2009. február 11., szerda

Ma vagyok itt FEL EVE!!!!:D

MA FEL EVE ERKEZTEM NY-ba!!!!:D

Hmm mit is irhatnak,eleg furi mar fel eve amcsifoldon vagyok.....mintha csak 1 hete lett volna....tul gyorsan telik az ido....en meg csomo idot elpazaroltam ezeknel a seggfejeknel....nah mondjuk azert nem olyan rossz itt,imadom DC-t....

Most hetvegen meg remelem elmegyunk vmerre,hiszen long weekend lesz....Philly,v.Atlantic City v.NY v.vmi....jo messz....

Amugy jol vok,1re jobban,tnap meg ma apuka itthon volt,nem tom miert,edes tnap kerdezte hol voltunk Manoval,mondom setalni,mint minden nap(kis tulzassal,csak minden masnap 1ebkent) erre o: lehet 1 kerdesem.....mondom aha....erre o: bizots h.el akarsz menni....mondom igen,merth. O,igy magara is mutatott,szerne h.maradjak,mondom de lehet gyilkoska nem....megh.fel h.a kov.nem lesz jo.....

mellesleg ma RHonda kuldta a febr.i news lettert,azaz mikor lesz meeting,meg az ujak nevet,es hat ott van vmi Erica from Brazil....pont egy brazil lesz a kov.juk,nekem mind1.....csakhat a brazilokat mindenki szidja....mellesleg febr.23-an lesz a meeting,1 bowlingpalyan.....de jooo.....en meg a bowling.....de mindigis imadtam.......benasagomtol fuggetlenul....

Ma eleg sok emberrel beszeltem,fuu h.1esek mennyit valtoznak:S durva....orulok h.itt vok,meg.sztem fel is nottem,nemhiaba csak 1 baby-re vigyazok....nah meg az onallosag,onallo kereset,sporolas,jovo tervezese....stb.

Nah csok,szurkoljatok h. irto jo hetvegem legyen....vmi jo kis varosban....

CSOK CSOK


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése