2010. február 11., csütörtök

bazi nagy amcsi lagzi















Sziasztok!

Mar megint jol elmaradtam,ugyh.most rovod leszek,h.vegre utolerjem magam:)

Januar 9-en volt Victoria(host anyuka idosebbik huga) es Mike eskuvoje Woodbury-be(NY) a Fox Hollow( http://www.thefoxhollow.com/ ) nevu hotel rendezveny kozpontban.
Mar 8-an delutan 2kor elindultunk a hotelba,azaz eloszor a kozeli templomba(unitarius,mert a velegeny mar 1szer volt hazas),ahol volt az eskuvo foprobaja(nem tom otthon van-e ilyen),majd lepakoltunk a hotelba,es utana mentunk egy kisebb vacsorara(kb.30 ember volt) ami egyfajta koszonetadas a parnak,meg ok is koszontet mondanak a szuloknek,tovabba a pap is jelen volt....jol tele ettuk magunkat majd irany a hotel.....elso ejjel Zizi-vel(host anyuka kisebbik huga) es Justin(a csaj pasija) aludtam egy szobaba.....
Reggel 8kor keles(mert ugye meloztam)....gyerekeknek furdes....nekem is....megkajaltatas.....akkora svedasztalos reggeli volt,h.ilyet meg sose lattam:D orultem is h. vegre egyszer van boven food LOL
majd delutan 2ig semmit sem csinaltam:D Justinnal szorakoztunk,szetrohogtuk magunkat unalmunkban..ugyanis en vartam a gyerekeket(mindenki ment a fodraszhoz,sminkeshez aki a hotelba jott a menyasszony keresere),Justin meg ugye a baratnojet varta,aki mivel koszoruslany volt(hostanyam is) meg tobb szepitesre szorult LOL

2kor elindultunk a templomba....az eskuvo,szep volt,nem volt csak kb.50 ember.....erdekes volt ez az unitarius szertartas...anyuka es apuka kiserte be a menyasszonyt....volt szuzmariaszoborhoz imatkozas,gyertyagyujtas,stb....jajj a gyerekek ah.bevonultak nagyon cukik voltak Jack es Emma kezen fogva....sietve az idegessegtol LOL....Hannah szokas szerint mosolyogva,semmi izgalom:)
Majd kovetkezett kb.1 millio fenykep elkeszitese a templomban,kinnt is,bennt is.....kinnt kb.-10 fok volt.....szegeny gyerekeket sajnaltam csak......de Victoria nagyon felkesult volt,nem csak h. maganak vett egy feher szormebundat,de minden koszoruslanynak is egy-egy feher bunda bolerot,plus mindenkinek gumicsimzat ha esne az eso v ho LOL erre nem volt szukseg.....Victorianak egy feher kivul is szoros csizmaja volt(a ruha alol ugyse logott ki):)

Vicces story: a csajok koztuk hannah is limoval mentek a templomba,apuka,Jack,Emma,Justin meg en meg kocsival kulon....hazafele apuka mondja vmit elfelejtettunk,mondom jah nekem is van olyan erzesem.....feluton beugrott neki hat Justint felejtettuk el LOLLLL(3.kepen lathato)

Mi masfel ora mulva eljottunk onnan,mert mar untuk a dolgot,meg a gyerekek is szetfagytak,ok meg meg fenykepezkedtek tovabb,jelzem a 2 kinai fotosnak ugyanolyan gepe volt mint nekem WOW:)

Kb.5-6 fele jott az utasitas,h.setaljunk at a Fox Hollow hotel szarnyabol a rendezveny szarnyba....hat ez az epulet akkora volt h. mind a 3 szinten legalabb 3 eskuvo volt ugyanabban az idoban...merth.lattam meg 3 masik menyasszonyt is:) Az eupulet amugy kifejezetten eskuvok rendezesere van kialakitva,volt pl.4 kulon menyasszony szoba(kanapa,mosdo,kaja,nasik,ital...szal minden ami a relaxalashoz kell a lagzi ideje alatt:D)
Bementunk egy nagyon szep terembe es ott is csinaltak v. 1000 kepet,en is ott alltam a fotosok mogott es fotoztam,neha mar feltem h.kirakjak a szurom LOL Victorianak amugy iszonyat jo ruhaja volt,az uszalyt el tudtak tuntetni ugy h. madzagokat meghuzogattak alul a ruhan,es hipp hopp volt uszaly nincs uszaly de viszont lett egy szep masni belole a ruha hatuljan:)
Kozbe lehetett enni mar eloeteleket(rak martogatva szoszba,kagylo,sajtok,gyumolcsok,italok,stb)

Majd atmentunk egy hatalmas helysegbe(itt mar minden vendeg jelen volt kb.300 fo) ott volt az u.nevezett cocktail hour-ami vegulis egy kajalast jelent,nem csak italozast LOL-itt is volt hidegtal,meleg tal,eloetel,volt ahol te sozlgaltad ki magad,de volt ahol csettintettel es mar jottek is:)
Vmi rockos banda is nyomta a talpalavalot,tancoltam is kicsit Emmammal meg a masik2 gyerekkel is.....

Ezutan megint atsetaltunk egy masik helysegbe,ott mar szepen teritett asztalok voltak,menulap,8 fele kajabol lehetett valasztani,plus bar pult,meg photoshoot,azaz az a doboz amibe ha beulsz akkor csinal 4 v.akarhany sorozatkepet(ez kva jo otlet sztem,en is csinaltam a 2 csajszival...majd a masolt peldanyt dedikaltuk es ment egy emlekkonyvbe az ifju parnak:))

Miutan mindenki leult es ital is volt elotte,jott az u.nevezett wedding entrance-azaz az eskuvoi bevonulas.....Black Eyed Peas-I gotta feeling-re (1ik kedvenc szamom)...eloszor jottek a kozoruslanyok-azon belul is eloszor a gyerekek jajj nagyon edesek voltak,nagyon izgultak,szal inkabb csak seta volt a dance helyett haha....1ebkent mindenkit felkomferalt a DJ(hosszu osz haju 50es faszi LOL),utana a koszorusfiuk(nah ezt mar magyarul nem tom h. hivjak oket LOL) majd a kisebbik hug,majd hosanyam(hozza bemondta a DJ h.aki nelkul nem jott volna letre ez az eskuvo),majd az ifju par.....mindenki betancolva jott be egyebkent....itt az 1ik kedvenc wedding entrance dance-em(JK wedding entrance dance a neve),ez a par talalta ki,ezzel ugymond hiresek is lettek,csak ok a templomban csinaltak!! http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Majd kovetkezett a par elso tanca,egy Michael Buble szamra.....

Ezutan koszonet mondasok kovetkeztek,kezdte Victoria nagymamaja,83 eves,nagyon vicces neni,lehet mar irtam rola,imad merth. tanultam olaszt,es o olaszo.ban szuletett ugye:D poenjai 1ike: eskuvon odahiv kerdezi bemutatta e mar nekem a boyfriend-jet(baratja) hahaha
Majd Mike fia(merth.az elso hazassagabol mar van egy fia,17 eves-nem is nez ki rosszul LOL-a menyasszonyt emelos kepen,aki a menyasszony alatt van) mondott beszedet,ezen en is meghatodtam,nagyon jol beszelt.....mondott meg beszedet Mike 1ik haverja is,az a poenosabb verzio volt.....
Majd volt egy rovodke kis film,azokrol az emberekrol akik mar nem lehettek ott az eskuvon....az is meghato volt.....

Majd kajalas,zene,tanc,fenykepeket mar a fotosok vetitettek is ki a tv-ben,gyorsak am a kinaiak LOL
Kajalni nem sokat ettem ugyanis Hannah rosszul volt,es felmentunk ledolt a menyassz oltozojeben,es mire visszajottem mar elvittek a kajam!!!nem voltam ideges:))
11-kor mar az ikrek total melyponton voltak,mar tul voltak a sirason meg hisztizesen ami a faradtsagtol volt,persze nem lehet oket felvinni aludni pfff majd el is aludtak.....Emma Zizi vallan tancolas kozbe(zene bombolt:D),Jack pedig apukaja oleben:D
En felmentem szoltam Hannah-nak h. megyunk vissza a hotelba,anyuka ott hevert a foldon kidolve:D azt mondta jol van csak faradt......el is hittem volna ha nem latom h. percenkent leint egy pincert vmi piaert:D

Atsetaltunk a fagyban a hotelba,majd alvas.....anyukaegesz ejszakajat a wc-ben toltotte:D hat igen lehet nem kene annyit inni,es meg ra fajdalomcsillapitot is szedni.....kis kezdo:D

Masnap reggel felkeltem idobe,h. a reggelit meg veletlenul se mulasszam el:D Kozbe kiderult Mike total lebetegedett.....de ennek ellenere masnap indultam Mexicoba a naszutra,ahol majdnem 3 hetet maradtak...persze a hazajovetelt is megunnepelte a csaladom...ezek mindent megunnepelnek....no comment.....

Mi vasarnap delutanra ertunk haza,en rogton be is fekudtem az agyba,ez volt 1 pm...alvas 8pm-ig majd 9-tol megint LOL

Osszessegeben nagyon bejott az amcsi wedding,de az ubergaz h. maga a lagzi mar ejfelkor veget er,v.van ahol hamarabb is:/ Szinte alig meloztam vmit,mar neha hulyen is ereztem magam :D de a gyerekek a hotelban az apjukon logtak,v.Justinin,ha meg nem akkor apuka v. Justin hivta oket magunkhoz:D a lagziban meg a nagyikon meg papikon logtak:D
Szal nem volt ez olyan rossz mint amilyenre szamitottam:)

2 megjegyzés:

  1. Szia! A 4. képen az anyuka van? Bocsi a kérdésért, de nem plasztikáztatott az arca vagy botoxos? :S :D
    Nagyon gáz, hogy nem adnak rendes kaját. És akkor ők mit esznek?

    VálaszTörlés
  2. hahaha nem nem botoxos,meg plasztika sem,az itt is draga,ha meg a kajan is sporolnak,akkor h. telne botoxra???hahaha ok melohelyen esznek,itthon meg nasit,meg ami van,az aupair aki meg egesz nap itthon annak mind1 mit eszik....

    VálaszTörlés