2009. július 12., vasárnap

July 4th,nyaralas elokeszuletei,csalad meg nincs:S

Haliho!

Tudom h. reg irtam meg nem is akartam 1 ideig babonabol,de annyi minden tortenik,h.addigra meg elfelejtem:)

Multheten penteken Rita itt aludt,hajat festettunk hajnalig meg az enyemet is:) meg osszekentunk mindent:) majd masnap hullafaradtan d.e. kiindultunk a National mall-hoz,DC-be,merth. Fuggetlenseg napja(Independence day) volt.
szoval nekivagtunk 3an,Mariann,Rita,meg en,lesetaltuk a labunk,meg bambultunk a fube,mint az amcsik:) bar nalunk csak amcsi zaszlo volt,nem ugy mint 1esek kisszek,pled,napernyo,bikini,hutotaska,sor,kaja,zaszlo,amcsi zaszlos ruhak,stb....
es lattunk 1 katonat is akinel akkor fegyver volt h. a derekaig ert a foldtol kb.:S lsd.picasa webalbumom....
aztan elmentunk partyzni-magyarparty again:) a tuzijatekot ebbol kifolyolag a metromegallobol,Vienna station neztuk,ahhoz kepest h. az eleg messze DC-tol eleg jol lattuk:)

en mar tokre vartam a Julius 4.et nekem bejott olyan igazi amcsis unnep,barbeq minden csaladnal,kerti parti,zaszlok korbe ahaz korul is,stb.v.epp kinnt a National Mall-nal ul az egesz csalad........szal ujabb amcsi emlek:)

A heten megint nem tortent semmi ami a csaladot es gyerekeket illeti,unalom,eleg uncsi h. minden nap ugyanaz,es ugyanakkor tortenik......boooriinnnnngggg,nah mind1 kibirom...
kedden taliztunk a Mariannal,merth. o sajna szerdan hazament,kifogta a legparasztabb host csaladot akik mellesleg magyarok:S no comment.......nemhiba mondjuk a Ritaval nekem tobb magyar ismi nem kell,szornyu egy nep neha,itt meg plane......csak az egymas furasa megy.....
de remenykedunk visszajon hamarosan nagyon jo lenne,mindig az megy el v. koltozik mashova akit csak epp h. megismertem es megszerettem,eloszor Anissa,most Mariann,aztan ha en koltozok akkor Rita-t is itthagyom...:S
szoval a hetkoznapokat itthon toltom tobbnyire csak a jatszoteren:S 100 F-be klassz csak a hintat lokni:) v.epp szolizok,v.veszek 1-2 cuccot,meg 2 hetente 1 bikinit,jaja ez mar lassan torvenyszeruen igy lesz:D

apropo csalad.....hat a draga ceg ny-bol meg mindig nem irt semmit,gondoltam rajuk irok mar,erre valasz: a papirokat mar megkaptuk,meg is neztuk,majd szolunk h. elfogadjuk-e!!!
Whaatttt???? szoval jo tudni h. meg a csaladkereses fazis sem kezdodott el,meg az van h. dontenek h. hosszabbithatok-e v.sem!!!! klasszzzz,coordinatorom se segit tul sokat,a masik san diegoi koordinator meg meg nem tud csaladot,meg ha tudna se,se tudnek menni,me ugye elotte kell ny dontese.......ahhhh.....es mar 1 honapom sincs,augusztus 11 veszesen kozeleg,en meg azon agyalok mi lesz ha nem talalok csaladot.......otlet van,de meg nem irom le.....babonas vok nagyon aki meg nem tudna:):S

Nyaralni is mek,mivel hazamenni nem tudtam,igy szabim is van-5 nap plusz hetvege,meg penzem is,es mar megkattanok a monotonitastol,szal muszaly......

Az elmult hetem azzal telt,h.hajnal 2-3 ig csekkoltam az orbitz.com-ot v. a bookinbuddy.com-ot(mar az eletem reszei lettek:D) h.mennyi a repjegy,a legdurvabb a szerda volt amikor percenkent valtozott nemcsak az ar,a hely is!!!!!!!!igy vegulis nem a kozeli Reagen-rol megyunk,hanem a Dulles-rol ami innen 1 orara van,de mar eloz este ottaszunk 1 isminel,o majd kivisz,v.vmi......legalabb a Rita majd lat a repcsibol:) o udvozli mindig az utasokat,olyan kozel lakik a Dulles-hoz:D
Penteken eljott Lyna-a columbiai csaj,aki jon velem,(errol meg annyit,paraszt emberek,h.facebookon volt kirva h. kit tudna velem eljonni,erre senki se ragalt,csak o,kesobb persze latom h. 2 masik au-pair is megy a bnoikkel ugyanazon a napon,a 2 banda nem ismeri 1mast egyebkent,nah mind1 bunkok....) aztan lefoglaltuk az utat,kb.hajnal 2-re:S dragabb volt a repjegy mint amennyit szantunk ra,dehat leven h. last minutba vettuk,mar nem erdekelt,de legalabb a hotellal megusztuk fejenketn 180 dollarra 5 ejre....ami eleg vicces ar sztem:)

Szoval Julius 19-vas.-tol Julius 24-pentek estig MIAMI-ban tartozkodok majd!!!!:)
A tobbit nem irnam le,hol mikor merre meg,de mar majdnem mineden le van foglalva,eleg porgos 5 nap lesz:D

Aztan ah.hazajottunk pentek este,mar indulas is,v.szombat reggel,NY-ba,me Rita ott unnepli a 21.szulinapjat!!:D szal nincs megallas,menni kell,ELNI NAGYBAN KELL!!!!:)

Nah most ennyi,ha lesz vmi a csaladugyben akkor irok,ha nem mar csak Miami utan:)

pusszantas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése