2009. február 2., hétfő

Sirjak v. nevessek????

Miota nem irtam, a legfontosabb ami tortent,az h. penteken hivatalosan is "atmenetbe" azaz "transition-be" kerultem,tehat elkezdodott a csaladkereses,azaz ok jelolnek ki,a NY-i vezetok,es csak olyan csalad lehet aki szinten transition-ben van....es csak 1 szerre 1 csalad,gondolom azert h.ne huzam tobbnek az agyat,szal ha 1et lemondok akkor johet 1 masik,ha jon.....sucking.....

Mar az elso nap irt NY-ban a csavo akinek en is irtam Ivett segitsegevel,THX again:) szal visszairt a csavo h.mi jellemzo erre a transition allapotra,2 hetem van,meg utana elbiraljak h.kapok e meg 2-ot,egyszerre egy csaladdal kommunikalhatok,elerhetonekkell lennem allandoan.....bla bla,azota mondjuk a budira is magammal viszem a telom:)
Aztan irt egy masik csavo aki szinten a ny-i kozpontban dolgozik,h.van egy csalad CHICAGO-bol,akiknek kene egy au-pair kedvesek,es a helyi koordinator is nagyon fun....csupan ennyit irt,majd irt Rhonda,h.3 gyerek de van 1 allanso nanny-juk is,meg h.hetvegen hivni fognak.....
Ez vegulis penteken,tehat mar a transition-om elso napjan letre jott....mondom zsir,tok sok mindent ertettem,eloszor az anyukaval beszeltem 15 percet,majd kesobb az apukaval is kb.ennyit.....

Chicagoban elnek,Andersonville reszen,eleg jo helyen(marmint a kornyek,me Chicago-ban most 15 F van itt meg 40,csak osszehasonlitas vegett:S) de kozel a tohoz-Michigen-to;ami nyaron baszott jol nez ki,ah.neztem google-ben,dehat most,meg nyaron is 20 fok azt kesz:S
Szal mondo ok a lenyeg,h.ne kelljen hazamennem,kibirom max.fel evig,ott aztaz megint valtok,v.nem tom.....
Igen am de 3 gyerek van,3 FIU!!!! 1 baby-8 hos-az okes is, es 2 asszem 3 meg 4 eves kissracok,az 1ik ovis,a masik pre-schoolos,indiai csalad szoval megint nem feherek:) de tunemenyes gyerekek,a sulok orvosok.....mondtam kuldjenek kepet a lakasrol,au-pair szobarol,de nem kuldtek....mar ez furi volt....
szal van 1 allando nanny-juk is,aki reggel fel 8-fel 6-ig melozik veluk,v.a szulok v.a nanny v. a nagy szulok viszik a gyerekeket a suliba,oviba,ez meg okes is lene,de kerdeztem ha megcsinalom az Illinois allam beli jogsit van kulon au-pair kocsi? nincs, mondom fasza,de a busz,metro kozel van,ahh de mar vezetnek nagyon.....szal ez nem franko.....
En egyebkent fel 3-tol este 9-ig meloznek,szal lenne napi kb.4 ora amit 3 sraccal toltenek:S ahh kizart,jo 2,mert a baby koran alszik gondolom....
1ebkent 1 brazil au-pairuk van most,aki allitolag honvagy miatt akar hazamenni,hianyzik neki a hot weather:D meg tom erteni:)

Nah szoval ezeket vas.visszmondtam,nagy gondolkodas utan....megirtam a csaladnak,Rhondanak,meg a NY-i faszinak is....
a csalad nem irt erre semmit, Rhonda h.beszel a ny-ival es keresunk ujat,a ny-i meg h.ne valogasak nagyon,mert akkor hazakuldenek "SAJAT KAROMRA" meg ha 2 het utan nem talalok akkor is,mondom fasza,ez meg csak az eslo volt,es alt.senki nem mond igen az elsore,meg mondtak regebben h.valogassak addig amig 1 csaladot nem erzek kenyelmesnek....szal fasza,plane meg sajat penzemen mennyek haza mi????!!!!meg h. emlekezzek en vallaltam h. au-pair akarok lenni,es a cel h. kinnt maradjak,ez okes,szal rem a next family jo lesz,mert ha arra nem mondok igen,lehet nekem annyi.....

A hetveget a semmittteves,es a party-zas alkotta:) gondoltam ki tudja lehet ez az en Americam vege,bar remelem nem:S:(
Szombaton d.u.taliztam a Dorival,mentunk volna giga nagy borondot venni(a koltozesemhez) de nem talaltunk olyat ami 150 dollaron alul lenne:S szal rem jovoheten osszejon....
Aztan este buli,szarra fagyas a szuper Ultrabar nevu hely elott,me vartunk 1 magyar North Carolinabol jovo au-pairt,meg 1 franciat-aki nem nezett ki annak,es nem ismeri a nevetest,nem ugy mint MI:D meg 2 v.3 ruszki is volt,nah fel ora utan csak jottek,szarra fagytunk addig,majd a ruszkikat lerazva mentunk tovabb....
Party,dance,McDonald's-bol allt az este,szuperjo volt......jah es taliztunk 1 csajjal,vmi Claudia,aki 7 evvel ezelott jott ki a szuleivel Floridaba nyaralni(Peruiak) es megismert 1 csavot,majd hazamentek,7 evig neten tartottak csak a kapcsolatot,majd a csavo kiment Peruba megkerte a csaj kezet az apjatol,majd a csaj kijott most ide,es szerdan lesz az eskuvojuk.....kijott gigaborondokkel,mint "turista" 2 honapra,szalkozben meg ki tudja meddig marad,meg hat nem sokaig lesz turista:D .....beszaroooook,nekem me nincs ekkora szerencsem,bar ugysem birnam ki 7 evig:D

Masnap dogles Dorinal,jajj de jo az a sotet basement,ablak sincs,tok sokaig doglottunk,ugy fel 3 pm-ig:D jelzem 5-kor jottunk haza,szal okes.....
Aztan megint McDonald's:D majd elmentunk Adri-hoz,jajj de cuki babara vigyaz,nah aztan meg AMC mozi, megneztuk az Uninvited-ot....horror.....Dorinak meg nekem a labunk vegig a szeken volt felrakva,me h. feltunk elkaopja vki:D de zsir volt,en amugy is szeretem a horrort:) naggyabol ertettem is,bar neha elkelt a forditas a csajoktol:)

Este 10 utan haza is ertem:) hostapuci kerdezte mizujs,ahh.mondom Chicagot visszamondtam,kerdi azert mert hideg van?:) ahh mondom nem csak azert,nezte a Super Bowl v.Ball-t v.mit....meg osszeszerelte a szobabiziklis kondigepet amit az anyuka vett maganak,mar a nappaliban alig ferunk....meg mondta kerdezzem meg hostanyukat mi a velemenye Chicago-rol:) ahh mondom almos vok:) meg megkerdeztem h. beszelt-e mar uj au-pairrel erre mondta meg nem....

Most meg irt apuka h.4-en,vigyem el 2! playdate-re Brantley-t....2 suliba....az 1ik vallasos 1enruhas....ahh mondom fasza,persze Manoval,meg busszal,egy nap 2 suliba....halal....remelem tulelem.....ha nem irok tibbet ide,akkor nem....:)
Meg irt meg 1 mailt,h.a hetvegen nem birtak vele,es a vas.pl.egesz nap a szobajaban toltotte(ettol rtteg,nem tom miert) es mondta az apuka h.Niki elkoltozik miattad,ezt meg nem hitte el neki allitolag,aztan tovabb orjongott vmiert,majd elverte az apja:D es a legszebb: APUKA IRTA H. FELHATALMAZLAK HA OLYAN A VISELKEDESE NYUGODTAN VERD MEG!!!! igy szo szerint ezt irta, basszus mondom,gyanitom elnem kell vele.....:S

szoval jol allok minden teren....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése