2009. július 19., vasárnap

UDV MIAMIBOL!!!:)

rovidke bejegyzes,me mindjart lemerul a gep a hotel halljaban fogja csak a wirelesst:(

kalandos ut north carolinai,charlotte atszallassal 10:40kor indultunk dc-bol a dullesrol,elotte este party volt:))) szal 2 ora alvas van benem:)) szal mind2szer megvaltozott a gate ahol be kellett szallni:))) ezek vunk mi:)) jah es fulem most nagyon nem birta a legnyomast:S (de attol meg imadom repulni,osszeszamoltam ez volt a 8.gep,azaz 8.utazas) de itt vunk:))) 3-ra ertunk ide Miamiba,4-re meg a hotelhoz a shutellre varni kellett sokat,amugy 20 percre van a repterrol, dog meleg van,oriasi a paratartalom este lementunk az oceanhoz,nagyon borus az eg allitolag nyaron ilyen,de legalabb nem esik,meg nem most van hurrican idoszak:D,nagyon meleg az oceaaaaannn:)) de itt csip a so:S es kekes-zold!!!! ez az elso ilyen amit eddig lattam!!!!mindenki bikinibe maszkal meg isteni rucikba:))) minden tok olcso,fele annyi mint dc-be,hihetetlen....pl.a kameram amit most vettem itt 90,en meg 170ert vettem a laptopom is fele annyi.......nah es a cuccok,holnapo bikini shoping sztem:))) Miami definitely az en citym:))))
ittunk rak koktelt,azaz ettunk,mennyei volt, jah es ocean view szobat kaptunk a same arert pedig nem azt kertunk:)))a naplementet a kajalas miatt lekestuk de majd holnap:)

holnap is 1 nagy nap,majd megtudjatok miert:))) van mar 3 vidio meg v.60 kep:)))

pusszanat Miami bitch-rol:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése