2009. február 5., csütörtök

Mindig kell egy "B" terv is....+mar hostapam is gecizik:S

Szioooo mindenkinek!

A tegnapot tuleltem,6-ra haza is jottek,elmentem cigizni,meg pizza,cola,seta....gondoltam rosszabb mar nem johet ezen a szerencsetlen tegnapi napon....de jott.....

Amikor hazaertem,laptop bekapcs,gondoltam megsasolom irt-e uj csalad,hat nem:(....ellenben hostapam igen....de meg milyet,es milyen hosszut.....

A lenyeg: (leirnam angolul is,de ki tudja mit dob ki a google,neh.ratalaljon 1szer:))
Megszolitas: Dear Nikolett (sose irt ilyet:S)
-nem erti es nem is hiszi el,h.mind2 iskolat meglatogattuk tegnap,nem tom miert....
-tovabba pattog amiatt h.hazataxiztunk manoval a masodik sulibol,meh.plusz penz az is....mondtam nem maradhattunk a suli teruleten,es alljunk a hoesesben 1,5 orat????nah mind1.
-irja,h.megkert ha baj van gyilkossal,hivjam........amikor az elso sulinal hisztizett pont hivott,amikor a masodiknal akkor en akartam hivni,de nem vette fel,mire hivott meg mar itthon voltunk,gyilkos meg ott....
-arra,h.irtam h. meg akar olni gyilkos,erre annyit irt: "sajnalom h.ezt kell hallanom,biztos asuliban hallotta,merth.eleg szerencsetlen h.nincs jogsid,es ezert kell havi 300 dollart kifizetnunk afterschool prg.okra,ahol a 6.ikos gyerekek ilyeneket mondanak,meg probalnak belekotni"
mondom jo magyaran az egesz viselkedese ennek a seggnek az en hibam.....
-utana irja,h. "Nyina mondta nekem,h. en maradtam volna itt 2 evet,de biztos vagyok benne neked van 1 baratod m.o.-rol,aki Floridaban el,ess meselt milyen szep es meleg van ott,es remeli Chicago utan eljutok oda" seggfej,1-nem mek Chicago-ba,mondtam is neki, 2: nincs is senkim Floridaban,es tenyleg maradtam volna 2 evet,de ha mar valtanom kell akkor melegebb helyre mennek....
-utana irja: "elgondolkodtam azon h. miert nem tudsz kontrollalni 1 4 eves gyereket?!"
-majd leirja amikor kozepsulis tanar volt,matek(nem is tudtam) akkor o se birt nehany gyerekel,erre panaszkodott az igazgatonak,o meg mondta "Te vagy a tanar,az a te hibad ha nem birsz veluk!"
-aztan irja:" szerintem az a kihivas 1 tanarnak v.1 barmilyen embernek,aki gyerekekre vigyaz,ha a gyerek nem 1 angyal,mert akkor unalmas a munka....." NEM NORMALIS!!!!
-aztan: "lehet h.neked meg gyerekek vigyazasanal tobb tapasztalatra lenne szuksegem,v.talan majd a sajatomnal menni fog, es ne felejtsem el,Brannen(Mano) es gyilkos eletkora nem ugyan az,nem minden gyerek olyan mint a mi 18 honapos Brannen-unk" szal mar hulyenek is nez....

A vegere: Sincerely(sose irta ezt)

Nah erre inkabb este nem is reagaltam,csak ma,fennt olvashato mit,persze finomabban,meg h. tudom h.a kov.au-pair jobb,okosabb,inteligensebb,baratsagosabb lesz mint en, 10 eves jogsival, 10 eves gyerek gondozasi tapasztalattal,nagyobb ereje is lesz hozza,jah es a legfontosabb,a kivalo angol-a stupid host anyamnak ez a legfontosabb.....hat ha ez meglesz a Thai csajban,aki szerintem a next one,meg akkor is pikkelni fog ra....
majd avegere irtam,h.hagyjon beken,az ilyen leveleivel van epp eleg bajon,h.lehet mar csak napjaim vannak itt USA-ban:S:(



"B" terv:

Sose gondoltam h.erre ilyen hamar szuksegem lesz.......de lehet.....mar neha azon agyalok ha haza kell mennem,akkor mi a szart csinalok ott,azaz nem ott,mert nemtudnek otthon elni,mint ah.eddig is tudtam ezt,szal h.merre menjek,milyen orszagba,ami gyorsan szoba johet....
De ezeket meg nem irom le,babonabol....


Nah kozben ir az apuka,h. "sajnalom a hangenemt,es nem tudtam h.meg nem talaltal uj csaladot" remelemtenyleg igy gondolja....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése