2009. december 20., vasárnap

December elso hete







December 4,pentek: Hannah Nutcracker(Diotoro) balett eloadasa
Miota itt vagyok erre keszul Hannah...minden kedden 4 orahosszas probai voltak!!!! Kiderult ez egyfajta profi valogato,tehat ha jo vagy akkor legkozelebb fentebb lephetsz 1 szintet...nem csak az van h. siman fentebb kerulsz egy szintel....mar maga a valogatas is,h.ki mit jatszik a Diotoroben is 1 komoly valogatas volt...emlekszem 1 hete voltam itt mikor neten csekkoltak a szulok es orultek h. iden az angyalt tancolja majd Hannah.....
Kerdeztek is megyek is,mondom sure:) csak azt elfelejtettek elmondani h. azt a 20 dolcsit is rajtam huzzak le:S mind1
Az eloadasra a szuleim,anyuka szulei,es en mentunk el penteken,a szombati eloadasra meg a szulok,es az apuka szulei,meg anyuka tesoi.....Jacket nem vittek,nem mertek megkockaztatni az o magatartasaval...teljesen 1etertek!!! Emma-t nagyi vitte szombaton,allitolag elvezte,csendben volt,tatott szajjal nezte...nem meglepo:)
Nekem nagyon bejott,a tortenetet ismertem mar,a zenejet is jatszottam meg anno fuvolan emlekszem,de meg sosem lattam balett formajaban......az 5 evestol a mar profi visszatero 20on evesekig voltak az eloadok,baromi jo volt.....Hannah izgult nagyon egyszer el is rontotta,de mosolygott egyet es elindult a masik iranyba:) persze ezt meg kellett jutalmazni 3 db egyenkent 100-150 dollar erteku Pandoraval(karkotore kis disz).....hat jo neki.....
fenykepeim errol sajna nincsenek,mert h. itt is tiltva volt??!!!

Vasarnap karacsonyi vasarlasra keszulodtem,de vegulis semmi nem lett belole:) legalabbis ami a gyerekeket es a csaladot illeti.....
Bementem a TJMaxx-be amit szemely szerint a vasarlas mekkajanak tartok LOL,legalabbis aupairek 100ai imadjak....ez 1 outlet szeru bolt,minden tok olcso....pl.megtalaltam almaim tornacipojet 60 dollarrol 19-re WOW tovabba vettem meg par aprosagot:)
mivel az Adri asszem epp beteg volt igy nem fogtam bele nagyobb varosnezesbe,csak egyedul setalgattam azokon a helyeken amiket elotte kiirtam magamnak,h.azt latnom kell....
Nagyon hideg volt,de en mindig setalok NY-ban,azaz eddig meg mindig setaltam.....szulok mindig kerdik miert nem metrozik,mondom 1: engem nem erdekel a metro,inkabb a varost nezem 2: egyedul sose metroznek ott.....
Elsetaltam hat a Flatiron Building-hez ami a 5th ave, a 23.utca es a Broadway talalkozasanal fekszik......arrol hires h. ugy nez ki mint egy vasalo:D es a legkeskenyebb reszenel csak 2 meter szeles az epulet wow!!! sajna a kepek nem valami jok,a nap pont ugy tuzott h. seh.sem tudtam lefotozni h. ne legyen sotet a kep....hate this camera:S

A Flat Iron Building kornyeken tok szep epuleteket lattam meg,pl.a 3as kep,sajna nem tom mi az:( de mindenki szerint kepeslap kep,orulok h. ilyen jo lett:)

Majd a Broadway-en elindultam a Penn Station fele(allomas,ahonnan megy vissza a vonatom Long Island-re)....ekkor mar nagyon hideg volt,kb. a szam is lila volt :)

Ezen a heten csak annyi extra tortent meg h. minden nap kaptam csomagot a UPS-tol mivel a csaladomnak rendeltem sok sok ajandekot....vicces story: UPS-es csavo mar 1 ido utan csak annyi mondott h.: "Te tenyleg szeretsz online vasarolni!" yes:D

Fenyofank is van mar,elmentek a fapiacra:)) gyonyoru szep nagy,plafonig er,es kover(mint itt minden fa) egy ag nem all ki,sehol ugy van megformazva is lol....fel is diszitettek hetvegen,hetkozbe meg a hazat is tele egokkel,meg mufa,stb.van ahol mozgo murenszarvas is van,de nekem a kedvencem a felfujhatos motoros hoember!!!!hahahaha
Ma(dec 20) mar ajandekok is vannak a fa alatt,mekkora hulyeseg ez!!!szegeny gyerekeknek 24.e estig(nalunk europai kari lesz) ott csurog a nyaluk:)))

Meg is nezem nekem van e mar alatta vmi;)

Pusszanat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése