2009. december 20., vasárnap

Snow=America halott









ATTENTION pls!!:) Most 3 bejegyzest is irtam,szal ez elott meg van 2!! ENJOY IT!!:)

Rita baratnem mar napok ota a kozelgo "evszazad hovihararol" dumal nekem ami majd DC-t fogja erinteni,majd pedig NY allamot.....hmm mondom okes,tuti csak tulzas,majd mikor mar tobbszor hivott,h.Niki mar csak ez megy a tv-ben(itt NY-ban nem ment) akkor elgondolkodtam h. lehet h. lesz benne vmi....jelzem ez 2 napja volt.....
Elozmenye a hoviharnak: orult vegtartalek vasarlas,kaja minden mennyisegben es viz,majd tankolas(Rita 1 orat vart a sorban 1 benzinkutnal)....ez az eredmenye a tulzasba vitt idojarasjelentesnek...mert okes jelezzek elore,meg szoljanak h. nagyon nagy ho lesz,es szukseg lesz kajaara,mert bennragadunk a hazban,nah de ez h. mindenhol ez megy,csak kaoszt szul!!!!!

Majd penteken d.u. utolerte a vihar DC-t......sosemlatott hoeses,ami szombaton delutanig tartott allitolag......Rita es Rick(a baratja) jottek volna NY-ba hozzam,de hajnalban ramdotak 1 sms-t: Niki bmeg a hazbol nem tudunk kijutni!.....azota kiderult majdnem 1 meter ho esett!!!! Ez nem csak engem de egesz DC-t meglepte....emlekszem tavaly 1szer esett ho,kb 5 cm,persze az elet akkoris megallt amcsi modra,benak ezek hoban kozlekedni....es mindenki fotozott...hat akkor most mi lehet.....

Ennek ellenere muszaly volt befejeznem a hulye karacsonyi vasarlasomat szoval tnap(szombat) bementem NY-ba,a vihart 2-re mondtak szal idom volt boven.....amugy tnap arra keltem h. apuka kozli anyukaval,mielott indult melozni: "A holapatot kiraktam,es egy botot a hazba,ha fel nem tudnad kinyitni az ajtot,akkor tord be!" mondom ez kesz.....mar megint tulzasban vannak.....
Szal vissza a cityre....persze mindenki mint vmi orult rohangalt,sztem foleg a karacsonyi vasarlasi laz miatt,de benne volt a vihar feeling is.....szulok mondtak is: "Niki jol gondold meg bemesz e mert a varos ma olyan lesz mint egy allatkert!" mondom NY mindig egy Zoo:)))

Okes beertem,az eg hofeher...jujj semmi felho,v.az egesz 1 felho volt,eszembe jutott sok elrettentes amit mondtak pff de en nem rettenhetek el:)) mentem tovabb...meg jo h.nem lattam szabadsagszobrot,azzal egyutt mar vegkepp katasztrofa filmbe illo kepek lettek volna elottem LOL...szal az eg feher,szel alig,fagyos ido,de elviselheto....

Megint volt listam,cimekkel mit kell elinteznem....eloszor KMart a Penn Station-nel,meg 1-1 ajandek az ikreknek: Jack-Fish o Fish,Emma: Tinkerbelle-es puzzle....tovabba talaltam magamnak 1 jo kis fekete csizmat,meg 1 lila itthoni mamuszcsizmat:) majd egy kis eldugott utcaban egy szuper boltban vegre talaltam konyakszinu csizmat!!!:) igen 2 csizma 1 nap:D

Ezutan ugy dontottem setalok(a fagyba) de igy elgalabb vegre lattam a 5th ave-t is...ez is kilove a listamrol)...New York Public Library....Bryant Park a kozelben(legkozelebb)....Grand Central feligmeddig lattam(legkozelebb belulrol is).......majd Barnes n Noble konvesbolt.......dugig emberekkel......rengeteg emberrel......gondolta ha mar itt vok szetnezek TOEFL konyvek utan,de annyi volt h. nem tudtam valasztani:))) majd lementem a foldszintre,es megkerestem az utikonyveket,azon belul is kis hazankat.....persze mondanom sem kell a konyvespolc legaljan volt,es csak 3 fele konyv.....nagy kepes es infos konyvet akartam.....helyette vettem egy kozepes nagysagu de sok keppel tarkitott millio infos konyvet Hungary-rol a hostszuleimnek.....sztem befog nekik jonni:)))

Majd seta tovabb,kozben gyonyorkodtem az uzletekben.....egyik sem a penztarcamnak megfelelo,ezt mar a kirakatba kihelyezett ruhakon latom,nem beszelve az emberekrol akik bemennek....bunda a 10 evesen is.....

Ezutan Best Buy...America 1ik legnagyobb elektronikai boltja,es legjobb is sztem......megkerestem a kamerakat......jajj rengeteg volt......mar 2 het alatt 2 kamerara szukitettem le a koromet:) megkerdeztem egy elado sracot melyik a jobb...erre o nagy segitokeszen felolvasta a tudnivalokat rola,amit en is eltudnek....nah kosz......annyibol megerte bemenni h. most mar tom h. a Canon nagyobb,de sulyra konyebb,meg a fogasa is jobb,meg a Nikon az ellentetje......tudasra ugyanaz.....majd megrendelem online,pick up service-zel pedig akar masnap erte is mehetek:)))

Ah. kileptem a Best Buy-bol lattam h. esik a ho!!!Emberek megkattantak,amugyis hulye az osszes ott,de most kulonosen lokdosodtek,es rohanva siettek.....barmok mind azt hiszi h. 1 perc alatt lesz a megigert 50-60 cm-es ho:))) neha sajnalom oket,h.ilyen agyatlanok:D
En elveztem a setat a hoesesben,mar nem is votl annyira hideg sem,csak ne lett volna annyi szatyor a kezemben:D
Setaltam v. 15 utcat,raerosen(a szatyraim miatt is:)) komolyan mondom ezt videozni kellett volna ah.viselkedtek az emberek.....nagyon vicces volt.....vegre elertem a Penn Station-hoz,rogton neztem a kiirast h. vajon toroltek e mar a vonatomat(ekkor 1 cm ho volt kb),ugyanis anyuka probalt "ijesztgetni" h. ha itt ho esik vonat sem jar.....erre legszivesebben kozoltem volna h. "M.o.on kb. 30 cm hoig meg van elet=suli,munka,de ha busz nem jar,akkor vonat igen,meg ha kesik is" de inkabb hallgattam......mostansag 3szor kerdezte Itouchot vettem-e mar,szal nem akartam lehuzni magam elotte,de azert majd elhintem neki h. egy fejlodo orszagnak mint USA talan nem igy kene viselkednie 1 kis hotol......mert ekkor meg csak kicsi ho volt....

Szoval megneztem vonatom jar meg...kiraly akkor nem ragadok a cityben:D persze elottem ment el,szal 1 orat varhattam,leultem a foldre mint 1 homeless.....eleg sokan ultek meg ugy ott,olyan feelingem volt mintha mindenki jaratat toroltek volna 1 repteren hehe
Amikro a vonaton ultem mar nagyobb ho volt de semmi veszes...utobb kiderult az utanam levo mar elakadt:S

majd anyuka szolt h. menjek taxival merth.o nem mer vezetni hahahha,ez volt delutan 5kor,azaz kb.5-8 cm ho volt ekkor.....fogtam egy taxit,persze o sme tudta mint eddig meg senki soha hol van a Monitor Court Coram varosban LOL el is tevedtunk sot egyszer farolt is egyet a kocsival:D mondom ezek tenyleg nem tudnak vezetni,pedig NY allamban minden evben van ekkora ho......
mire hazaertem senki nem volt sehol,apuka tudtam h.melozik.....anyuka meg vasarolt gyerekekkel,na off ennyit a nem emrek vezetni-rol...pfff

Ma elso dolgom volt kinezni az ablakon.....ho nagy....nagyon nagy......a hatso kertben 2 asztal van,abbol csak 1 latszik,annak is csak 1 resze:S.....megint megallapitottam h. mennyire utalom a havat.....lementem csaladhoz,anyuka kozli mar erti miert utalom:D szegeny megbolondul idebenn,h.nem mehet vasarolni,es meg a gyerekek is nyaggatjak h. kimehessenek hoembert epiteni hehe csakh.nem mehetenek mert Hannah-nak nincs overallja(anelkul miert ne mehetne ki???) az ikreknek meg eletveszelyes ugyanis akkora a ho mint ok maguk pfff
szal mindenki tv-zik......anyuka azota elment vasarolni,miutan az apja a hofuvojaval(itt mar nem divat a holapat kerem szepen) lefujta a kocsijat,meg az utat.....azota sem jott vissza,lehet mar nem is fog:D a hoeses mar reggel elallt hal Istennek....allitolag most felmelegedes jon......
remelem lejutok szombaton DC-be,onnantol mar nem lesz gaz az ut vasarnap FL-ig hiszen delnek megyunk...jah meg magyarok vagyunk tudunk vezetni hoban is!!!!:D
Kozben most irja 1ik ismerosom h. tnap ejjel taxit akartak fogni Manhattanben,de egyet sem talaltak!!!!!!nah ez a veg...mikor eltunnek a sarga taxik is....

Hallottam otthon is nagy ho van,elvezze ki aki szereti!!! Es probaljon meg ne depresszioba zuhanni aki utalja(like me)!!!!:)

Tovabba lehet tippelni h hany nap iskolaszunet kovetkezik:S Most hivtak sulibol Hannah-nak hnap nincs,szal anyukanak se lesz valszeg...zsirsag:S

Pusszanat

P.S.: Anissa-m hivott a heten,h.jol van,megvolt az eljegyzes(majd rakok fel kepeket,mint egy hercegno!!) es h. hianyzok:((( te is:((

1 megjegyzés:

  1. Tökjó, most láttam a híradóban, hogy mekkora hó van NY-ban.
    Itt is elakadtak a vonatok ám, csak nem a hó, hanem a hideg miatt beragadtak a váltók! :)
    Azért legalább egy hóangyalt csinálj! :)

    VálaszTörlés