2010. február 27., szombat

5th ave,au-pair meeting,snowmageddon








Sziasztok!

Febr.14-Valentin nap....meg mindig nem szeretem ezt az unepet,es nem csak azert meg meg nem talaltam meg almaim amcsijat(ha amcsi nem is fogom LOL) hanem mert ugy gondolom h. nem csak ezen az unnepen kene a parodnak ajandekot vanni,meg jo fejnek lenni.....sztem.

Bementem a citybe,h.tartok egy fotos napot:) Egyedul mentem,ami talan most jol is jott,mert mas elunta volna magat mellettem,amennyit fotoztam:D
Ne volt annyira hideg,azaz eloszor faztam,foleg ha szembeszel volt:D de aztan mikor mar vorosre sebesedett az arcom,mar nem ereztem fajdalmat sem,es mentem tovabb...:)

Utvonal: Penn Station,majd Briant park(a hideg ellenere eleg sok ember ult kinnt es olvasott/laptopjan netezett) majd 5th ave-n vegig seta,egeszen a Central Parkig....egyszer letertem a 5th ave-rol amikor megneztem a Grand Centralt(allomas,millio egy filmbe benne van-pl.Madagaskar:)),meg betertem a St.Patrick's katedralisba is,pont mise volt-nem is tom miert voltam ezen meglepodve hiszen vasarnap volt:) dugig volt emberekkel,es tok jo volt hallgatni par percig egy angol miset:)

Jartam mar a 5th ave-n,de fenykepezo nelkul,meg nem setaltam le ennyire....
Fo "latvanyossaga" tulajdonkeppen az h. az osszes vilaghires tervezonek talalhatoak itt uzletei:Gucci,Dolce & Gabana,Prada,Luis Vuitton,Versace,Abercrombie & Fitch, lattam a hires Apple store-t(ami egy uvegkocka,es a fold alatt van a bolt:)
A central park-ot elerve a Plaza Hotel-nel visszafordultam,seta egeszen a Rockefeller Center-ig...korizott am a sok szerelmespar:) tovabba egy Cupidonak oltozott pasi(eleg piros volt a teste a hidegtol:D)akit eloszor eszre sem vettem a tomegben,a mellettem alloktol tudtam meg:D
Majd egy kis seta a Broadway-en,majd vegre a meleg vonaton ultem:)

Febr.21-1 ujabb szuper au-apir meeting napja....szokasos unalom.....otletektol mentes koordinatorom megint a hazaban tartotta.....nem baj legalabb egyszer eszek is jot:D csoki fondue meg sajt fondue....meg Wii!!!!! ez egy jatek a tv-n kell jatszani,itt amcsiba ez a haztartas resze:)(nekunk nincs emrt meg kicsik hozza a gyerekek) szoval baromi jo,veszek is egyet v. itt v. otthon(nem tom ha itt vennem otthon mukodne-e,ha esetleg vki ert hozza,az kommentalhatna ez ugyben:) Szoval a Wii-n just dance-t jatszottunk,ez az 1ik legujabb Wii jatek,2kort jatszott mindeni(csak 10 au-pair volt most kb,mindenki nyaral,v.log :D) 2esevel jatszottunk,eloszor 5000 koruli pontom lett,masodjara mar 8000,a gyoztes csajnak 11 ezer,a legbenabbnak 4000:)
Eloszor Britney-Womenizer-re tancoltunk LOL-ez rossz valasztas volt tolem,alig birtuk kovetni a mozdulatokat(maga a jatek alapja h. fogod a kezedben a taviranyitot,ami vegulis erzekeli a mozgasod es koveted a kepernyon latottakat-legyen ez a tancos jatek,joga,karata,v.barmi-BENA AMCSIKNAK EZ A SPORT:D)
Masodjara Katy Perry-Hot n cold-ot valasztottuk,az mar egyszerubb volt kicsit-a mozdulatok ugyanazok voltak mint a klippen a valosagban:D

Ez irto jo buli egyebkent,szal mindenkepp be kell egyet szereznem otthonra!!!:D

Hetkozbe most nem tortent annyira sok minden,Emma par hete leszokott a cumizasrol,anyukaek eldugtak a cumijat,mondvan h.a binky fairy(cumi tunder) elvitte:D
Emma egesz jol viseli ezt,neha beszol h. "Miert nem tudta meg egy kicsit itthagyni a cumim ez a gonosz cumi tunder!Utalom!" LOLLL
Emmarol amugy millio egy ilyen storym van....annyira vicces a no,h.nagyon...haza kene vinnem:)

Snowmageddon: ez a szo 2010-ben szuletett az USA keleti partjan,a snow(ho) es armageddon(vilag vege) szovakbol.....foleg DC es NY kornyeken lehet hallani.....
A ho jott csut.este es esett pentek estig.....hallottam a city-t is megbenitotta,de akkor azt kepzeljetek el itt mi van...itt nincs annyi ember mint a citybe h. "lejarjak" a havat,meg annyi hokotros se(bar a mexicoiak nehany dolcsiert szivesen lapatolnak,legalabb hasznuk is van:D)
Szoval ezen infok tudataban mar tudjatok mi lehet itt,foleg h. itt meg a multkori ho sem olvadt el teljesen-pl.meg az iglunk is allt!!!Mar nem all,mert befedte az uj ho total!!!!!
Szal apuka csut este mar nem is aludt itt,a melohelye fizette mindenkinek a hotelt,csak h. penteken tudjanak menni dolgozni.....anyuka itthon volt,Hannah is......egy elmeny volt.....bar hal Istennek 11-kor anyuka mondta h. mara vegeztem,majd legkozelebb ledolgozom a maradek orat(nem szoltam be h bocsi de mindig tovabb melozok)....szal azota itt ulok,es netezek,hol skypolok,hol nem......hol alszok,hol nem......
Marha uncsi,az tuti h. ha valaha is visszajovok erre a kornyekre az nem November es Aprilis kozott lesz,ti se tegyetek!!!!
Most olvastam a chile-i foldrengesrol,meg a cunami riadokrol a csendes-oceani tersegben ami a foldrengest koveti majd....nagyon durva....hamarosan eleri Hawaii partjait is,ott most 2 ismerosom nyaral,remeljuk nem lesz gaz.....de hal Istennek a cunami riadok mindig idoben jonnek(jelen esetben tobb oraval hamarabb),nem ertem a foldrengest miert nem tudjak elore jelezni???:/

Hnapra talan mar jobb lesz a kozlekedes,es a vonatok is jarnak majd,mert akarok menni TjMaxx-be kicsit vasarolgatno:))

Sok puszi

Niki

U.i.: asszem tenyleg ideje lesz letrehozni egy uj picasat,v.vmi hasonlot,mert a blog mar megint nem enged feltolteni kepeket:/
Tovabba angolul egy kicsit is tudoknak ajanlom Kandee Johnson blogjat(jobb oldalt a blog listaban) nagyon okos no,imadom,nekem o 1fajta utmutato,en allandoan olvasom,gondoltam most kozze is teszem itt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése