2009. december 20., vasárnap

December 2.hete




b

e
A szombati nap viccesen indult....szulok kozoltek h. haaaat ok most nem tudnak kivinni az allomasra,szal megint nagypapa visz(lassan mar szokasos lesz)......de meg elotte posta,ugyanis fel kellett adnom a csomagom amit szuleimnek kuldtem haza.....
Okes,postara odaertunk 5 perc alatt,nagy sor volt,de haamr sorra kerultem......no kozli jajj h. ez Europaba megy szal toltsem ki ezt meg azt a papirt.....hmm mondom okes van meg egy kis idom.....csakhat ez sok idot emesztett am fel,a vonatom indulasa meg veszesen kozel volt.....persze meg ertetlenkedett a cimzessel is,stb stb....aztan jott a 6 db kepeslapom....meg kerek e biztositast a csomagokra...mondom erre mar vegkepp nincs idom.....amgyis onmaaban is belefoglal vmennyit,szal fizettem 170 dollart egy csomagra(nem elsobbsegi)....nem baj,ideje volt mar kuldeni ajandeokokat......
Majd rohanas a vonathoz,1 perc alatt jegy vasarlas az elektronikus rendszerrel,felpattantam vonatra,majd mar indul is,huhhh

Vasarlas megint.....kivetelesen mar semmi kedvem nem volt hozza,mivel tudtam h. ezer dolgom van,es mindezt kb 5 ora alatt kell elinteznem(amig benn vok a city-ben).
Szal elindultam a hosszu listammal h.mikor merre,melyik utca melyik sugarut,es ott mit kell neznem,es kinek......probaltam kozben nem beterni sehova mashova......
Elso utam igy a Burlington Coat Factory-ba vezetett(ahol a telikabim is vettem) ugyanis itt multheten lattam jo koktelrucikat,ami jo lenne az eskuvore(Januar 9,anyuka tesojanak eskuvoje,szal melozok)......talaltam is egy irto sexy-t,de megsem leszek sexybb mint a menyasszony(lol az gaz lenne).....teloval lefotoztam,elkuldtem anyukanak,h.van lilaban meg rozsaszinben,meg egy masik fazon feketeben....erre visszair csaladi kajalas van,szal mindenkinek megmutatta es mindenki a lila-ra szavaz,foleg Victoria(menyasszony)....merth.o is lilamanias LOL
szal a lilat vettem meg,majd lattok kepeket kesobb.....

Kozbe besotetedett,az Empire State Building aznap keken vilagitott....szuperszep volt,minden nap mas fenyben pompazik.....persze a kepek nem hozzak vissza azt a latvanyt.....

Aztan setalgattam meg a Macy's fele(The word largest store-tuti!!) ahol most van egy hatalmas egokkel kirakott felirat: Believe.....van 1 "kampanyuk" is h.meg lehet irni ki miben hisz...bemenni nem volt idom h. raalljak a believe or not merlegre,ami megmutatja h. mennyire hiszek a Mikulasban,azaz Santa-ban...ez sajna tavaly is kimaradt:(

Egyebkent minden uzletnek megvan a maga karacsonyi varazsa,nagyon szep dekoriaciokkal,legtobb helyen mar tulzas is.....de a Macy's varazsa a legszebb,minden kirakat mogul vmi regies jatek tunik vissza......

Ezutan Manhattan Mall.....ToysRUs...Amcsi legnagyobb jatekboltja,es olcso is......persze semmi igazan jot nem talaltam....viszont mellette talaltam egy jo kis cipos,taskaks,ekszeres boltot...wow oda meg visszaterek,de most nem volt ra idom....meg amugy sem volt konyakszinu csizma:)

Aztan vettem a KMart-ban(mindenes bolt,Tesco feeling) Hannah-nak a Connect4-t(tarsasjatek fele),meg az ikreknek a Hiho Cherryho-t(tarsasjatek)....ez kb. 1,5 oramba telt mire kivalasztottam mert 1: annyi ajandekot talaltam mar meg ithon h.szerintem ok mindent megvettek mar:) 2: minden gyerekjatek tok olcso.....

Majd letelt az 5 orahosszabb huzhattam vissza "middle of nowhere"-re.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése