2010. február 11., csütörtök

1,5 ev!

Sziasztok!

Lentebb meg talalhato 3 ujabb bejegyzes,kepek meg jonnek majd,szal erdemes lesz visszanezni.....

Hat igen,mint oldalt lathatjatok a szamlalon I've been here for 1 year and 6 months!!!

Hat eleg sok minden tortent ez ido alatt.....jo is....rossz is......tobbnyire jo dolgok......de nem irnam le megegyszer:))

Az utobbi hetekben tudatosult bennen legfokepp h. mar latom a negativ oldalat is az orszagnak,meg az embereknek,meg az au-pairsegnek.....eddig nem lattam,csak a szepet(a rosszat csak a hostcsaladokban lattam:))
Annyi bolond ember el itt h. hihetetlen......eszuk a 0-val egyenlo.....mind1 h. fiatal v. idos,no v. ferfi,bar utobbinak kulon meg van a sajatos gondolkodasa....lol
Ezek ellenere meg mindig azt gondolom h. tudnek itt elni,csak lehet nem egy amcsi lenne a ferjem:D meg nem is au-pairkent meloznek:D

Ami az au-pairseget illeti.....sokat gondolkodtam leirjam e most amik az utobbi hetekben ertek engem......ugy donottem leirom,mivel ez az en blogom......kommentet nem fuzok hozza,azt majd ti tegyetek meg:
-NINCS KAJA,azaz ami van:pizza,mac n cheese,sutik,cukorkak,kenyer,muzlik,tej,uditok,ENNYI!
-anyuka most vasarnap megkerdezte: Niki tudod h.ma lesz a Superbowl es anyaek jonnek,rendelnek mexicoit,szeretnel te is enni??? IGEN! valasza: okes,nezd ki mit rendeljunk,jah es van cash-ed(keszpenz).....mondom nincs,valasz: akkor a kovetkezo fizudbol levonom.......Niki said: ok....fine.....
-szivatos beosztas: most szombat melo,kovetkezo szombat melo.....
-minden egyes nap kesik fel orat,ami azt jelenti h. heti 2,5 ora,azaz havi 10 ora pluszom van.....ami penzbe lenne jo: 40 dolcsi kb.
-"Niki remelem nem felejtetted el h. aprilisban kell kivenned a szabadsagod!!"
-minden hetvegen mikor hazajovok a citybol hivom h. vegyen fel,nem tud...-12 dollar a taxira
Most ennyi ugrott be.....

Azt kell h. mondjam h. a tokeletes host csalad fogalma mar reg lerombolodott bennem,mint ah a korulottem levo au-pairekben is.....ettol fuggetlenul,vannak csaladok akik hulyeseget el lehet fogadni,es lehet veluk egyutt elni,ilyen az en mostanim is.......azaz LEHET valtanek megint,ha lenne hozza erom...de nincs....nincs kedvem megint stresszelni,meg varni h. hivjanak,meg uj kornyezet stb.....fel az ev az nothing...kibirom.....

Errol ennyit szerettem volna irni,errol keszul egy bejegyzes amit fel ev mulva rakok,fel facebookrol is szedem le az ismerosok kiirasati,tapasztalatait,meg MINDENT,csakh.megmutassam nektek h.mi a jo es mi a rossz ebben a "szakmaban",megeri-e avagy sem(en tovabbra is az igen fele hajlok).....
A gyerekekkel semmi bajom,tenyleg....neha rosszak,neha nem,de tunemenyesek.....de azert masfel ev utan mar tudnek mast is csinalni minth.2 olykor 3 gyereket probalok nevelni.....nehez az amikor meg van az ember keze kotve,merth.itt elek egy idegen kulturaban ahol teljesen maskent fegyelmeznek...sehogy.....

Terveim a kov.fel evre:
-kineztem 2 sulit a citybe(mivel LI-en nincs ami erdekelne),szombatonkent lesz,rem mindig tok menni,es nem kell meloznom majd....meg nem irom le a szakokat,babonabol....
-UTAZNI marha sokat....most apr.ba nem megyek valoszinuleg.....viszont az utolso honapot total vegig szeretnem utazni,az uticelok is megvannak mar,de meg nem irom le babonabol....
-PROBALNI MEGERTENI ENNEK A NEPNEK A GONDOLKODASAT,MINDEN TEREN,talan be is olvadni!:D

Terveim az USA evek utan is vannak....az tuti h. 2011 januar-ban legkesobb koltozom vmerre,annyi eleg lesz M.o.bol:D addigra kipihenem magam,kicsaladozom magam,kipartyzom magam,meg az europai itt szerzett baratokat is meglatogatom,meg ok engem,etc.......
A tervek havonta valtoznak:D DE ami meg mindig fenn all(mar evek ota):
-Australia au-pairkent,v.tanulni(sok zse)....vagy
-USA tanulni,de ez szinte kizart,anyagiak miatt,meg millio papirmunka,stb.....vagy
-a legujabb: London-foiskola-turismus-vendeglatas szak,megfizetheto aron,1 eves.....vagy
-Uj-Zeland-aupair.....hmmm.....az aupairseg meg mindig egy jo kiut az orszagbol:D
Szal mostansag ezek kotik le a napjaimat,tervezgetnem kell,allasokat nezni lassan,bar elobb egy jo oneletrajz kene.....


A heten amugy annyi tortent,h.Hannah 8.szulinapjat unnepeljuk pentek ota,lufihegyek a hazban,az ikrek azzal utik egymast...havazas,nem annyi mint DC-be(mi a szar tortenik ott???ott sose esik!!) de nagy ho van itt is...ami mar eleg unalmas.....voltam eletem elso Austral ettermeben,ahol megint vmi tengeri kutyut ettem,isteni volt,hat igen Australia mindig is a szuvem csucske volt:))
Szulok tnap a nagy ho miatt itthon voltak...izgalmas volt igy melozni,merth.ilyenkor is kell,h.kijojjon a heti 45 ora......ma epitettem egy iglut a gyerekekkel:)

Pusszanat! C u in September!:)

P.S.: Rem nem vettem el senkinek a kedvet az au-pairsegtol.....jo penz,ingyen suli,sok utazas,rengeteg barat a vilag minden tajarol,akik szivesen varnak az orszagukba.....1 ev OK,de 2 ev az SOK(K)!! :D

2 megjegyzés:

  1. Szia Niki!

    En is au-pair vagyok itt, es egyetertek teljes mertekben az au-pairekkel kapcsolatos dolgokkal, en leginkabb az itteni kajalasi szokast nem tudom hova tenni, mert kaja az itt sincs...ill. van, amiket te is leirtal. Otthon azt hiszik eheztetnek, mert tenyleg egesz nap ehes vagyok - hiaba nassolom a sok idiotasagot meg eszem a piritost - pedig nem, nekik ez az etkezes normalis, de egy magyar ember, gyomor sztem soha nem fogja megszokni h vacsorara egye azt ami otthon egy ebednek felel meg, ebedre meg egyen egy 'szendvicset'....azt sem neveznem annak azert. Na meg az idiota konzervlevesek....pffujj. Lehet h ez sokaknak nem hangzik olyan 'nagy' problemanak, pedig ez is nagyon idegesito tud lenne, ahogy a sok tobbi is, na meg foleg ha ugy hizol, hogy allandoan ehes vagy. Itt ez lehetseges. :))))

    Amugy regi olvasod vagyok, fol is szerettem volna veled venni a kapcsolatot de nem talaltam meg az e-mail cimed eddig...........asszem te latod az enyemet, szoval ha gondolod elkuldtheted nekem :);)

    VálaszTörlés
  2. szia kedves elso hozzaszolo:)
    sajna nem latom az e-mail cimed:( de az enyem: nixi20@citromail.hu

    VálaszTörlés