2010. február 11., csütörtök

Boston and the house of food:)


A januar 16-17-18 hosszu hetvege volt(18.a Martin Luther King day) es mivel elozo hetvegen az eskuvo miatt meloztam igy megkaptam a hetfot is szabadnak wooo hooo(amugy ez ki van zarva egy au-pair eleteben alt.:D)
Szoval szinte gondolkodas nelkul igent mondtam a Zsuzsi ajanlatanak,ugyh.irany Boston!!!!:)
Azaz jobban mondva Grafton.

Pentek este akartam indulni,de szombat lett belole......haaat az ut volt v. 6 oras,2szer is at kellett szallnom,hulye busz.....szal odaertem kb.este 7re!!!

Csinaltak nekem vacsit(merth.en arrol vok abban a lakasban hires,h.itt nalunk sosincs kaja,v. ha van az csak edesseg,pizza meg mac n cheese) hivtak 2 masik au-pairt is szal jo volt a tarsasag:))
Ettem is csomot,anyuka kisebb eskuvore valo adagot fozott,mar akkor lattam h. igaz amit a Zsuzsi mondott o a house of food-ban el LOL szar is neki,h. az a legnagyobb baja h. utasitsa vissza a sok kajat amit minden nap eleraknak:D (meg masodik hostcsaladomon is tultesz a Zsuzsi hostanyukaja:D)

Este elmentunk Worchesterbe a csajokkal buzizni....haat jobban jartunk volna ha Bostonig megyunk LOLL kezdjuk ott h. az 1ik csajnal nem volt utlevel,szal nem engedtek be.....1 hely maradt ahova beengedtek minket vmi cowboy club farmereknek:D
Nah itt volt aztan mubikan lovaglas,ha leestel akkor egy csaj egy hatalmas falapattal elfenekelt:D
Tovabba ez ment a pulton is,cserebe kaptal egy csomo piat egyenesen a szadba ontve LOLL
Nah meg a csavok akik odajottek.....Zsuzsival mar nem tudtuk h.sirjunk v. nevessunk LOLL bar ez nalunk mar mindennapos msn-en,right??:)
Ugyh.egy vodka redbullal gazdagabban hazamentunk.....

Masnap irany Boston,a lustasag meg a sok eves miatt delutn indultunk el:D
Vonattal be Bostonig(persze indulas elott a parkolo"oraval" azert meg voltka gondjaink:Dugyanis a papirpenzt kellett egy lyukba begyomoszolni..hulye amcsik LOLLL) ah.kileptunk az allomasrol mar lefagyott tobol a kezunk:D aztan v.fel ora kinlodas utan vegre megtalaltuk a turabuszt amit kineztuk.....a faszi tok jo fej volt,meg tok okos,nemhiaba ott szuletett:D a tura volt v. 3 oras,kozbe le is lehetett volna szallni,de azt nem mertuk megkockaztatni a -20ban:D
Ugyh.buszbol csodaltuk Boston-t,sztem Anglia feelingje van(bar meg nem jartam ott),atmentunk Cambridge-be is,ami a folyo masik oldalan fekszik....de magat a Harvard egyetemet nem lattuk....majd legkozelebb.....
Jo volt ez a buszos tura mert tenyleg mindenhol korbe vitt minket,es tok okosak is lettunk :D de az a bostoni akcentus: bah'stin gah'din(Boston Garden:D)
Hazamenetel elott meg vettunk egy-egy burrito-t amit a vonaton fogyasztottunk el mindenki oromere(szag) LOLLL

Hazaertunk,akkor is ettunk:Dsot masnap reggel is:D
A Zsuzsi hetfo reggel melozott,dehat ami a melot jelenti...egy gyerek...maga a nyugalom:D rajzoltunk vele parat,de mar a bealvas fenyegetett annyira nem tortent semmi(az en 3amhoz kepest:D) szal mar ertem miert sms-ezunk mi annyit napkozbe a Zsuzsival,ebren tartjuk egymast:D

2 fele elindultam vissza NY-ba a nagy csomag kajaval amit a Zsuzsi anyukaja cosmagolt nekem:D volt benne minden,mogyoro,dio,keksz,narancs,uditok,csokik,szendvicsek,stb.

A hazautam hosszu volt,es unalmas,de legalabb volt eleg kajam:D sot meg utana 3 hetig azt ettem:D

So,azt kell h, mondjam h. Zsuzsi 1ik-e azoknak az au-paireknek akinek ertelmes csaladja van,hihetetlen,h. ilyen is letezik,nem???van kaja,van futes,normalisak(anyukanak olyan story-ai voltak h. doltunk a rohogestol),stb.....

Thanks Susy!!!!esp the food!!:D <3:)

KEPEKET nem enged most feltolteni....de kesobb potolom.....

1 megjegyzés:

  1. kedves Lányok!
    Örömmel olvasom híreiteket,én Bostonba megyek márc2 és ,szeretnék ismerősöket találni.
    Kérlek írjatok a
    angyalbeka@freemail.hu címre
    Halihó Eni

    VálaszTörlés