2009. július 27., hétfő

MIAMI and KEY WEST-amikor az almok valora valnak....

NAH visszatertem Alexandriaba,penteken este,kalandosan persze ah.kell,Miamit otthagyva:( de itt vok.......de akkor folytatom ahol abbahagytam....

A delfinekkel valo uszast meg most sem fogtam fel hihetetlen,h.otthon meg az volt az almom h. 1 delfin show-t vegignezhessek,majd ez teljesult Baltimorban,mostmeg pedig usztam veluk,etettem oket,es az alap mozdulatokat az idomitasukhoz is megtanitottak.......hihetetlen........aztan megneztunk meg egy hihetetlen jo delfin show-t ah. a csajok repkedtek a levegobe,ah.a delfinek megloktek oket a viz alul,meg 2 delfinen allva szaguldottak a medenceben,stb.van video is csak meg vh.nem rakja fel a youtube-ra.....de probalkozom.....aztan megneztuk a gyilkosbalna show-t a vilagon nem sok gyilkosbalna van igy idomitva mint a Miami Seaquariumba....gyonyoru volt,es akkora h.ha ugrott az elso 5 sor vizes lett:Daztan aztan foka show jajj egyem meg ah. tancoltak ok is,arrol mar nincs vidi mert betelt a memokartyam:D hat igen mar 1.nap meg jo h. vittem laptopot,osszesen 1000 kep lett,meg v.15 video meg a Lynatol 450 kep:D szal meg varjatok a feltoltessel....:D
aztan shark show ami inkabb csak etetes volt.....es tok picik voltak....

aztan csinaltunk par kepet Miami downtownrol mert a Seaquariumbol tok jo volt a kilatas ra,tipikus CSI Miami-s kep:D

aztan vissza a hotelba kis beacheles:) majd szunya,hullak voltunk.....

KEDD:
ez a nap tenyleg csak a beachrol szolt,reggel 9kor ki,jelzem ejjel is dog meleg volt,nagyon bejott ez nekem:) Miami olyan mint amilyennek elkepzeltem meleg,gyonyoru ocean...zsir csak a sok spanyol ne lenne,itt is durva de lennt nem volt ember aki eloszor ne spanyolul szolt volna hozzam....de utalom a fajtajukat....nah mind1:)
szal beacheles,kajalas,egyebkent napi egyszer ettuk,annyira ment a surges forgas,eszunkbe se jutott:) este kis shoping,merth.nagyon olcso minden,de en csak par cuccot vettem,muszaki kutyure mar nem akartam kolteni.....

SZERDA:
THE BIGEST DAY IN MY LIFE!!!!!
Amikor eldontottem h. Miamiba megyunk,tudtam h. akarmennyi is de KEY WEST-ET nem szabad kihagyni.....az maga a paradicsom,legalabbis en szerintem.....es hat a penz sem akadalyozott meg ugyanis kemeny 66 dollart fizettunk az egynapos utert!!!!:D ft-ba atszamolva se sok,de a mi 700 dolcsis havi fizunkhoz meg aztan plane rohejes:D
szal reggel jott a Peter az idegenvezeto felvettek a hotel elott busszal,ez volt 6:45-kor tokre pontosan.....majd 11-re oda is ertunk......de meg vmit az utrol: a Rout 1-on mentunk vegig,Key Largo,Islamorada,Marathon es Key West ezeken halad az a Route 1....tessek csekkolni a helyeket.........felemelo latvany....csak a hid-a leghiresebb a 7 merfoldes hid- es a 34 sziget(az ut ah.ment mindenfele kis pici lakatlan szigetek) es 42 hid osszesen.....Mexicoi obol stb.....hihetetlen.... jah es sok helyen a viz kb. bokaig ert,es latszottak a korallok,az elo korallvilag,merth. elo korall a vilagon asszem 5 helyen van!!!!
sajna ezeket csak buszbol lattuk de lattuk!!!!
KEY WEST: HUMID!!!!olyan hattalmas paratartalom volt,h.ezt mar en sem birtam pedig en aok koze a fura emberek koze tartozom akik imadjak:) meleg is volt 99 Fahrenheit,nemtom hany C,de 40 korul sztem....szal a szigeten rettenetes volt.....meg abuszon mondtak lehet menni buvarkodni,ilyen nem tul mely vizbe,kb.10 meter lehetett.....48 dolcsi 3 orara egy katamarannal mentunk ki,ital is benne volt mondom okes:D ez se rohelyes ar:D
be is fizettuk meg a buszon,de mondtam a Lynanak h. 11-tol 1ig nem lesz ido megnezni a szigetet kajalassal is egybekotni,merth.1kor indult a katamaran,de a peter is mondta elege lesz.......nah h. ebbol mi sult ki:D
11:45-ig kajalas,mert meg elotte ahajojegyeket is fel kelett venni.....majd rohanas a Southernmost point-hoz ami arrol hires h. 90 merfoldre van kubatol,allitolag a fenyek is latszodnak,de ez tuti kamu:) szal elindultunk oda persz kozbe fitozas minden hazat,utcat,kubai boltok stb. majd ott meglattuk a sorbanallo embereket hat persze....hiszen hires,vilaghires....oke bealltunk a sorba de amikor mar csak 20 percunk volt a hajo indulasig akkor kialltunk es csinaltunk par kepet oldalrol:) aztan futas vissza a kikotobe!!!! kozbe fenykepezes,hires vilagitotornyot stb. 1 percen mult h. elertuk a katamarant.........ebbol kov.ugy leizzadtunk(amugyis) h. futas kozbe a maradek vizemet magamra locsoltam mert mar levegom sem volt............ahh key west 1ik oldala a masikhoz 6 perc kocsival szal nem nagy,de gyalog vh.mindig leragad az ember vminel.....

szal a katamaran iszonyat jo volt,nem is himbalodzott annyira.....odafele csak vizet engedtek inni:) aztan kaptunk mellenyt,buvarszemuveg,pipa,beka uszony(az az ize a labra nem ugrik be:)),kis oktatas,aztna mint a heringek v.100 ember be a vizbe:) nah hat mondanom sem kell annyir nem tudtam kozelkedni:)) a hullamok miatt egyhelyben alltam csak kb. en csak szines edi kis halakat lattam,sarga(az ott tipikus) stb.de valaki oriasteknost is,neha delfineket is elhet,mi nem lattunk....aztan 15 perc mulva a szemuvegem beazott es utana allandoan:S szal semmit nem lattam mert a so szejjelmarta a szemem:S szal csak hang alapjan tudtam takekozodni: Lynaaaa where r uuuu??? es ott volt mellettem:D

aztan vege lett sajnos ennek is:( csinaltunk par awesome pics-et a gyonyour kekeszold oceanrol majd vissza is ertunk key Westre,amugy a szigettol kb. 20 percre hajokaztunk el....jah es a hajon taliztam 1 MAGYAR SRACCAL!!!! ahhh a story ugy volt mondom Im from Hungary....erre nem ragalt mert el kellett mennie tolteni a sort masnak is(amugy ugy tolttek h.meg meg sem ittam mar toltottek is ujra csordulasig:D) szal aztan vissza jott: really?Im from szeged!...es megint elment....mondom mi???es tatva maradt a szam....erre visszajon mondom Lynanak nah akkor eltesztelem,es beszletem hozza magyarul,es hat tenyleg szegedi....dec.ota van kinnt vizimentokent jott ki Bostonban kezdett,de Miami-t jobbank talalta:D de par honapja Key Westen el....szegeny....de szar neki:))) jo fej amugy nagyon,meg az osszes ott dolgozo tok jo fej volt:))

aztan kis gyors futasos shoping meg key west utcain,vettem egy key westes polot mostanaban ezeket a cuccokat gyujtom:) aztan sajnos ez az alom is veget ert...........indulas vissza Miamiba...........lattunk par key west beahcet messzirol a peter mondta is nem olyan szpeek mint Miamiban a homok feherebb,de eleg koralloos a viz,meg Miamiban szebb szine van....es tenyleg....

este 9re visszertunk,bedoles az agyba es alvas:)

CSUTORTOK: keles izomlazzal,hala a buvarkodasnak:)))
majd varosnezes megkerestuk Versace hazat ami elott meggyilkoltak.....semmi nevezetesseg nincs Miamiban szinte csak ez a Miami Seaquarium meg a Star Island........azt is lattuk,bar csak kocsibol,hajoturaval lehet csak megkozeliteni,tobbek kozott madonna,lenny Kravitz,stb.haza van ott.....amugy Miamiban rengeteg olyan resz van ahol olyan olaszos mediteran hazak vannak az ocen v. 1 folyo partjan elotte kis steg meg yacht....not bad.....vh.kibirnam ott:)))

aztan d.u. kis beach,majd pakolas a holnapi hazautra....:(

PENTEK:
korankeles,8tol mar beacheles merth.ott mindig meleg van....birtam ezt a south beach-et mert alig volt ember,de megis ez miami legszebb beache....Nikki beach..jah ez is letezik itt is voltunk hoteltol 5 perce volt:)))
majd 12kor elhagytuk a hotelt,a borondot meg otthagyhattuk ajandekshoping a hazaiaknak,amit remelhetoleg hamarosan hazakuldok.....majd irany a repter:(((

a repulessel minden rendben volt voltak kisebb legorvenyek,de szinte meg sme lehetett erezni,mielott elindultunk Miamibol 1 orat ultunk a gepben mert vmi gaz volt.....emiatt Charlotte-ban North Carolina majdnem lekestuk a gepet,ekkor mar csak 25 percunk volt megtalalni a helyes kaput,meglett,de a csomagokat mar nem volt idejuk atpakolni.....ezert aztan DC-ben a Dulles-on(hihetetlen szar airport,tok nagy,kaosz,busszal viszik az embereket a csomagfelveveohoz is...ahhhh) 1 orat varuk a comagot,de semmi,majd kozoltek jah hat az ott maradt Charlotte-ban...kira....majd kuldik 0-24 h-ban meloznak......mondom okes....mindenki nyugtatgatott meglesz az sokmindenkivel elofordul ez itt.....es tneyleg vas.kora d.u.jott is....zsiiiirrr,minden megvan bele se neztek szerintem.....

Szoval ennyi volt Miami,eloszor de nem utoljara!!!!azt garantalom,hiszen a hatalmas oceanjarok a bahmakra amik minden nap ott mentek el a hotlunk elott,meg ott alltam elotte Key Westen is a szeivem majd megszakadt h. oda is a vizum miatt nem jutottam el,amikor az is tok olcso,pl.az 1 napos ut 175 dolcsi,1 heti fizunk....pfff...nem baj NEXT TIME!!!!nem adom fel....
de azert Miami South Beachen az apaly-dagaly miatt kialakulo kis napozo szigeteken sem volt orssz am henyelni,meg fenykepezkedni,es hat a zoldes kep ocean...hmmmm:)meg a dog meleg,hat akarki akarmit mond h. o nem tudna ott elni,csak turiskaskodni jo,de Miami az en citym,minden teren,alomvaros,ahol igazan eltudnek elni.....
minden esetre tok jo h.minden almom valora valt amivel kijottem az 1.evre...szal kellenek uj almok:)))

A hetvegem a Jani magyar baratunknal tolttem meg a Ritanal aki most koltozott nem reg egy country clubba,ami azt jelenti h. egy korbezart beleptetorendszeres terulet,sok sok haz rengeteg,mint 1 kis falu,csak epp mindne uj,3 medence,golfpalya,jatszoterek,edzoterem,fitness,minden..... szal pooloztunk 1 kicsit:))) a hostszulei mekkora jo arcok jajj azok utan amit megelt NY-ban a poklot jarta meg,ezek meg szulinapjara laptopot vesznek neki,meg hasonlok:))) a Janinal meg pentek szombat este megneztuk a Knowing-ot...pfff tok felelmetes 1film,de a vege eleg szar lett,hal Istennek,mert igy legalabb meseszeru vege lett,es eltudtma aludni:)))

Most ennyi vannak meg hireim de nem akarom elkiabalni,Miamit sem mondtam el reszletesen es igy osszejott,bar azt hozza kell tegyem h. minden epp h.....a mazlik embere vok:)))

Nah pusszanat

1 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Lura vagyok Hungary-ból. Nem rég találtam rá a blogodra és kb egy nap alatt végig olvastam, annyira izgalmas! Nekem is mindem vágyam az ÁLLAMOK! De jó érzés lehetett a delfinekkel úszni!
    Azóta kaptál levelet NY-ból? Van már valami új család kilátásban?
    Remélem neked a legjobbakat, hogy miharabb válaszoljanak és kapj új jófej családod CA-ban! Izgatottan várom az új bejegyzéseket.
    Best wishes, from Hungray!!!! :D

    VálaszTörlés