2010. február 11., csütörtök

Knicks-MSG-"Nikiii,nem hiszem el!":)

Megint egy "csodaszep" au-pair meeting,januar 24,NYC,Madison Square Garden(MSG)....

A game elott taliztunk Adrival,meg az uj pasijaval(aki amugy nagyon jo fej) ki is elemeztuk h. ez a kosarmeccs meg elmegy de az elkovetkezendo meetingek.....:D legalabb nem csak en huzom fel magam rajta LOL

A MSG-be taliztunk a tobbi au-pairrel meg CC-vel,koszones,hi how r u???everything is ok?? yeah....beszelgetes letudva:D jegyeket ideadta,a jegy 31 dolcsi volt,ebben benne volt egy XXXXL-es meretu hosszuujju polo is:D
Persze Niki jegye nem oda szolt,ahova az Adrieke,hanem oda ahova a tobbi csaje,de azokhoz nem ulok,szal beultem Adriek melle,mondvan hatha nem kerik a jegyet mar ott:D nem kertek...
Az Adriek pont elmentek taplalekert,amikor ott ulok egyedul,bambulva es hallom h. vki mondja: "Nikiiiii nem hiszem eeelllll!!!" odaneztem es latom h. nez egy csaj(akkor pont nem beszelt :D) ahh modnom magamba tuti halucinalok,furcsa ha magyart hallok:D
Aztan mondja h." Hello nem ismersz meg???" hmmm mondom bocsiii de nem:D

Nah hat ennyire kicsi NYC is:D A csajszi Noemi,osregi blogolvasom,majd iwiw-en leveleztunk rengeteget,szokasos dolgok,h.jottem ki,stb. aztan kijott asszem fel eve,de valtott csaladot(milyen meglepo:D) ekkor is kikerte a csaladom.....es hat ugyse sose taliztunk eloben,de o megismert,en nem:O
Nagyon jo fej csajszi,NYC mellett vmi Katonah(akarcsak baratnem vezetekneve,innen tudtam megjegyezni LOL) nevu varoskaban lakik,sztem tuti talizunk meg.......

A meccsrol roviden: NYC Knicks jatszott a Dallas Mavericks ellen....NYC jol kikapott-hat igen ha en ott vagyok az csakis tortenelmi esemeny lehet:D masnap a vereseggel voltak tele az ujsagok......:D
himnusz....sose hallottam meg itt eloben az amcsi himnuszt.....a hideg kirazott azert.....tancosok,cheerleaderek,mint a filmekben,uvolto zene(a legujabb szamok),lanykeres,szulinapi koszontesek a kibvetiton,agyukkal lottek polokat a kozonsegbe:D,volt egy dob egyuttes kisgyerekekkel,akik tancolva doboltak a karmester is tancolt:D stb.....egy elmeny volt.....ezek az amcsik 3 orasra huztak el az ilyenekkel a meccset......vegigdumaltuk a csajokkal:D 1ik kezembe 1ik kamera azzal fotoztam,masikkal meg videoztam....profizmusssss:D

A meccs utan elmentunk vasarolni....most furcsa modon csak par zoknit,meg bugyit vettem...mik vannak:D
Majd h.neh.csak 1 meccset nezzek meg,beultunk egy etterembe Adri,a pasija,meg en es megneztunk egy amcsi foci meccset....ezt a sportot meg most sem vagom:D

Majd a csavo volt olyan rendes h. hazahozott,o azt hitte tolunk 20 perc...mondtam h.nem igy lesz...1 ora volt:D

Meg egy baseball v. amcsi foci meccsre szeretnek elmenni....nem azert mert erdekel,hanem mert szeretnem felfogni a szabalyokat vegre:D

KEPEKET nem enged feltolteni most....szal kesobb potolom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése