm...de most esett is:( de csak 10 perc volt,es 2 oraval kesobb mar a fekete felhok is elmentek,de addigra mar este lett majdnem,de azert usztunk egyet:))) meleg volt a viz most is,es megallapitottuk mesterseges a vizfenek,mert kb. 1 km-t beleht uszni es csak szajig er a viz,mi persze nem mentunk be addig,mert mindig vissza jottunk kepet csinalni:))) jah amugy a seaquariumba megtelt a 2 GB-s kartam:))) me van video is:) a viz amugy tok atlatszo de sajna nem tom lefotozni akarh.is en latom alabam a viz alatt,viszont 1 csomo fekete vzinovenydarabka uszik a vizen,ezert minden kepen az a felete sav a part szelen........tomorrow megyunk mashova is,hatha ott masabb nem mintha ez nem lenne amazing:)))

aztan ettunk lasagne-t 1 olasz ettemebe, meg ugye hozzaillo tropical martini coctaillal:)))

holnap jelentkezem,rem tudok,de holnap beachnap,reggel 8-tol,merth.ma mar reggel 7kor atom meleg volt,es hat muszaly barnulni milett jon a storm d.u.....

pusszanat

2 megjegyzés:

  1. Nagyszerű,hogy Floridában vakációzól,érezd jól magyad,várjuk a kövi beszámolót!!!

    VálaszTörlés